Näin ällöä unta Marko Paanasesta
Se oli unessa mun tuttu, koska kyseli, ollaanko jo naitu synnytyksen jälkeen. Sanoi tuovansa ensi kerralla mulle kortsuja, koska oli vahingossa ostanut ihan liian pieniä. Kertoi, että pituus olisi niissä riittänyt mutta paksuus ei läheskään ja iski silmää. Yyääääh!! Marko on kammoällö, miks mä näen siitä tällaista unta?!
Kommentit (7)
Innon Marko. Näin sen uuden ohjelman mainoksen illalla ja siitä se varmaan jäi mieleen. Sitä en kyllä tajua mistä uni sai tuon ällöttävän vireen. Hyi sentään!
Painajainen se todellakin oli! Heräsin ällötellen omalle mielikuvitukselleni.
Näin viime yönä unta. Hyi!
Menin pesee uikkareita, sit ne oli selkä osasta homeessa. Menin suihkuu ja mun rintakehässä oli 2 neliön muotosta kuoppaa ja hyi hel**tti! Niissä kasvo jotai sieniä. Mä revin niitä irti ja ne kuopat meni iha verille. Ne sienet oli järjestelmällisesti siinä. Mut hyi!!! HYYYI!!
Minä en ole nähnyt unta Paanasesta, mutta minä olen nähnyt ko. "toiseen maaliin pelaajan" toiminnassa ihan arjessa. Haukkui kovaan ääneen omia asiakkaitaan jollekin tuttavalleen puhelimessa julkisella paikalla.
Toisella kertaa tämä sankari osti jotain Stokkan kodinkone/musiikkiosastolta. No, tullessaan kassalle maksamaan työnsi sitten kädessään olevan tyhjän smoothie-juoman pilleineen kassalla olevalla myyjälle. Aivan kuin tämän osaston myyjien tehtävä olis huolehtia herran roskista. Myyjän ilme oli kyllä näkemisen arvoinen. Tietenkään kohtelias nuori nainen ei sanonut herra super-suunnitelijalla mitään. Itse jos olisin ollut kassalla, niin olisin kyllä huomauttanut.
Paanasellahan on nykyisin sellainen luxus loft-asunto. Ihan mielenkiintoisen onnistuneesti ihmiseltä joka monta vuotta jätti helvetin ison määrän velkojansa maksamatta.
Heh!
Kiitos kun jaoit tämän unesi kanssamme.