Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sängyssä pitää jatkuvasti kokeilla uusia juttuja?

Vierailija
05.03.2019 |

Olen riittävän kokenut sängyssä tietääkseni, mistä pidän ja mistä en pidä. Ei kiinnosta enää uudet kokeilut. Tiedän, miten saan parhaat orgasmit ja haluan tehdä niitä juttuja.

Miten ja mistä löydän kumppanin, joka tykkäisi samanlaisesta menosta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä pitää vääntää itsensä kahdeksikkoon sängyssä. Se on nyt muotia.

Vierailija
2/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin tänä yönä kokeilla vatsallani nukkimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson sängyssä ihan uutta ohjelmaa - Kyllä Markku Hoitaania.

Vierailija
4/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tavanomainen on niin out. Itse ajattelin kokeilla syömistä nenän kautta.

Vierailija
5/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo surullista kertomaa ihmiskunnan degeneraatiosta. Kun mikään ei enää tunnu miltään, ja aina pitää saada kovempaa kamaa.

Vierailija
6/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä se vähän alkaa tuntumaan. ap

Vierailija
7/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi? Kerro? Itse olen ihan hakenut ja löytänyt kumppanin, joka nauttii siitä, että saa laiskasti aamulla harrastaa seksiä sillä tavalla, mistä molemmat tunnetusti tykkäävät. Joskus on shoppailtu seksikaupan sivuilta leluja, mutta ei niille loppujen lopuksi ole ollut paljon käyttöä.

Vierailija
8/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu ap tänne meille. Voin lähteä jonnekkin siksi aikaa. Ei nimittäin tarvitse koskaan, siis i k i n ä, kokeilla mitään uutta. 

Vierailija
9/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän riittää, että etsit kumppanin, joka pitää samasta asiasta. Minä pidän naisen ratsastuksesta ja yksi naisystäväni oli samanlainen. Valitettavasti monesta muusta asiasta ei oltu yhtä mieltä.

Nykyinen on vaihtelunhaluinen, joten tottahan minä yritän mieliksi olla, enkä aina vain odota, että hän ryhtyy ratsaille.

Vierailija
10/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anussexiä kannattaa aina kokeilla, se on miehelle järisyttävät orgut tuottava yhdyntä.

Johtuuko kärystä? Kävisikö mieskin?

Vierailija
11/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä pitää vääntää itsensä kahdeksikkoon sängyssä. Se on nyt muotia.

Klikkauksia haluavien toimittelijoiden syytä.

Vierailija
12/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anussexiä kannattaa aina kokeilla, se on miehelle järisyttävät orgut tuottava yhdyntä.

On kokeiltu, eikä tuottanut miehelle järisittävää orkkua.

Vierailija
13/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi on kova juttu kirjoitti:

Sittenhän riittää, että etsit kumppanin, joka pitää samasta asiasta. Minä pidän naisen ratsastuksesta ja yksi naisystäväni oli samanlainen. Valitettavasti monesta muusta asiasta ei oltu yhtä mieltä.

Nykyinen on vaihtelunhaluinen, joten tottahan minä yritän mieliksi olla, enkä aina vain odota, että hän ryhtyy ratsaille.

Satun pitämään samasta kuin sinä, mutta vaikeaa on löytää sellaista miestä, jonka kanssa tämä kohtaa, koska suurin osa tykkää jostakin muusta. Vain pari-kolme huippuhyvää rakastajaa olen sillä saralla löytänyt, mutta parisuhdetta niistä jutuista ei tullut. Tavallisella treffisivustolla ei voi tätä toivetta sanoa tai saa kaikki pervoäijät kimppuun. Jos taas tutustuu mieheen pitkän kaavan kautta ja lopulta kun mennään sänkyyn huomaa, että tyyppi pitää ihan eri asioista kuin itse, niin siinä sitä taas ollaan. ap

Vierailija
14/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satun pitämään samasta kuin sinä, mutta vaikeaa on löytää sellaista miestä, jonka kanssa tämä kohtaa, koska suurin osa tykkää jostakin muusta. Vain pari-kolme huippuhyvää rakastajaa olen sillä saralla löytänyt, mutta parisuhdetta niistä jutuista ei tullut. Tavallisella treffisivustolla ei voi tätä toivetta sanoa tai saa kaikki pervoäijät kimppuun. Jos taas tutustuu mieheen pitkän kaavan kautta ja lopulta kun mennään sänkyyn huomaa, että tyyppi pitää ihan eri asioista kuin itse, niin siinä sitä taas ollaan. ap

Miten sänkymieltymykset pystyy ottamaan etukäteen selville ilman että saa kaikki pervot kimppuunsa? Ideoita? ap

Vierailija
15/28 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sitä etukäteen tietäisi. Jos valitsisi kumppanin pelkän mieliasennon perusteella, moni muu asia todennäköisesti menisi pieleen. Ja mistäpä sitä tietäisikään kokeilematta, ellei jostain seksitreffeistä etsisi. Sitten jotkut vielä sanovat, ettei ennen seurustelua tai peräti avioliittoa edes kannata kokeilla...

Vierailija
16/28 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko syy olla siinä että se toinen ei ole vielä kokenut tarpeeksi tietääkseen mitä haluaa? Jotkut myös pitävät sänkyhommia nykyään sellaisena, että koko ajan pitää härvätä jotakin, että varmasti on vaihtelunhalua jne. Mä olen 38, ja olen aloittanut nämä hommat 14-vuotiaana, joten tiedän kyllä itsekin mistä sytyn ja mistä pidän. Nyt on miehen kanssa urautunut aika samoihin hommiin koko sänkyhommat, ja ei tämäkään nyt ole niin auvoista. Koko tapahtuma on selivllä jo ennen kuin on aloitettu, niin sen voi oikeastaan kelata mielessän vain läpi, ja alkaa nukkumaan. Tuntuu että vaihtelua saisi ainoastaan miestä vaihtamalla, mutta kukaan muu mies kuin oma ei sytytä minua.

Vierailija
17/28 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap, sinä olet nainen, ja haluat sängyssä ollessanne vain ratsastusta, ei mitään muuta?

Vierailija
18/28 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ruokavertauksiin mennään, niin minä taas ajattelin syödä kaurapuuroa aamiaiseksi, makaronilaatikkoa lounaaksi ja juustolauantaimakkarareissarin iltapalaksi joka ikinen päivä seuraavat 40 vuotta jos niin kauan elän. Hyvää ja terveellistä (puurossa pakastemansikkaa, lådan vierellä salaatinlehvä ja leivän päällä kurkunsiivua) perusruokaa, joka terveelle ja suoraselkäiselle suomalaiselle riittää kyllä. Aion myös tarjota tätä puolisolleni ruoaksi joka ikinen päivä, koska kyllä hänenkin siitä pitää tykätä kun kerran minäkin tykkään.

Ja juomaksi rasvatonta maitoa.

Vierailija
19/28 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko syy olla siinä että se toinen ei ole vielä kokenut tarpeeksi tietääkseen mitä haluaa? Jotkut myös pitävät sänkyhommia nykyään sellaisena, että koko ajan pitää härvätä jotakin, että varmasti on vaihtelunhalua jne. Mä olen 38, ja olen aloittanut nämä hommat 14-vuotiaana, joten tiedän kyllä itsekin mistä sytyn ja mistä pidän. Nyt on miehen kanssa urautunut aika samoihin hommiin koko sänkyhommat, ja ei tämäkään nyt ole niin auvoista. Koko tapahtuma on selivllä jo ennen kuin on aloitettu, niin sen voi oikeastaan kelata mielessän vain läpi, ja alkaa nukkumaan. Tuntuu että vaihtelua saisi ainoastaan miestä vaihtamalla, mutta kukaan muu mies kuin oma ei sytytä minua.

Estääkö jokin järjestämästä jotain vaihtelua? Eikö mies suostu mihinkään?

Vierailija
20/28 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ap, sinä olet nainen, ja haluat sängyssä ollessanne vain ratsastusta, ei mitään muuta?

Voihan siinä muutakin tehdä, mutta ratsastus tai sen variaatio tai sitten harvinaisen hyvin suoritettu suuseksi on oltava joka kerta kuitenkin mukana, koska minä haluan saada myös orgasmin. Jos miehen lempiasento on joku muu kuin ratsastus, niin olen huomannut, ettei homma silloin toimi. Siitä puuttuu yhteinen intohimo, eikä kyseiset miehet osaa tai halua tehdä niitä pieniä tärkeitä juttuja, jotka tekevät ratsastuksesta huikeaa. ap