Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game Of Thrones kausi 8 OFFICIAL

Vierailija
05.03.2019 |

Joko näitte uuden trailerin 8 kaudesta? Mitä ajatuksia trailerista? Toivoisin keskustelua täällä uudesta kaudesta ja kertokaa teidän teorioita mitä voisi tapahtua viimeisellä kaudella!

Kommentit (3140)

Vierailija
1541/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Im in team Cersei. The true gueen of seven kingdoms.

Cersei voi ehkä olla Gueen of the Seven Kingdoms jossain rinnakkaisuniversumissa, mutta oikea valtaistuimelle kuuluva kuningatar (Queen, q-kirjaimella siis) hän ei ole.

Vierailija
1542/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Maisie Williamsin lisäksi mun mielestä muistaakseni Coster-Waldaukin on sanonut jotain sellasta että GoTin loppu on yllättävä eikä välttämättä miellytä faneja.. Tiedä sitten kenen faneja, Starkien, Lannistereiden vai Danyn faneja? TAi ylipäätään yhtään ketään fania?

Itseäni on huvittanut somekeskustelu Cersein raskaudesta, että eihän se voi olla raskaana kun juo viiniä :D TUossa maailmassa varmaan välitetäänkään mistään alkoholin vaikutuksista sikiöön, miettikää nyt ihan normaalia se oli entisaikoina tässä oikeassakin elämässä juoda raskaana, kun ei tiedetty sen vahingollisista vaikutuksista.

(En kuitenkaan väitä että Cersei on varmasti raskaana, mutta juominen tai juomattomuus ei siihen liity)

Kaikki joivat euroopassa keski-ajalla ihan tajuttomasti alkoholia ja vähintään olutta, koska se oli terveellisempää ja puhtaampaa kuin vesi, joka tahtoi saastua nopeasti. Kaikki meidän esi-isät on kyllästetty kohdussa jollakin tapaa alkoholilla. Ei silloin tiedetty mikrobiologiasta ja lääketieteestä yhtään mitään.

Tunnutte nyt unohtavan sen, että Tyrio tajusi Cercein raskauden siitä, ettei se koskenutkaan viiniin. Eli tajusi olla silloin juomatta. Sen lisäksi toki, että piteli mahaansa.

Musta on huonoa kirjoitusta jos GoTissa tiedettäisiin/välitettäisiin alkoholin vaikutuksista sikiöön. Voi olla että tuo kohtaus on niin kirjoitettu joko tarkoituksella tai epähuomiossa, joka tapauksessa typerää.

Jos Cersei ei ole raskaana, miksi valehdella Euronille että on? Ymmärrän että valehtelisi veljilleen, siihen oli syynsä, mutta miksi ihmeessä sama valhe Euronille? Eihän sillä olis mitään syytä JUURI NYT keksiä valeraskaus Euronille, vai olisiko se syy sitten se että ei luota Euroniin ja ajattelee ett jos Euron luulee Cersein olevan raskaana hänelle, ei Euron vois pettää Cerseitä ja tappaa sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko että Ghostia näytetään enää. Hurjasusien animointi on liian kallista, että käytetään ne rahat sit mielummin lohikäärmeisiin, kun niillä saa aikaan jotain hurjempaa. Olin ihan varma jo et Ghost olis kuollut siinä taistelussa. 

Cersein näyttelijä on kyllä ehkä paras noista kaikista. Kun näin pätkän jostain haastattelusta, niin hämmästyin oikeen, miten suuri kontrasti Lena Headeyn ja Cersein välillä on :D Näyttelijä vaikutti niin iloiselta ja kiltiltä verrattuna Cerceihin, mutta silti onnistunut niin uskottavasti esittämään ilkeää ja kauheaa että hahmo on todellakin ainakin mun inhon ja vihan saanut päälleen moneen kertaan :D 

Mä olen katsellut kymmeniä Lena Headeyn haastatteluita. Todella harvoin on iloinen ja kiltti. Tai.. vitsiä kyllä vääntää, mutta sekin on aika kylmänkiskoista ja viileää. Mun mielestä Lenassa ja Cerceissä on todella paljon samaa. Tyypillinen Lena rooli. Se on noita tehnyt aiemminkin.

Mitä ihmettä sä oot Lenasta kattonu, kaikki haastattelut ja muut videot mitä oon nähny nii sehä on ihan hupsu nainen, hyvin kaukana "kuningatarmaisesta"-käytöksestä :D Lena on ihana, ja en usko että kukaan muu vois näytellä Cerseitä yhtä hyvin. Se on kyllä totta, että Lena on näytelly samankaltaisia rooleja aiemmin, nimittäin hallitsijaa, mutta mikä erona niin monessa roolissa Lena on näytellyt jotain fyysistä "sankari"hahmoa (joka osaa käyttää tarvittaessa miekkaakin:D) mutta Cersei ei varmasti ite lähe tappelemaan nyrkein kenenkään kanssa. Lena näyttelee täydellisesti Cerseitä, pienet eleet ja ilmeet, mutta silti katsoja näkee paljon enemmän, tähän vois todeta että less is more :)

Jos Lena ei saa viimesestä GoT kaudesta Emmya viimeinkin niin sitt vituttaa

Vierailija
1544/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmat kaudet olivat niin loppuun asti mietittyjä, että niitä katsoi nautinnolla.

Viimeinen kausi on tehty niin kiireellä, että jätetään jopa Starbucks-muki näkyville.

Katseet taitavat jo kohdistua spinoff-sarjoihin, ja ei maltettu tehdä työtä loppuun ajan kanssa. Ei kunnollista ohjausta, eikä varsinkaan kunnollista käsikirjoitusta.

Todella iso sääli. Danyn laukkaavat kulmakarvatkin kertovat vain siitä, ettei enää ohjattu näyttelijöitä, luotettiin vain siihen että tietävät mitä tekevät.

Vierailija
1545/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koitan vielä: tietääks kukaan oikeesti mitään sivua josta niitä spoilereita löytäis? Ja siis ihan oikeita, ei mitään fanien veikkauksia

Tässä on screenshotti spoilereista, johon Twitterissä törmäsin, ja nämä ovat niitä joista on nyt paljon kohuttu.

HUOM: tämä saattaa ihan oikeasti olla totta, joten ÄLÄ KLIKKAA LINKKIÄ JOS ET HALUA TULLA SPOILATUKSI!!!!!

https://pbs.twimg.com/media/D50wkeAW4AAHxrL.jpg

Vierailija
1546/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko että Ghostia näytetään enää. Hurjasusien animointi on liian kallista, että käytetään ne rahat sit mielummin lohikäärmeisiin, kun niillä saa aikaan jotain hurjempaa. Olin ihan varma jo et Ghost olis kuollut siinä taistelussa. 

Cersein näyttelijä on kyllä ehkä paras noista kaikista. Kun näin pätkän jostain haastattelusta, niin hämmästyin oikeen, miten suuri kontrasti Lena Headeyn ja Cersein välillä on :D Näyttelijä vaikutti niin iloiselta ja kiltiltä verrattuna Cerceihin, mutta silti onnistunut niin uskottavasti esittämään ilkeää ja kauheaa että hahmo on todellakin ainakin mun inhon ja vihan saanut päälleen moneen kertaan :D 

Tämä on kyllä ihmeellistä, kun luullaan näyttelijöiden olevan roolihahmonsa.

Niinkuin silloin joskus ysärillä kun Eric Forresteria kauniissa ja rohkeissa näytellyt näyttelijä kävi Suomessa niin mummot huusivat sille kuorossa: ”Jätä jo se Sheila, etkö näe että se on ihan kamala!!”

-Ja suomeksi tietty.

Minua ei ihmetytä että Lena Heady on erilainen kuin Cersein roolihahmo, tai että Tyrionin näyttelijä ei olekkaan huo riin taipuvainen älykkö, eikä Maisie Williams oikeasti osaa liikkua äänettömästi ja näkymättömästi. Itseasiassa pidän melko todennäköisenä että Varysin näyttelijällä on oikeasti munat.

Vierailija
1547/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varysin näyttelijällä on jopa hiukset. 😱

Vierailija
1548/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1601: En tiedä milloin nuo on kirjoitettu, onko vasta 3. ja 4. jaksojen jälkeen, jotta olisi uskottavampaa kun kaikki mainitut toteutui.

Mutta jos nuo on totta, niin todella pettynyt olen lukuisiin asioihin. Tekisi mieli mainita niistä muutama, mutten voi, koska nuo saattaa olla oikeita spoilauksia.

Omat tunnelmat kyllä laski, jos päättyy noin. Ei kannata lukea.

Vierailija
1549/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1601: En tiedä milloin nuo on kirjoitettu, onko vasta 3. ja 4. jaksojen jälkeen, jotta olisi uskottavampaa kun kaikki mainitut toteutui.

Mutta jos nuo on totta, niin todella pettynyt olen lukuisiin asioihin. Tekisi mieli mainita niistä muutama, mutten voi, koska nuo saattaa olla oikeita spoilauksia.

Samaa mieltä kaikesta. En äkkiseltään keksi surkeampaa loppua sarjalle, mutta ei siitä tosiaan sen enempää.

Mutta siksi käsittääkseni näistä spoilereista kohutaankin, kun spoilaaja tiesi asioita. Muuten ei kukaan taitaisi ottaa anonyymispoilereita tosissaan.

-1601

Vierailija
1550/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yksityiskohtaisempi spoileripläjäys.

https://www.reddit.com/r/freefolk/comments/bkc8xd/compilation_of_spoile…

Vierailija
1551/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kaikesta. En äkkiseltään keksi surkeampaa loppua sarjalle, mutta ei siitä tosiaan sen enempää.

Mutta siksi käsittääkseni näistä spoilereista kohutaankin, kun spoilaaja tiesi asioita. Muuten ei kukaan taitaisi ottaa anonyymispoilereita tosissaan.

-1601

Mikäli on totta, on ratkaisu vähintäänkin erikoinen, koska tuleva hallitsija on aika selkeästi ilmaissut, ettei ole oikeastaan enää kiinnostunut ihmisistä.

Vierailija
1552/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1553/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varysin näyttelijällä on jopa hiukset. 😱

Juu. Se näytteli siinä Meghan Marklen sarjassa hiukset päässä. :)

Vierailija
1554/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-1601

Mikäli on totta, on ratkaisu vähintäänkin erikoinen, koska tuleva hallitsija on aika selkeästi ilmaissut, ettei ole oikeastaan enää kiinnostunut ihmisistä.

Thnx for spoilers!

Vierailija
1555/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clarkellahan on ollut terveysongelmia (saikos se nyt aivoinfarktin tmv?), joten oisko vaikuttanut tuohon näyttelemisen laatuun, ilmeiden hallintaan yms.

eiköhän ohjaajilla olis ollut jotain sanottavaa jos eivät sitä haluaisi

Meinaat että olisivat vaihtaneet pääosanäyttelijää lennosta?

"Emilia, please try to control the movements of your eyebrows, it's somewhat distracting" sanominen kestää alle 10 sekuntia

Vierailija
1556/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä koitan vielä: tietääks kukaan oikeesti mitään sivua josta niitä spoilereita löytäis? Ja siis ihan oikeita, ei mitään fanien veikkauksia

Tässä on screenshotti spoilereista, johon Twitterissä törmäsin, ja nämä ovat niitä joista on nyt paljon kohuttu.

HUOM: tämä saattaa ihan oikeasti olla totta, joten ÄLÄ KLIKKAA LINKKIÄ JOS ET HALUA TULLA SPOILATUKSI!!!!!

https://pbs.twimg.com/media/D50wkeAW4AAHxrL.jpg

Kiitos! Just tällästä mä oon ettinyt. Vaikuttaa ihan osuvalle ja osittain sellasta tapahtuu mitä toivoinkin mutt osa taas harmittaa sikana mutta tiedän toisaalta että osa faneista ilahtuu samoista asioista

Vierailija
1557/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluatte lukea mahdollisia spoilauksia? Mua ainakin ärsytti kun tiesi esim että Joffrey kuolee, sitten sitä kohtausta vain katsoi asenteella njaaaa, heippa. Jos en olisi tiennyt mitään olisin vain hurrannut ja itkenyt ilosta. Red weddingeistä en tiennyt yhtään mitään ja jäin monttu auki tuijottamaan lopputekstejä.

Vierailija
1558/3140 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluatte lukea mahdollisia spoilauksia? Mua ainakin ärsytti kun tiesi esim että Joffrey kuolee, sitten sitä kohtausta vain katsoi asenteella njaaaa, heippa. Jos en olisi tiennyt mitään olisin vain hurrannut ja itkenyt ilosta. Red weddingeistä en tiennyt yhtään mitään ja jäin monttu auki tuijottamaan lopputekstejä.

Itse olen tämän jo aiemmin täällä kertonut mutta jos katon fanittamaani sarjaa niin kaikista eniten nautin katsomisesta kun tiedän mitä tapahtuu. Jos en tiedä, saattaa käydä niin että olen vain tosi järkyttynyt/ilahtunut ja siinäpä sitten ihmetellessäni unohdan seurata mitä tapahtuu ja paljon menee ohi. Kun tiedän mitä tapahtuu, pystyn keskittymään yksityiskohtiinkin.

En taida kuitenkaan olla ainoa, joskus vuosia sitten luin jostain televisiolehdestä (siis siitä joka tulee jonkun aikakauslehden mukana ja jossa kuvataan viikon televisioantia) yhdestä jutusta jossa kerrottiin että se on ihan yllättävän yleistä että ihmiset tykkää spoilereista, koska saa suuremman nautinnon leffan/sarjan katsomisesta. Siitä on vuosia kun luin, muistaakseni se oli sitä aikaa kun Lost pyöri telkussa. En googlettamalla löytäny aiheeseen sopivaa, en tiedä josko englanniksi etsimällä löytyisi jotain väitettäni tukemaan.

Vierailija
1559/3140 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä uskotte noihin spoilereihin?

Vierailija
1560/3140 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti en tunne mitään kiusausta lukea spoilereita, mutta nyt sarjasta on ehtinyt mennä maku niin täydellisesti, etten enää edes välitä miten päähenkilöille käy.

Ketju on lukittu.