Game Of Thrones kausi 8 OFFICIAL
Joko näitte uuden trailerin 8 kaudesta? Mitä ajatuksia trailerista? Toivoisin keskustelua täällä uudesta kaudesta ja kertokaa teidän teorioita mitä voisi tapahtua viimeisellä kaudella!
Kommentit (3140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko että Ghostia näytetään enää. Hurjasusien animointi on liian kallista, että käytetään ne rahat sit mielummin lohikäärmeisiin, kun niillä saa aikaan jotain hurjempaa. Olin ihan varma jo et Ghost olis kuollut siinä taistelussa.
Cersein näyttelijä on kyllä ehkä paras noista kaikista. Kun näin pätkän jostain haastattelusta, niin hämmästyin oikeen, miten suuri kontrasti Lena Headeyn ja Cersein välillä on :D Näyttelijä vaikutti niin iloiselta ja kiltiltä verrattuna Cerceihin, mutta silti onnistunut niin uskottavasti esittämään ilkeää ja kauheaa että hahmo on todellakin ainakin mun inhon ja vihan saanut päälleen moneen kertaan :D
Mä olen katsellut kymmeniä Lena Headeyn haastatteluita. Todella harvoin on iloinen ja kiltti. Tai.. vitsiä kyllä vääntää, mutta sekin on aika kylmänkiskoista ja viileää. Mun mielestä Lenassa ja Cerceissä on todella paljon samaa. Tyypillinen Lena rooli. Se on noita tehnyt aiemminkin.
Mitä ihmettä sä oot Lenasta kattonu, kaikki haastattelut ja muut videot mitä oon nähny nii sehä on ihan hupsu nainen, hyvin kaukana "kuningatarmaisesta"-käytöksestä :D Lena on ihana, ja en usko että kukaan muu vois näytellä Cerseitä yhtä hyvin. Se on kyllä totta, että Lena on näytelly samankaltaisia rooleja aiemmin, nimittäin hallitsijaa, mutta mikä erona niin monessa roolissa Lena on näytellyt jotain fyysistä "sankari"hahmoa (joka osaa käyttää tarvittaessa miekkaakin:D) mutta Cersei ei varmasti ite lähe tappelemaan nyrkein kenenkään kanssa. Lena näyttelee täydellisesti Cerseitä, pienet eleet ja ilmeet, mutta silti katsoja näkee paljon enemmän, tähän vois todeta että less is more :)
Jos Lena ei saa viimesestä GoT kaudesta Emmya viimeinkin niin sitt vituttaaNo ei Lena tästä kaudesta Emmyä ansaitse, sen aika olisi ollut esim neljä vuotta sitten. En ylläty kyllä jos saa sen, on noita ennenkin palkittu ns. kokonaisuudesta sarjan loputtua eikä niinkään liittyen siihen viimeiseen kauteen.
Lena Heady todellakin ansaitsisi Emmynsä!
Täytyy katsoa asiaa objektiivisesti. Vaikka ei tykkäisikään Cersein roolihahmosta, ei voi kiistää että Lena Heady tekee näyttelijänä hahmolle oikeutta. Tosin ollakseen objektiivinen täytyy ensin erottaa Lena Heady ja Cersein roolihahmo toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko että Ghostia näytetään enää. Hurjasusien animointi on liian kallista, että käytetään ne rahat sit mielummin lohikäärmeisiin, kun niillä saa aikaan jotain hurjempaa. Olin ihan varma jo et Ghost olis kuollut siinä taistelussa.
Cersein näyttelijä on kyllä ehkä paras noista kaikista. Kun näin pätkän jostain haastattelusta, niin hämmästyin oikeen, miten suuri kontrasti Lena Headeyn ja Cersein välillä on :D Näyttelijä vaikutti niin iloiselta ja kiltiltä verrattuna Cerceihin, mutta silti onnistunut niin uskottavasti esittämään ilkeää ja kauheaa että hahmo on todellakin ainakin mun inhon ja vihan saanut päälleen moneen kertaan :D
Mä olen katsellut kymmeniä Lena Headeyn haastatteluita. Todella harvoin on iloinen ja kiltti. Tai.. vitsiä kyllä vääntää, mutta sekin on aika kylmänkiskoista ja viileää. Mun mielestä Lenassa ja Cerceissä on todella paljon samaa. Tyypillinen Lena rooli. Se on noita tehnyt aiemminkin.
Mitä ihmettä sä oot Lenasta kattonu, kaikki haastattelut ja muut videot mitä oon nähny nii sehä on ihan hupsu nainen, hyvin kaukana "kuningatarmaisesta"-käytöksestä :D Lena on ihana, ja en usko että kukaan muu vois näytellä Cerseitä yhtä hyvin. Se on kyllä totta, että Lena on näytelly samankaltaisia rooleja aiemmin, nimittäin hallitsijaa, mutta mikä erona niin monessa roolissa Lena on näytellyt jotain fyysistä "sankari"hahmoa (joka osaa käyttää tarvittaessa miekkaakin:D) mutta Cersei ei varmasti ite lähe tappelemaan nyrkein kenenkään kanssa. Lena näyttelee täydellisesti Cerseitä, pienet eleet ja ilmeet, mutta silti katsoja näkee paljon enemmän, tähän vois todeta että less is more :)
Jos Lena ei saa viimesestä GoT kaudesta Emmya viimeinkin niin sitt vituttaaNo ei Lena tästä kaudesta Emmyä ansaitse, sen aika olisi ollut esim neljä vuotta sitten. En ylläty kyllä jos saa sen, on noita ennenkin palkittu ns. kokonaisuudesta sarjan loputtua eikä niinkään liittyen siihen viimeiseen kauteen.
Täytyy katsoa asiaa objektiivisesti. Vaikka ei tykkäisikään Cersein roolihahmosta, ei voi kiistää että Lena Heady tekee näyttelijänä hahmolle oikeutta. Tosin ollakseen objektiivinen täytyy ensin erottaa Lena Heady ja Cersein roolihahmo toisistaan.
Toistaiseksi kahdeksannella kaudella Cersei on jäänyt pelkäksi vanhoilla meriiteillä eläväksi sivuhahmoksi. Ihmemies Qyburnkin on merkittävämmässä roolissa kuin Cersei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy katsoa asiaa objektiivisesti. Vaikka ei tykkäisikään Cersein roolihahmosta, ei voi kiistää että Lena Heady tekee näyttelijänä hahmolle oikeutta. Tosin ollakseen objektiivinen täytyy ensin erottaa Lena Heady ja Cersein roolihahmo toisistaan.Toistaiseksi kahdeksannella kaudella Cersei on jäänyt pelkäksi vanhoilla meriiteillä eläväksi sivuhahmoksi. Ihmemies Qyburnkin on merkittävämmässä roolissa kuin Cersei.
Cersei vai Lena Heady, kummasta nyt puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä uskotte noihin spoilereihin?
Jos katsoit tuota Reddit-linkkiä, spoilerit ovat peräisin eri lähteistä, jotka todistetusti tiesivät mitä jaksoissa 3 ja 4 tapahtuu. Toki voi olla, että esim. eri hahmojen lopuista on filmattu spoilaajien harhaanjohtamistarkoituksessa eri versioita, kuten Star Warsin Vader-paljastuksestakin tehtiin aikanaan.
Mutta ei ole mitenkään ihmeellistä, että juonipaljastukset vuotavat. Jopa tarkoin varjeltu Star Wars 9 tuntuu nyt jo vuotavan kuin seula. Koko juoni on varmasti tiedossa viimeistään ensi-iltaa edeltävänä kuukautena.
Tuo Bronnin uhkailu on mielestäni jotenkin epäuskottavaa jo siksikin, koska miten hän voisi olla noin varma omasta turvallisuudestaan vaikka saisikin Suurpuutarhan? Kyllähän Jaime tai Tyrion voisi antaa vaikka käskyn joillekin sotilaille tappaa Bronn tavattaessa, tai sitten antaa sen Suurpuutarhan, jos voittavat ja tappaa myöhemmin kostona. Bronn on hyvä sotilas, mutta ei hänkään miesylivoimalle mitään voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihmeellistä, kun luullaan näyttelijöiden olevan roolihahmonsa.
Niinkuin silloin joskus ysärillä kun Eric Forresteria kauniissa ja rohkeissa näytellyt näyttelijä kävi Suomessa niin mummot huusivat sille kuorossa: ”Jätä jo se Sheila, etkö näe että se on ihan kamala!!”
-Ja suomeksi tietty.Minua ei ihmetytä että Lena Heady on erilainen kuin Cersein roolihahmo, tai että Tyrionin näyttelijä ei olekkaan huo riin taipuvainen älykkö, eikä Maisie Williams oikeasti osaa liikkua äänettömästi ja näkymättömästi. Itseasiassa pidän melko todennäköisenä että Varysin näyttelijällä on oikeasti munat.
No ei kukaan nyt varmaan tosissaan kuvitellutkaan Lena Headeyn olevan tosielämän Cersei Lannister. Mut ei mun ainakaan tuu jokaisen näyttelijän kohdalla pohdiskeltua että millaisia he ovat tosielämässä, sit kun näen heidät haastattelussa/toisessa roolissa, jossa esim. puhetapa ja aksentti on täysin erilaiset kuin mihin on tottunut, niin hämmästyn ihan heidän lahjakkuudestaan, että miten tuokin on voinut onnistua kuulostamaan niin erilaiselta. Ihailen ja kadehdin näyttelijöiden kykyä muuntautua :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Bronnin uhkailu on mielestäni jotenkin epäuskottavaa jo siksikin, koska miten hän voisi olla noin varma omasta turvallisuudestaan vaikka saisikin Suurpuutarhan? Kyllähän Jaime tai Tyrion voisi antaa vaikka käskyn joillekin sotilaille tappaa Bronn tavattaessa, tai sitten antaa sen Suurpuutarhan, jos voittavat ja tappaa myöhemmin kostona. Bronn on hyvä sotilas, mutta ei hänkään miesylivoimalle mitään voisi.
Ja mitä tapahtuiskaan jos Cersei voittais sodan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi kaikki Cersein juonet ja suunnitelmat ovat saattaneet Lannistereiden suvun entistä tukalampaan asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi kaikki Cersein juonet ja suunnitelmat ovat saattaneet Lannistereiden suvun entistä tukalampaan asemaan.
Mietinkin Bronnin kannalta. Helpompaa olis ollut lah data veljekset, kun kohdata sodan päättyessä Cersen viha. Toki Danykin olis saattanut lähteä sotapolulle Kouransa kuol eman takia...
Tosin Bronnilla lienee tunteita molempia veljeksiä kohtanaan. (Hiton sensuuri täällä).
mukavaa ku vielä on toivoa uusista dragoneista...niistä monia juttua netissä, 5 kaudella ollut mahdollista dhrogon käydä munimassa
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkkari miltä nuo suomennokset kuulostaa. Se on Highgarden. Suurpuutarha.. Hyi että. Mut johtuu kait siitä, kun olen lukenut kaiken kirjallisuuden englanniksi jo viimeiset 20 vuotta.
Perikato kirjoitti:
mukavaa ku vielä on toivoa uusista dragoneista...niistä monia juttua netissä, 5 kaudella ollut mahdollista dhrogon käydä munimassa
Se on koiras...
No on kyllä kaikkien aikojen antikliimaksi, jos rautavaltaistuimelle nousee spoilereissa mainittu hahmo. Plääh.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä kaikkien aikojen antikliimaksi, jos rautavaltaistuimelle nousee spoilereissa mainittu hahmo. Plääh.
Mun mielestä se olis täydellinen King.
Jaha ei tartte tätäkään enää lukea kun idiootit spoilaamassa mahdollisia spoilereita 👌 Kiitos ä pärät!
Perikato kirjoitti:
Ei mitään mahdollisuutta. Niillä ei ollut varaa pitää Ghostia tai Rhaegalia ruudulla, niin ei sinne nyt lisä lohikäärmeitä tule.
Iwan Rheon, Alfie Allen (Lily Allenin veli), ja Jack Gleeson.
Eli Ramsay, Theon ja Joffrey.
Sarjan parhaat näyttelijät, jotka luonnollisesti laitettiin pahiksen rooliin. Tyypit eivät varmaan voi pistää naamaansa ulos ovesta vuosikausiin, koska katsojat yhdistävät naaman rooliin.
Saattavat katua uravalintaansa tällä hetkellä.
ÄLKÄÄ SPOILATKO TÄSSÄ KETJUSSA MITÄÄN!!!!
tehkää spoilereille oma ketju, niin oli viime kaudellakin.
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ SPOILATKO TÄSSÄ KETJUSSA MITÄÄN!!!!
tehkää spoilereille oma ketju, niin oli viime kaudellakin.
Onneksi pahin spoileri poistettiin sensuurin toimesta.
Ikävä kyllä osa ehti nähdä sen. Nähtyä ei saa näkemättömäksi. Raukkamaista.
No ei Lena tästä kaudesta Emmyä ansaitse, sen aika olisi ollut esim neljä vuotta sitten. En ylläty kyllä jos saa sen, on noita ennenkin palkittu ns. kokonaisuudesta sarjan loputtua eikä niinkään liittyen siihen viimeiseen kauteen.