Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game Of Thrones kausi 8 OFFICIAL

Vierailija
05.03.2019 |

Joko näitte uuden trailerin 8 kaudesta? Mitä ajatuksia trailerista? Toivoisin keskustelua täällä uudesta kaudesta ja kertokaa teidän teorioita mitä voisi tapahtua viimeisellä kaudella!

Kommentit (3140)

Vierailija
1581/3140 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko että Ghostia näytetään enää. Hurjasusien animointi on liian kallista, että käytetään ne rahat sit mielummin lohikäärmeisiin, kun niillä saa aikaan jotain hurjempaa. Olin ihan varma jo et Ghost olis kuollut siinä taistelussa. 

Cersein näyttelijä on kyllä ehkä paras noista kaikista. Kun näin pätkän jostain haastattelusta, niin hämmästyin oikeen, miten suuri kontrasti Lena Headeyn ja Cersein välillä on :D Näyttelijä vaikutti niin iloiselta ja kiltiltä verrattuna Cerceihin, mutta silti onnistunut niin uskottavasti esittämään ilkeää ja kauheaa että hahmo on todellakin ainakin mun inhon ja vihan saanut päälleen moneen kertaan :D 

Mä olen katsellut kymmeniä Lena Headeyn haastatteluita. Todella harvoin on iloinen ja kiltti. Tai.. vitsiä kyllä vääntää, mutta sekin on aika kylmänkiskoista ja viileää. Mun mielestä Lenassa ja Cerceissä on todella paljon samaa. Tyypillinen Lena rooli. Se on noita tehnyt aiemminkin.

Mitä ihmettä sä oot Lenasta kattonu, kaikki haastattelut ja muut videot mitä oon nähny nii sehä on ihan hupsu nainen, hyvin kaukana "kuningatarmaisesta"-käytöksestä :D Lena on ihana, ja en usko että kukaan muu vois näytellä Cerseitä yhtä hyvin. Se on kyllä totta, että Lena on näytelly samankaltaisia rooleja aiemmin, nimittäin hallitsijaa, mutta mikä erona niin monessa roolissa Lena on näytellyt jotain fyysistä "sankari"hahmoa (joka osaa käyttää tarvittaessa miekkaakin:D) mutta Cersei ei varmasti ite lähe tappelemaan nyrkein kenenkään kanssa. Lena näyttelee täydellisesti Cerseitä, pienet eleet ja ilmeet, mutta silti katsoja näkee paljon enemmän, tähän vois todeta että less is more :)

Jos Lena ei saa viimesestä GoT kaudesta Emmya viimeinkin niin sitt vituttaa

No ei Lena tästä kaudesta Emmyä ansaitse, sen aika olisi ollut esim neljä vuotta sitten. En ylläty kyllä jos saa sen, on noita ennenkin palkittu ns. kokonaisuudesta sarjan loputtua eikä niinkään liittyen siihen viimeiseen kauteen. 

Lena Heady todellakin ansaitsisi Emmynsä!

Täytyy katsoa asiaa objektiivisesti. Vaikka ei tykkäisikään Cersein roolihahmosta, ei voi kiistää että Lena Heady tekee näyttelijänä hahmolle oikeutta. Tosin ollakseen objektiivinen täytyy ensin erottaa Lena Heady ja Cersein roolihahmo toisistaan.

Toistaiseksi kahdeksannella kaudella Cersei on jäänyt pelkäksi vanhoilla meriiteillä eläväksi sivuhahmoksi. Ihmemies Qyburnkin on merkittävämmässä roolissa kuin Cersei.

Näin juuri. Pidän Lena Headysta todella paljon ja Cersei oli alkukausilla loistava hahmo. Siksi kirjoitinkin kuten kirjoitin eli ei tästä kaudesta ansaitsisi Emmyä, todella pienessä ja yksitoikkoisessa roolissa ollut. 

Vierailija
1582/3140 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perikato kirjoitti:

mukavaa ku vielä on toivoa uusista dragoneista...niistä monia juttua netissä, 5 kaudella ollut mahdollista dhrogon käydä munimassa

Se on koiras...

Martinin fiktiossa lohikäärmeet ovat kaksineuvoisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/3140 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iwan Rheon, Alfie Allen (Lily Allenin veli), ja Jack Gleeson.

Eli Ramsay, Theon ja Joffrey.

Sarjan parhaat näyttelijät, jotka luonnollisesti laitettiin pahiksen rooliin. Tyypit eivät varmaan voi pistää naamaansa ulos ovesta vuosikausiin, koska katsojat yhdistävät naaman rooliin.

Saattavat katua uravalintaansa tällä hetkellä.

Gleesonhan taisi lopettaa näyttelemisen ja sai paljon vihapostia idiooteilta, jotka eivät hahmottaneet oikean henkilön ja roolihahmon eroa.

Vierailija
1584/3140 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Bronnin uhkailu on mielestäni jotenkin epäuskottavaa jo siksikin, koska miten hän voisi olla noin varma omasta turvallisuudestaan vaikka saisikin Suurpuutarhan? Kyllähän Jaime tai Tyrion voisi antaa vaikka käskyn joillekin sotilaille tappaa Bronn tavattaessa, tai sitten antaa sen Suurpuutarhan, jos voittavat ja tappaa myöhemmin kostona. Bronn on hyvä sotilas, mutta ei hänkään miesylivoimalle mitään voisi.

Hyi helkkari miltä nuo suomennokset kuulostaa. Se on Highgarden. Suurpuutarha.. Hyi että. Mut johtuu kait siitä, kun olen lukenut kaiken kirjallisuuden englanniksi jo viimeiset 20 vuotta.

Oletpas sinä sitten sivistynyt! Luet varmasti myös saksalaiset, ruotsalaiset, tanskalaiset, kiinalaiset, ranskalaiset ja japanilaiset kirjat alkuperäisillä kielillä? Kuka nyt mitään käännöksiä kestää, kyllä nyt jokaisen pitäisi puhua kaikkia kieliä niin hyvin että osaa yhden kirjan nyt sentään lukea!

Vierailija
1585/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö joku spoilereille uuden ketjun? Mikä se suurin spoileri oli?

Vierailija
1586/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli kukaan ei suostu näkemään ongelmia tämän sarjan naiskuvassa, niin sama se mulle. Itse katson paljon sarjoja ja olen aina kiinnostunut niiden tavasta heijastella nyky-yhteiskuntaa. Naisten ja vähemmistöjen erityisesti. Mikään ei ole niin rasistinen kuin tv.

Sansan tarkoitus oli toki selvä hänen ja Houndin keskustelussa, käsikirjoittajien ei vain koskaan olisi pitänyt kirjoittaa sitä siten ja odottaa, ettei siitä nouse kysymyksiä. Siinä oli vaan niin paljon väärin.

Raiskaus--》 sen johdosta vahvempi ja asiat voitokseen kääntänyt nainen, joka itse toteaa asian olevan näin, on kyseenalainen hahmo.

Vaikka hän onkin niin tehnyt sarjassa ja se on ihailtavaa, onko se realistinen seuraus hänelle tehdystä väkivallasta? No, eihän sarja ole realistinen, mutta naisten joutuessa edelleen tänä päivänä taistelemaan oikeudestaan omaan kehoonsa (haloo, abortin kieltäminen), on silloin moraalisesti väärin kirjoittaa maailman suosituimpaan sarjaan naishahmo, joka onkin vahva juuri siksi kun tuli raiskatuksi. Se ei ole raiskauksen seuraus, automaattisesti ainakaan.

Nyky-yleisö huomaa nämä, puuttuu niihin ja muutos tapahtuu hiljalleen, mutta kunhan tapahtuu.

Ajattelet asiaa hyvin suppeasti. Sansalle tapahtui paljon muutakin ja sinä jumitat raiskauksessa.

Mikäli raiskausta halutaan käsitellä viihteessä on tämä parempi tapa kuin että Sansa kaiken kokemansa jälkeen jäisi itkemään tätä yhtä asiaa loppu sarjan ajaksi.

Vierailija
1587/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Bronnin uhkailu on mielestäni jotenkin epäuskottavaa jo siksikin, koska miten hän voisi olla noin varma omasta turvallisuudestaan vaikka saisikin Suurpuutarhan? Kyllähän Jaime tai Tyrion voisi antaa vaikka käskyn joillekin sotilaille tappaa Bronn tavattaessa, tai sitten antaa sen Suurpuutarhan, jos voittavat ja tappaa myöhemmin kostona. Bronn on hyvä sotilas, mutta ei hänkään miesylivoimalle mitään voisi.

Hyi helkkari miltä nuo suomennokset kuulostaa. Se on Highgarden. Suurpuutarha.. Hyi että. Mut johtuu kait siitä, kun olen lukenut kaiken kirjallisuuden englanniksi jo viimeiset 20 vuotta.

Oletpas sinä sitten sivistynyt! Luet varmasti myös saksalaiset, ruotsalaiset, tanskalaiset, kiinalaiset, ranskalaiset ja japanilaiset kirjat alkuperäisillä kielillä? Kuka nyt mitään käännöksiä kestää, kyllä nyt jokaisen pitäisi puhua kaikkia kieliä niin hyvin että osaa yhden kirjan nyt sentään lukea!

En edes ymmärtänyt mikä vika tuossa suomennoksessa oli?

Vierailija
1588/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää surkeemmin tehdä viimestää kautta. Kaikki draama ja yllätyksellisyys loppunut. Tapahtumat käydään juosten kustusti läpi. Tämän käsikirjoituksen tekemiseen tarvittiin vuosi lisäaikaa?? Tällä hetkellä sarja juonellisesti ei ole edes keskinkertainen. Tuleepahan edes joku loppu tälle mutta pettymys on.

Vierailija
1589/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillaikai kirjoitti:

Voiko enää surkeemmin tehdä viimestää kautta. Kaikki draama ja yllätyksellisyys loppunut. Tapahtumat käydään juosten kustusti läpi. Tämän käsikirjoituksen tekemiseen tarvittiin vuosi lisäaikaa?? Tällä hetkellä sarja juonellisesti ei ole edes keskinkertainen. Tuleepahan edes joku loppu tälle mutta pettymys on.

Sarja loppuu mutta meemit jää. :D Ja on ollut jo aika loistavaa settiä redditissä.

Itse en ole kestänyt katsoa sarjaa enää ollenkaan, seuraan vain tätä keskustelua ja lukaisen jaksojen juonet aina vaan pettyneempänä.

Vierailija
1590/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin sellainen fiilis, etten edes halua nähdä kahta viimeistä jaksoa, koska pelkään että joudun pettymään.

Vierailija
1591/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep eipä nää kaks viimestää jaksoo enää mitään tuu pelataan.

Vierailija
1592/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jotenkin sellainen fiilis, etten edes halua nähdä kahta viimeistä jaksoa, koska pelkään että joudun pettymään.

Ehkä olet antanut liian suuren merkityksen elämässäsi tälle tv-sarjalle. 

Vierailija
1593/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi reddit ilmeisesti vaatii jonkun sovelluksen?

Vierailija
1594/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaadi, on nettisivu. Esim. https://www.reddit.com/r/freefolk/ tässä got-aiheista jutustelua. Voi olla spoilereita.

Vierailija
1595/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaadi, on nettisivu. Esim. https://www.reddit.com/r/freefolk/ tässä got-aiheista jutustelua. Voi olla spoilereita.

Minkähän takia sen mun tabletilla teki sitä, että näytti vaan osan tekstiä ja tarjos jotain sovellusta?

Vierailija
1596/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia sen mun tabletilla teki sitä, että näytti vaan osan tekstiä ja tarjos jotain sovellusta?

En ole varma mutta saattaa olla että redditille on oma sovellus älylaitteille jota yrittää kovasti mainostaa mikäli sivustoa selataan älylaitteella. Ainakin sisarsivusto imgur tekee tätä.

Vierailija
1597/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaa sovellusta kännykälle ja tabletille, mutta se ei ole pakollinen. Jatkat sillä selaimella vaan.

Vierailija
1598/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaa sovellusta kännykälle ja tabletille, mutta se ei ole pakollinen. Jatkat sillä selaimella vaan.

Juu, se vaan kun ei se näyttänyt kuin osan tekstiä ja senkin sellaisena osaksi tummana.

Vierailija
1599/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillaikai kirjoitti:

Käsikirjoittajilla oli aikaisemmin käytettävissään hyvää lähdemateriaalia, vaikka kolminkertaiseen määrään jaksoja. Todellisuudessa heidän kykynsä ja meriittinsä ovat hyvin ohuet.

Vierailija
1600/3140 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se vaan kun ei se näyttänyt kuin osan tekstiä ja senkin sellaisena osaksi tummana.

Spoilerit on yleensä tummennettu jotta niitä ei näe jos ei halua, klikkaa sitä niin teksti tulee näkyviin.

Ketju on lukittu.