Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tuotteen olette huomaneet auttavan ns maksaläiskiin ihossa?

Vierailija
02.03.2013 |

Huomasin kaukomatkamme jälk että kasvoihini ilmestynyt muutamia pieniä tummia länttejä auringon vaikutuksen vuoksi:/ nenässä ja poskipäissä.

Kannattaako satsata arbutiinivoiteisiin vai mihin, entäpä Eucerinin voiteet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyllä uusi tuote 39 eur

Vierailija
2/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta arbutin ainakaan mulle. Mitään maksaläikkiin tehoavaa tuotetta en ole löytänyt, useita olen kokeillut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törmäsin samaan "tautiin" ekaa kertaa nyt lomamme jälkeen. En ole mikään auringonpalvoja vaan ihan norkusta ulkonaolosta tuli kauniin värin lisäksi pari läiskää "poskien takaosaan" lähelle korvaa. Jos jollakulla tietoa niin kertokaa enemmän tuotteista. Mikä Vichyn tuote ja toimiko? Siis ihan OMAKOHTAISIA kokemuksia.

Mulla muuten ikää 43v., joten onko meidän "vanhempien" riesa?:)

Vierailija
4/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei toiminut Arbutin. Kaikkia maksaläiskiä vaalentavia aineita en toki ole kokeillut, mutta itse olen todennut tähän mennessä toimivimmaksi käyttää suojakerrointa 50 lähes ympäri vuoden, erityisesti maksaläiskäalueilla. Sen jälkeen maksaläiskät ovat pysyneet vaaleampina ja ruskettunutkin olen ihan riittävästi.

Itse käytän tätät http://www.chanel.com/en_US/fragrance-beauty/Skincare-Daily-Essentials-UV-ESSENTIEL-89583. Sen on riittävän kevyt päivittäiseen käyttöön omalle rasvaiselle sekaihollekin, eikä tuki ihohuokosia. Laitan päälle vielä tavallisen päivävoiteen. Purkki on pieni, mutta hyvin riittoisa. Riittää minulla päivittäinkin käytettynä noin vuodeksi, ja laivalta purkin saa allee 40 euron. Suosittelen!

Vierailija
5/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy idealia pro deep corrector seerumi. Olen käyttänyt n puoli vuotta. Onko sitten talvi vaalentanut kahta läiskää vai tuo tuote, mutta jos jotain haluaa kokeilla niin tuo olisi. Hinta 39 ja putkilo kestää n kolme kk, mulla toinen pullo menossa. Tasoittaa ihon sävyä, yleensä ottaen parempi tuote kuin kaikki turhat voiteet

Vierailija
6/6 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä ja lisääkin saa laittaa! T.nelkku