Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oliko Linda Lampeniuksen kohtelu reilua? Kyllä-Ei.

Vierailija
02.03.2013 |

Oliko Linda Lampeniuksen kohtelu reilua 1990-luvulla ja 2000-luvun alussa?

Nousi tunnetuksi ja kansainvälisesti menestyneeksi viulistiksi, mutta Suomessa mediahuomio keskittyi lähinnä yksityiselämän asioihin sekä ivailuun, ylenkatsontaan ja vähättelyyn. Edelleenkään moni ei taida tietää, miten mittavaa ja monipuolista uraa hän on tehnyt ennen kaikkea juuri muusikkona eri puolilla maailmaa.

Onko reilua, että toinen on lahjakas ja menestynyt muusikko ja suostuu avautumaan medialle myös yksityiselämästään, mutta sitten kirjoitetaankin lähinnä kaikesta muusta kuin urasta ja sitäkin vielä vähätellään.

Ihan mielenkiinnolla katson, kuinka moni pitää reiluna ja kuinka moni ei. Mukaan mahtuu varmasti myös hyökkäyksiä aloituksen tekijää kohtaan ja kirjoituksia ihan ohi aiheen ja kysymyksen :D

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:39"]

Miks ihmeessä tämmönen keskustelu täällä? Kuka enään edes  välittää jostain lampeniuksesta? Asun itse Ruotsissa ja täytyy kyllä sanoa, että äärimmäisen harvoin näen tai kuulen Lampeniusta missään lehdessä tai tv:ssä. Arja Saijonmaata tai Mark Levengoodia kyllä näkyy/kuuluu. Hyvä niin!

[/quote]

Siinähän se aloituksessa kerrotaan, kysymys, saiko aikoinaan Suomessa reilua kohtelua vai ei

Vierailija
22/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:43"]

Miks ihmeessä tämmönen keskustelu täällä? Kuka enään edes  välittää jostain lampeniuksesta? Asun itse Ruotsissa ja täytyy kyllä sanoa, että äärimmäisen harvoin näen tai kuulen Lampeniusta missään lehdessä tai tv:ssä. Arja Saijonmaata tai Mark Levengoodia kyllä näkyy/kuuluu. Hyvä niin!

[/quote]

Tällä palstalla käy vakituiseen joko Linda itse tai hänen yli-innokas faninsa, joka tietää pienimmätkin yksityiskohdat Lampeniuksesta. Jotkut tiedot ovat niin henkilökohtaisia, että on pidetty varmana, että kirjoittaja on itse Lampenius. Hän vastailee itse itselleen, kuten ketjusta näkee.  Nyt hän on vain ollut poikkeuksellisen kauan poissa.

[/quote]

Ei unohdeta palstan vakioilkeilijää, joka ei tunnu pitäävän taukoja muiden, itselleen tuntemattomien haukkumisesta. Kuvittelee kaikenlaista ja pitää kuvitelmiaan totena. Väittää esimerkiksi tuulesta temmaten, että nyt joku vastailee itselleen tietämättä sitä oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:21"]

Moi! Missä sä olit tähän asti? Olitkin aika pitkään poissa. Olitko hoidossa vai kenties synnyttämässä? ;D

[/quote]

Ja sieltä tuli nettipalstojen tuttu ilkeämielinen hyökkääjä, josta jo aloituksessakin mainittiin! Vaikka miten ilkeilisit, niin vahingoitat vain ja ainoastaan itseäsi, kaikkea hyvää!

[/quote]

Miksi et vastaa kysymykseen?? Missä olit, kun olit poissa Linda-aiheinesi?

[/quote]

Kuka viitsii vastata ilkeilijälle, joka ei edes tiedä, keneltä vastausta kärttää, kuvittelee ja pitää kuvitelmiaan totena, turhanpäiväistä ja ajanhukkaa

[/quote]

Miksi et ap vastaa, että miksi pidit niin pitkän tauon?  Minua kiinnostaa. Olen itsekin suunnaton Linda-fani. Kaipasin sinua. Ihailen laajaa tietämystäsi ja sitoutumistasi.

Vierailija
24/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:43"]

[/quote]

Tällä palstalla käy vakituiseen joko Linda itse tai hänen yli-innokas faninsa, joka tietää pienimmätkin yksityiskohdat Lampeniuksesta. Jotkut tiedot ovat niin henkilökohtaisia, että on pidetty varmana, että kirjoittaja on itse Lampenius. Hän vastailee itse itselleen, kuten ketjusta näkee.  Nyt hän on vain ollut poikkeuksellisen kauan poissa.

[/quote]

Ei unohdeta palstan vakioilkeilijää, joka ei tunnu pitäävän taukoja muiden, itselleen tuntemattomien haukkumisesta. Kuvittelee kaikenlaista ja pitää kuvitelmiaan totena. Väittää esimerkiksi tuulesta temmaten, että nyt joku vastailee itselleen tietämättä sitä oikeasti.

[/quote]

Mitä ilkeää on sinä, että kertoo lukeneensa vastaavia juttuja usein?

Vierailija
25/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:21"]

Moi! Missä sä olit tähän asti? Olitkin aika pitkään poissa. Olitko hoidossa vai kenties synnyttämässä? ;D

[/quote]

Ja sieltä tuli nettipalstojen tuttu ilkeämielinen hyökkääjä, josta jo aloituksessakin mainittiin! Vaikka miten ilkeilisit, niin vahingoitat vain ja ainoastaan itseäsi, kaikkea hyvää!

[/quote]

Miksi et vastaa kysymykseen?? Missä olit, kun olit poissa Linda-aiheinesi?

[/quote]

Kuka viitsii vastata ilkeilijälle, joka ei edes tiedä, keneltä vastausta kärttää, kuvittelee ja pitää kuvitelmiaan totena, turhanpäiväistä ja ajanhukkaa

[/quote]

Miksi et ap vastaa, että miksi pidit niin pitkän tauon?  Minua kiinnostaa. Olen itsekin suunnaton Linda-fani. Kaipasin sinua. Ihailen laajaa tietämystäsi ja sitoutumistasi.

[/quote]

Harva uskaltaa tai viitsii vastata mitään kaltaisellesi kirjoittajalle, joka kuvittelee juttelevansa esimerkiksi nyt ap:n kanssa ja pitää kuvitelmaansa vieläpä totena, vaikkei todellisuudessa tiedä kenen kanssa juttelee.

Vierailija
26/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseni oli ap:lle, joka todistettavasti on olemassa. Toivoisin, että AP vastaisi MINULLE.

Vierailija
27/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 15:33"]

Mukaan mahtuu varmasti myös hyökkäyksiä aloituksen tekijää kohtaan ja kirjoituksia ihan ohi aiheen ja kysymyksen :D

[/quote]

Ja näinhän siinä lopulta kävi - taas!

Nettipalstoilla tuntuu pyörivän aina yksi kaksi sellaista, jotka purkavat pahaa oloaan toisen haukkumiseen eivätkä kestä myönteisiä tai edes neutraaleja juttuja, vaan osallistuvat keskusteluun vastaamatta keskustelun sisältöön (esim nyt gallup-kysymykseen) ja puhelevat ihan omia juttujaan ohi aiheen yrittäen epätoivoisesti haukkua ja haukkua ja haukkua mahdollisimman paljon.

Vierailija
28/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vainoharhainen tämä ap.

Vastaan, että kyllä, reilusti kohdeltiin.

Vierailija
29/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli reilua.

Kuka vittu on Linda Lampenius?

Vierailija
30/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Tosin ruokki ehkä itse negaa julkisuutta, mutta suurin osa turhista julkkiksista ei osaa mitään ja Linda sentään jotain.

Vierailija
31/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä mitenkään saa mieleeni, mitä hänestä on joskus vuosia sitten kirjoitettu. Ei ole tärkeästä henkilöstä kyse, joten ei tuollaisia paineta mieleen.

Vierailija
32/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan fiksu ja sivistynyt ihminen vastaa, että Lindan kohtelu mediassa olisi ollut reilua.

Jos media olisi toiminut reilusti, valtaosa Lindan tietävistä tietäisi enemmän hänen urastaan ja saavutuksistaan musiikin saralla kuin kaikesta ihan turhanpäiväisestä eikä Lindalla olisi ollut niin negatiivista julkisuuskuvaa.

Hyvänen aika, Lindahan on suomalaisjulkkiksista puhtaimpia pulmusia, ei juo, ei polta, ei örvellä missään, ei ole rikostuomioita, näitä nimittäin löytyy Suomen "eturivin" julkkiksista ja eduskunnasta ja korkeammaltakin vaikka millä mitalla. Ei Lindakaan mikään täydellinen ole ollut, mutta avoimuus, syömishäiriöt, ihmissuhdeongelmat ja naiivius eivät ole mitään huonon ja asiattoman julkisuuden ja huonon julkisuuskuvan syitä, tai siis ovat nähtävästi olleet kuin myös menestys ja suhteellinen kauneus.

Vierailija
33/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta Linda Lampenius. En lue häntä koskevia kirjotuksia. Enkä ainakaan tämä kahjon AV-kirjoittelijan jälkeen.

Vierailija
34/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Lindan kohtelu mediassa oli reilua. Hän itse alensi itsensä suostumalla tällaisiin kuviin:

http://img1.bdbphotos.com/images/orig/c/a/ca3orycbsyfn3arf.jpg

Linda sai sellaisen kohtelun kuin itse pyysi.

Vierailija
35/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
36/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin LL:sta ennen symppiksenä, mutta tämä AV-kirjoittelija on saanut minut inhoamaan häntä.

Vierailija
37/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä reilusti kuin muitakin, samoilla ehdoilla.

Vierailija
38/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko oikeasti olla niin että ap on itse Lampenius tai joku lähipiiristä? Vähän alkaa vaikuttaa siltä, kun eihän kukaan juutu noin vanhoihin juttuihin eikä Lampenius ole mikään julkkis enään. Omasta mielestä koskaan ollutkaan ku turha julkkis korkeintaan...

Vierailija
39/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 18:10"]

noin vanhoihin juttuihin eikä Lampenius ole mikään julkkis enään

[/quote]

Eihän Linda mikään "vanha juttu" ole, kun on on tässä parin viime vuodenkin aikana tehnyt ison Pohjoismaiden-kiertueen, julkaissut uuden albumin, saanut hyviä arvosteluja suomalaisessa ja ruotsalaisessa mediassa, esiintynyt useissa televisio-ohjelmissa, soittanut arvotilaisuuksissa mm. Ruotsin kuningasparille ja Suomen valtiojohdon edustustolle, nyt helmikuussa oli vähän joka mediassa jutut uudesta perheenlisäyksestä..

Vierailija
40/104 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 18:10"]

noin vanhoihin juttuihin eikä Lampenius ole mikään julkkis enään

[/quote]

Eihän Linda mikään "vanha juttu" ole, kun on on tässä parin viime vuodenkin aikana tehnyt ison Pohjoismaiden-kiertueen, julkaissut uuden albumin, saanut hyviä arvosteluja suomalaisessa ja ruotsalaisessa mediassa, esiintynyt useissa televisio-ohjelmissa, soittanut arvotilaisuuksissa mm. Ruotsin kuningasparille ja Suomen valtiojohdon edustustolle, nyt helmikuussa oli vähän joka mediassa jutut uudesta perheenlisäyksestä..

[/quote]

Moi Linda!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi