Miksi sängyssä pitää jatkuvasti kokeilla uusia juttuja?
Olen riittävän kokenut sängyssä tietääkseni, mistä pidän ja mistä en pidä. Ei kiinnosta enää uudet kokeilut. Tiedän, miten saan parhaat orgasmit ja haluan tehdä niitä juttuja.
Miten ja mistä löydän kumppanin, joka tykkäisi samanlaisesta menosta?
Kommentit (28)
Parinvaihdossa tutustuu erilaisiin ihmisiin ja saa monelta eri tavalla nautinnollista seksiä. Kuka sitä kaurapuuroa aina haluaisi syödä ? Samalla oppii myös itsestään mistä pitää ja mikä ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko syy olla siinä että se toinen ei ole vielä kokenut tarpeeksi tietääkseen mitä haluaa? Jotkut myös pitävät sänkyhommia nykyään sellaisena, että koko ajan pitää härvätä jotakin, että varmasti on vaihtelunhalua jne. Mä olen 38, ja olen aloittanut nämä hommat 14-vuotiaana, joten tiedän kyllä itsekin mistä sytyn ja mistä pidän. Nyt on miehen kanssa urautunut aika samoihin hommiin koko sänkyhommat, ja ei tämäkään nyt ole niin auvoista. Koko tapahtuma on selivllä jo ennen kuin on aloitettu, niin sen voi oikeastaan kelata mielessän vain läpi, ja alkaa nukkumaan. Tuntuu että vaihtelua saisi ainoastaan miestä vaihtamalla, mutta kukaan muu mies kuin oma ei sytytä minua.
Estääkö jokin järjestämästä jotain vaihtelua? Eikö mies suostu mihinkään?
Estää. Se että ei jaksa, ku seksissä saan kaiken mitä haluankin. Ei ole mitään syytä alkaa "jarjestämään" mitään. Sana järjestäminen sänkyhommissa jo kuulostaa niin vastenmieliseltä. Mieheni osaa jo kaikki temput, hänessä ei ole mitään uutta enää. En voi järjestää häntä erilaiseksi, tai muuttaa ketään. Ainoastaan se että tulisi nuori viriili mies, joka vain ottaisi eikä käyttäisi samaa kaavaa, voisi toimia. Paha vain, kun en syty muista miehistä.
Yhdyn edelliseen. Uudet mieltymykseni olen löytänyt juuri tällaisista illoista. En esimerkiksi tiennyt squirttaamisestakaan mitään, kunnes clubilla eräs mies hoiteli minut elämäni ekan kerran saunaosaston divaanilla. Viikonloppuna jälleen w-clubille ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko syy olla siinä että se toinen ei ole vielä kokenut tarpeeksi tietääkseen mitä haluaa? Jotkut myös pitävät sänkyhommia nykyään sellaisena, että koko ajan pitää härvätä jotakin, että varmasti on vaihtelunhalua jne. Mä olen 38, ja olen aloittanut nämä hommat 14-vuotiaana, joten tiedän kyllä itsekin mistä sytyn ja mistä pidän. Nyt on miehen kanssa urautunut aika samoihin hommiin koko sänkyhommat, ja ei tämäkään nyt ole niin auvoista. Koko tapahtuma on selivllä jo ennen kuin on aloitettu, niin sen voi oikeastaan kelata mielessän vain läpi, ja alkaa nukkumaan. Tuntuu että vaihtelua saisi ainoastaan miestä vaihtamalla, mutta kukaan muu mies kuin oma ei sytytä minua.
Estää. Se että ei jaksa, ku seksissä saan kaiken mitä haluankin. Ei ole mitään syytä alkaa "jarjestämään" mitään. Sana järjestäminen sänkyhommissa jo kuulostaa niin vastenmieliseltä. Mieheni osaa jo kaikki temput, hänessä ei ole mitään uutta enää. En voi järjestää häntä erilaiseksi, tai muuttaa ketään. Ainoastaan se että tulisi nuori viriili mies, joka vain ottaisi eikä käyttäisi samaa kaavaa, voisi toimia. Paha vain, kun en syty muista miehistä.
Eli vastuu tästäkin on taas miehellä. Voit ihan itsekin rikkoa kaavaa. Tietty, jos ei kiinnosta niin paljon, että jaksaisi, niin jatka samaan malliin.
Dawn kirjoitti:
Yhdyn edelliseen. Uudet mieltymykseni olen löytänyt juuri tällaisista illoista. En esimerkiksi tiennyt squirttaamisestakaan mitään, kunnes clubilla eräs mies hoiteli minut elämäni ekan kerran saunaosaston divaanilla. Viikonloppuna jälleen w-clubille ;)
Pääseekö sinne sinkkunainen yksin vai pitääkö sitä varten hankkia mies kaveriksi. Voisin kokeilla, mutta miten tällaiseen toimintaan pääsee mukaan ja miten huolehditaan siitä, että kaikki ovat terveitä, eikä altistu itse vahingossakaan taudeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vidut. Kun jostakin tulee se viriili nuorukainen, joka ottaisi sinut niin: 1) tekisit rikosilmoituksen zraizkauxesta tai 2) kiihottuisit likomäräksi muutamassa sekunnissa ja olisit valmis vaikka kauppatorilla. Ja kohta 1:kin toteutuisi vain, koska häpeäisit omaa reaktiotasi. Mutta viriiliä nuorukaista ei tule, eikä edes sitä inhottavaa lähentelijää.
Hoitelija voi olla myös toinen nainen, mutta aika monissa nautinnon seksijutuissa tarvitaan kuitenkin sitä toista osapuolta. Lienee kyse ilmeisesti Wildclubista;) Kyllä sinne yksinäisenä naisena pääsee.
Oisko joku kyselylomake millä karsia vääränlaiset pois? Mun kokemuksen mukaan jos yksi asia on kivaa yhden kanssa niin toisen kanssa se ei ehkä toimikkaan ja haluaa jotain muuta.