Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin pistätte käytetyn siteen kun olette nykäisseet sen pöksyistä

Vierailija
01.03.2013 |

ja ette ole vielä avanneet uutta, että käärepaperi olisi vapaa? Vai teettekö sen jossain muussa järjestyksessä kuin mä, eli side pois, uusi auki ja uusi pöksyyn ja side käärepaperiin ja rullalle?

Mulla siis väliaikaissäilytyspaikka on lavuaarin reunalla ja kerran sen siihen unohdin ja mies sen siitä löysi. Hävetti :D

Enää ei ole kuukautisia tosin ollut vuosiin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teippaan sen allaskaapin pohjaan.

Vierailija
2/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käärin sen aina vessapaperiin. En siis siihen käärepaperiin. Eli voin sen samantien kääriä pakettiin ennenkun laitan uuden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan seinään, tietysti, samaan riviin entisten kanssa.

Vierailija
4/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin pihi, että pesen ja kuivaan sen. Käytän seuraavalla kierrolla uudelleen.

Vierailija
5/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kuukautisten ensimmäisen siteen käärepaperin telineessä olevan vessapaperirullan sisään, josta seuraavalla kerralla otan sen ja käärin käytetyn siteen siihen. Sitten laitan pestyin käsin uuden siteen - ja taas käärepaperin sen rullan sisään.

Vierailija
6/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hetkeksi reidelleni, kunnes on uudesta siteestä irrotettu kääre, johon voi vanhan siteen kieputtaa.

Vierailija
7/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 23:23"]

Laitan hetkeksi reidelleni, kunnes on uudesta siteestä irrotettu kääre, johon voi vanhan siteen kieputtaa.

[/quote]

Ja siis siten päin, että tarrapuoli on reittä vasten. :)

Vierailija
8/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 23:16"]

Minä olen niin pihi, että pesen ja kuivaan sen. Käytän seuraavalla kierrolla uudelleen.

[/quote]

Kauheeta veden tuhlausta. Mä nuolen siteen puhtaaksi ja laitan sen takaisin paikoilleen. Se sylki on hyvä luonnollinen emättimen limakalvojen kostuttaja. Ihanan luomua ja ekologista!

Vierailija
9/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1: Istun pöntölle. Kädessäni on uusi avaamaton rättipaketti. Repäisen vanhan rätin housuista irti ja isken sen seinään. Avaan uuden rätin ja kiinnitän sen housuihin. Irrotan seinässä roikkuvan vanhan rätin ja käärin sen pakettiin ennen kuin tippuu siitä lattialle.

Vaihtoehto 2: Istun pöntölle. Kädessäni on uusi avaamaton rättipaketti. Avaan paketin ja isken uuden rätin väliaikaisesti seinään. Revin käytetyn rätin housuista ja käärin sen pakettiin. Irrotan seinästä uuden rätin ja kiinnitän sen housuihin...

Vierailija
10/11 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse vessaa siteen irrottamiseen. Teen sen makuuhuoneessa samalla kun riisuudun ja laitan kylpytakin päälle, kun valmistaudun menemään suihkuun. Vien kylpyhuoneeseen mennessäni likaiset vaatteet pyykkikoriin ja siteen roskikseen. Juu kyllä, pystyn olemaan kokonaan ilman sidettä suihkun ajan :)

Vierailija
11/11 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vedän housut alas.

istun pöntölle.

ulostan.

pyyhin peräsimen.

repäisen siteen irti.

käärin siteen vessapaperiin

nousen seisomaan alushousut kintuissa.

kävelen vessan perälle.

kumarrun laittamaan likaisen siteen roskikseen.

jos joku tulee juuri nyt vessaan tämä näkee kauhean alastoman perseeni ja kuivaneet veriroiskeet.

otan uuden siteen kaapista.

liimaan sen housuihini.

nostan housut ylös.

pesen kädet.

kuivaan kädet.

menen pois vessasta.

näin jo 20 vuotta.