Mitä olet tänään syönyt? Painosi ja pituutesi?
Kommentit (113)
Puuroa, desilitra tyrniä, teetä, omena, maksalaatikkoa, minitomaatti, 2 laskiaispullaa, ruisleipä, marjarahkapurkki, kasvistortilla, omenamehua, kanaa ja riisiä. Olen lyhyt ja paino on yksityisasiani. Olisin halunnut suklaata tänään, mutta rajansa kaikella. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää myös vastaajan ikä.. Näin lähempänä 40v tuntuu todella vaikealta pysyä normaalipainossa vaikka liikun 5krt viikossa ja vaikuttaisin syöväni suht vähän ja terveellisesti. Ennen olin "läpipaskoja", ei tarvinnut paljon välittää siitä mitä suuhunsa pisti.
Totta. Itse lihoin kymmenisen kiloa 35-36 -välissä. Mikään ei elämässäni muutunut, söin ja liikuin ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Luulin aina ettei minulle voisi käydä noin mutta niin se ikä vaan napsahti mittariin. Ja nämä kahvat eivät muuten lähde kirveelläkään. Ennen kilon laihtumiseen riitti muutaman päivän kevennyt, nyt saa hinkata hikipäässä kaksi kuukautta ja vaaka näyttää -200g. Perkele.
Ihanaa että mullakin on tätä! päälle kolmekymppisenä minullekin tuli äkkiä +10kg, vaikka elintavat eivät muuttuneet. Eikä meinaa millään lähteä keskivartalolta! :( Tuntuu, että ei saisi syödä mitää ja siltikin nuo kilot vaan ovat ja pysyvät. Tämä on niin ärsyttävä tilanne. Lopetin alkoholinkin juomisen ja kiloakaan ei ole tippunut vielä.
Korjaan: muillakin
Heräsin 12.30. Vuorotyö. Iltavuoroon klo 13.30. Töissä klo 16 kaks leipää juustolla, tomaatilla suolakurkulla ja kalkkunasiivulla. Vettä. Klo 20 taas kaks leipää, suht samat päälliset. Laskiaispulla, aika pieni. Vettä.
Kotiin klo 22. Nyt 100g sipsipussi ja vissyä telkun lomassa. Sit ku tulee nälkä, niin tod.näk. nuudelipussi ja pakastevihanneksia. Nukkumaan joku 01-03- Herätys 10.30. Töihin 12-22.
Pituus 180cm. Paino 130kg.
Takana 20v kolmivuorotyötä ilman mitään säännöllistä.
En aio jatkossakaan heräillä ruokarytmien tai muunkaan "säännöllisen" takia.
Olen mieluummin rento läski.
Ja tietysti liikuin liian vähän, kun ulkona oli niin kylmä...
Se lyhyt, jonka paino on yksityisasia.
Aamulla monivitamiinijuoma ja välipalakeksi.
Lounaaksi kanaa, riisiä, uunikasviksia ja salaattia. Iltapäivällä laskiaispulla ja teetä. Kotona pari ruisleipää kinkkusiivuilla ja tuorekurkulla sekä lasi maitoa. Janojuomana vettä. Kävelyä noin kilometrin verran. Nainen 160/55
Kaurapuuro, maustamatonta jogurttia, mustaherukoita (pakasteesta, ehkä 1 dl) ja mukillinen kahvia. Lounaalla soijabolognesea, pari perunaa, hapankaalia ja appelsiini. Iltapäivällä omena, teetä maidolla ja laskiaispulla. Iltaruokana lämpimänä salaatin tapainen, jossa vihreitä papuja, pinaattia, pastaa ja kananmunaa. Nyt vielä kaakaota ja pari palaa ruisleipää.
Tein 10 tuntia töitä etänä kotona. Kevyet eväät ja vain kevyttä liikuntaa. Kävin illalla pilates-tunnilla ja kävelin pari kilometriä sinne ja takaisin.
158 cm / 58 kg.
Kupillinen maitokahvia,
3 pikkusämpylää margariinilla ja juustolla,
Täysjyväspagettia ja jauhelihakastiketta, jälleen sämpylöitä samoilla täytteillä. Kaakaota. Jäätelöä n. 2 dl. Iltapalaksi taas spagettia ja kastiketta. Kuppi kahvia. Janoon vettä. Ai niin, salaattijuustokuutioita suoraan purkista, aika paljon.
En ole liikkunut. 90 kiloa, 170 senttiä.
Aamulla: 1 Kaura sämpylä juustolla kahdella paistetulla valkuaisella ja puolikas pieni avokado plus appelsiinimehu
Lounas: tonnikala 100g, pastaa 1dl, linssejä hieman ja tomaattikastitta hieman joukossa
Välipala: 100g turkkilainen jugu, kiivi ja vähän mangoa
Päivällinen: sama kuin lounas + parsakaalia, kukkakaalia, kesäkurpitsaa ja puolikas pieni avokado
Iltapala: smoothie vege proteiinijauheesta, hedelmistä ja vedestä, tilkka appelsiinimehua
Urheiluna salireeni aamusta
165cm, n. 65kg luulisin, vaatekokona xs/s
Kerron eiliset:
Heräsin 7.00 laittamaan lapsia kouluun ja eskariin, join kupillisen pikakahvia. Vietyäni nuorimman eskariin palasin kotiin, olen työkyvyttömyyseläkkeellä, ja join sokerittoman energiajuoman sekä söin pari palasta paahtoleipää. Kävin kaupassa ja ostin Fazerin sinisen josta söin kotiin päästyä heti puolet. Ruuaksi tein makaronilaatikkoa ja sitä sitten söin lasten kanssa kun tulivat kotiin. Ruokajuomana oli vettä.
Olen 167 cm ja 78 kg.
Numero 51 vastaa:
En syönyt illalla mitään, koska vatsa myllersi. Ehkä oireet aiheutti edellisenä iltana kyläpaikassa syödyt ihanat piiraat ja kukot. En vierailulla tee numeroa vatsavaivoistani vaan syön mitä tarjotaan.
Liekö vain ärtyvä suli, saa nähdä, tutkimukset jatkuvat, istun juuri nytt labran odotushuoneessa.
Nyt kun tuli kirjattua päivän syömiset, niin ei kyllä ihmetytä, että laihtuminen vain jatkuu. Sais lopoua jo.
Eiliset:
Aamupala: mysliä, jogurttia, mansikoita, kahvi
Lounas: linssiperunavuokaa, ruisleipää, lasi piimää, laskiaispulla, pasteija, kahvia ja puoli suklaalevyä
Päivällinen: kalakeittoa ja ruisleipää, vettä
Iltapala: kaurapuuroa, mustikoita, 100 g vaniljarahkaa, vettä
Iltapala 2: kaakaota, mehua, pasteija, pari paahtoleipää juustolla, viinirypäleitä
162/60
Marjasmoothie ukkojuggeen, lusikallinen tahinia. Lounas tonnikalasalaattia. Päivällinen lihamakaronilaatikkoa, salaattia. Illalla ruisleipäsiivu juustolla ja 1 kananmuna. Vettä ja maitokahvia
Normaalipainoinen 58v, eilen ei liikuntaa kun olen vielä flunssassa. Ruuasta tuli joku 1000 kcal, enempää ei mennyt alas.
Join juuri ison kupillisen mustaa kahvia sekä juotavan mustikkajugurtin. Menen osan matkasta töihin bussilla, mutta loppumatka eli noin 2km on käveltävä ja töiden jälkeen sama juttu.
En tiedä mitä töissä on lounaalla, välipalaksi minulla on laukussa proteiinipatukka. Mies pääsee ennen minua töistä ja tekee kuulemma tortilloja. Iltapalaksi syön varmaan kaurapuuroa.
Aamulla smoothie.
Lounaaksi kana-fetasalaatti.
Välipala ruisleipä kinkulla.
Ruoka pari tortillaa.
Iltapalaa en syönyt, ei ollu nälkä.
Flunssainen olen, joten liikuntakin jäi väliin.
166/65
Aamulla ennen töihin lähtöä klo 5:30: iso kuppi vihreää teetä
Toimistolle saapuessa klo 7:30: kuppi tavallista teetä soijamaidolla
Pähkinöitä kourallinen noin klo 9:00
Aamupalaksi klo 10:30 kahvi soijamaidolla ja soija-kookosjogurttia mansikoilla, kaurahiutaleilla ja siemenillä
Pari palaa tummaa suklaata
Lounaaksi klo 14:00 kasvisnakkeja, keitettyjä perunoita ja broccolia
Välipalaksi klo 16:00 mansikoita
Illalla kotiin saapuessa noinklo 19:00 yksi rasia raejuustoa ja iso kuppi teetä
Asun ulkomailla joten ruoka-ajat ovat hiukan erilaiset kuin Suomessa.
163cm/53kg
Vierailija kirjoitti:
Aamulla smoothie.
Lounaaksi kana-fetasalaatti.
Välipala ruisleipä kinkulla.
Ruoka pari tortillaa.
Iltapalaa en syönyt, ei ollu nälkä.
Flunssainen olen, joten liikuntakin jäi väliin.
166/65
Eilinen siis. Tässä päivässä ei vielä paljon kerrottavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla ennen töihin lähtöä klo 5:30: iso kuppi vihreää teetä
Toimistolle saapuessa klo 7:30: kuppi tavallista teetä soijamaidolla
Pähkinöitä kourallinen noin klo 9:00
Aamupalaksi klo 10:30 kahvi soijamaidolla ja soija-kookosjogurttia mansikoilla, kaurahiutaleilla ja siemenillä
Pari palaa tummaa suklaata
Lounaaksi klo 14:00 kasvisnakkeja, keitettyjä perunoita ja broccolia
Välipalaksi klo 16:00 mansikoita
Illalla kotiin saapuessa noinklo 19:00 yksi rasia raejuustoa ja iso kuppi teetäAsun ulkomailla joten ruoka-ajat ovat hiukan erilaiset kuin Suomessa.
163cm/53kg
Unohdin liikunnan, kävelyä työmatkoilla ja koirien kanssa tuli noin 20 000 askelta, lisäksi Pilates-tunti.
Eilinen
06:00 kuppi kahvia mustana
08:30 yrttitee
12:15 vhh-tonnikalapannaria, 1/2 avokado, kurkkua, mansikoita ja pähkinöitä
18:45 bratwurstia, kukkakaalia ja juustoa
20:00 yrttitee
163/73
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää myös vastaajan ikä.. Näin lähempänä 40v tuntuu todella vaikealta pysyä normaalipainossa vaikka liikun 5krt viikossa ja vaikuttaisin syöväni suht vähän ja terveellisesti. Ennen olin "läpipaskoja", ei tarvinnut paljon välittää siitä mitä suuhunsa pisti.
Totta. Itse lihoin kymmenisen kiloa 35-36 -välissä. Mikään ei elämässäni muutunut, söin ja liikuin ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Luulin aina ettei minulle voisi käydä noin mutta niin se ikä vaan napsahti mittariin. Ja nämä kahvat eivät muuten lähde kirveelläkään. Ennen kilon laihtumiseen riitti muutaman päivän kevennyt, nyt saa hinkata hikipäässä kaksi kuukautta ja vaaka näyttää -200g. Perkele.
Ihanaa että mullakin on tätä! päälle kolmekymppisenä minullekin tuli äkkiä +10kg, vaikka elintavat eivät muuttuneet. Eikä meinaa millään lähteä keskivartalolta! :( Tuntuu, että ei saisi syödä mitää ja siltikin nuo kilot vaan ovat ja pysyvät. Tämä on niin ärsyttävä tilanne. Lopetin alkoholinkin juomisen ja kiloakaan ei ole tippunut vielä.
Jep. Ja laihdutusvinkit ovat aina tyyppiä "jätä pois alkoholi / pikaruoka / herkut / pullat / makeiset / suklaa / kaloripitoiset juomat" jne. Lehdessä joku julistaa kuinka ennen söi joka päivä berliininmunkin ja vaihtamalla sen pieneen kotona leivottuun pullaan laihtui vuodessa 20kg.
Paskaa :D! Kun ei alunperinkään syö mitään noista, mistä ihmeestä voi vähentää? Olisi pitänyt tehdä jotain aikaisemmin, mutta en ikinä käyny vaa'alla, koska olin 20 vuotta samassa hoikassa painossa. Yhtenä aamuna yksi hame ei mahtunutkaan ja tulos oli +10kg.