Pidettäskö AV:n illanistujaiset?
Mieli tekis baariin, muttei ole kaveria... Istutaanko yhdessä iltaa?
Kommentit (58)
Otan vain pohjia teidän kanssa, painun kympiltä lähibaariin tanssimaan aivot pellolle. Illan juoma on Koff ja NRJ:n nettiradio pauhaa taustalla:-)
Mie kanss tuun! Juurikin aukasin oluen..
Tulin just saunasta. Nyt avaan sidukan ja syön ruissipsejä tuorejuuston kanssa. Kippis!
Mä olen saanut lapset unille, katselen telkkarista Australian Junior Masterchefiä ja siemailen punaviiniä. Vitsi että nuo lapset ovat lahjakkaita, ja ohjelmaformaattikin on tosi symppis. Leikkisämpi kuin Suomen vastaava.
Pari vodkapaukkua otettuna ja kourallinen sipsejä.. Sipsikiintiö tuli täyteen, mutta punkkua ja juustoa vois kokeilla seuraavaksi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:00"]
Pari vodkapaukkua otettuna ja kourallinen sipsejä.. Sipsikiintiö tuli täyteen, mutta punkkua ja juustoa vois kokeilla seuraavaksi.
[/quote]
Mitä juustoa sulla on, ja mitä viiniä?
Miten tässä nyt pitäis istua iltaa, en oikeen osaa :/
Mie oon inessä? Mitä tarjolla? Laittasko joku hyvää musaa!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 18:51"]
Miksei käsikakattais?
[/quote]En ihan tuota illan istujaisilla tarkottanu.. :)
Saako käsikakkaajat osallistua bileisiin?
Jos illanistujaisia suunnitellaan, niin mukana ollaan! Toinen olut menossa, eikä hyviä alotuksia tunnu olevan. Jalankaan takia en voi mihinkään lähteä. :(
Oisko nyt enämpi porukkaa tulossa mukaan?
Mä oon mukana! Lapset katoo Dvdtä ja ajattelin pyöräyttää ne sen jäkeen nopeasti nukkumaan, joten aloittelen tässä samalla.
Mullakin vähän kökkö ilta...mies duunissa. Toi pikku natiainen konttailee ja säätää jotain leikkejään tuossa lattialla -ei taatusti nukahda ihan äkkiä, kun nukkui sika pitkät päikkärit. Jääkaapissa olis kyllä juustotarjottimen tarpeet ja valkkariakin...
Tää "istuja" kattoo samalla Vedetään Hatusta ohjelmaa. Milloin tuo Minttu Mustakallio saa vauvan? Vai onko nää nauhoitettu jo aijemmin ja onko vauva jo syntynyt? Tietääkö joku? On muuten hyvä näyttelijä:)
Taapero vielä hereillä. minnä vaivaan täällä pastataikinaa ja juon olutta:)