Mitä olet tänään syönyt? Painosi ja pituutesi?
Kommentit (113)
Makkarakeittoo. 2kg perunaa, 1,2kg makkaraa, 800g juureksia. Kaikki syöty. 185cm / 80kg
Vierailija kirjoitti:
:D jep, en tiedä miks heti tuli alapeukkua kun oon hoikka ja syön yleensä kohtuu terveellisesti.
Ettekö #51 ja #58 syö illalla enää mitään?
Eikä tule nälkä??
Klo 8 kahvi, puoli desiä maitoa
Klo 10 kaksi paahtoleipää, kaksi kananmunaa, salaatinlehtiä ja hot saucea; lasi tuorepuristettua mehua
Klo 15 meksikolaistyyppinen salaatti: riisiä, papuja, avokadoa, tomaattia, maissia, kurkkua, mausteita, salsatyyppistä kastiketta pari ruokalusikkaa
Klo 19 puuroa chiasiemenillä
162 ja 68kg. Laihtua pitäisi. Juuri nyt en saa liikkua koska olen toipilas. Yleensä kävelen 8km päivässä.
2 ruisleipää juustolla ja kalkkunalla, vihreä tee
Hernekeittoa ja pannukakku, kahvi
Propudding, appelsiini
Tonnikalapastaa
Treeni: crossfit, kävelyy 7km
Treenin jälkeen lisää pastaa, kombuchaa, inkivääri shotti
166/60
Aamupalaksi täysjyväpuuroa maidolla ja puolukoilla. Kahvia maidolla.
Välipalaksi paahtoleipä (päällä Oivariini, salatinlehti, kalkkunaleike, juusto, kurkkua)
Lounaaksi pannulla lohipyöryköitä, bataattia, kesäkurpitsaa ja perunaa. Jälkkäriksi kahvi ja Rainbow:n proteiinikaramellivanukas.
Välipalaksi ruisleipä maksamakkaralla ja kurkulla
Päiväruoaksi iso keko kesäkurpitsaa ja vähän uunissa haudutettuja porkkanoita, perunoita ja lohipyöryköitä
Iltapalaksi rahkaa, soija-kookosjogurttia, puolukoita. Ruisleipä (päällä maksamakkaraa ja kurkkua)
Tänään olen juonut useamman kupin kahvia maidolla sekä pari kupillista inkivääriteetä (söin inkiväärin palaset, koska flunssa päällä)
Olen käynyt pariin otteeseen ulkona, kävellyt rauhallisesti noin 60 min, kauppareissu ja yksi muu käynti tehty, mutta ei yhtään rasittavaa liikuntaa
165 cm/75,5 kg
161 cm, 51 kg. Askelia tänään 8900, siinä suhteessa aika tyypillinen päivä. Säännöllistä liikuntaa uinti kerran viikossa ja joskus käynti sslilla.
Aamulla syöty lautasellinen kaurapuuroa, jogurttia ja pakastemarjoja, sämpylä, margriinia, kurkkua, tomaattia, juustoa. 2 kuppia kahvia.
Kymmenen kahveilla laskiaispulla.
Lounaaksi kampelaleike, perunamuusia, salaattia, juomaksi vettä. Jälkiruuaksi omena.
Iltapäivällä kahvia ja sienipiirakkaa.
Klo 18 aikoihin kasvissosekeittoa, lämmintä ruiskeipää, margariinia, vettä. Jälkiruuaksi pieni pala viikonlopusta jäänyttä kuivakakkua.
Illalla napostelua: manteleita, rusinoita, viinirypälaitä, pari riviä suklaata ja kolme (pientä) lasillista valkoviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule nälkä??
Ei mulle ainakaan tule. En syö koskaan mitään 18-10 välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino 60-62 kg, pituus 174 cm.
Askeleita 6734.
Muuta liikuntaa en harrastanut.
Ruoka:
-klo 9 töissä aamulla kaksi 100% ruispalaa, päällä tuorejuustoa ja paljon kurkkua, omena ja iso kuppi earl grey-teetä
-klo 11 töissä purkki tonnikalaa (vedessä)
-klo 14 lähes koko kurkku edellenkin töissä
-klo 16 omena, töissä
-klo 18.30 pinaattikastike ja pastaa
En syö klo 19 jälkeen mitään.
Tämä on kyllä erikoisin näkemäni. Penkiltään purkki tonnikalaa tai kokonainen kurkku 🤔
Kyllä tonnikalapurkki on ihan ok kokonaisesta kurkusta puhumattakaan.
Mitäköhän kummallista esim. kurkun syömisessä on?
Vierailija kirjoitti:
161 cm, 51 kg. Askelia tänään 8900, siinä suhteessa aika tyypillinen päivä. Säännöllistä liikuntaa uinti kerran viikossa ja joskus käynti sslilla.
Aamulla syöty lautasellinen kaurapuuroa, jogurttia ja pakastemarjoja, sämpylä, margriinia, kurkkua, tomaattia, juustoa. 2 kuppia kahvia.
Lounaaksi kampelaleike, perunamuusia, salaattia, juomaksi vettä. Jälkiruuaksi omena.
Klo 18 aikoihin kasvissosekeittoa, lämmintä ruiskeipää, margariinia, vettä. Jälkiruuaksi pieni pala viikonlopusta jäänyttä kuivakakkua.
Illalla napostelua: manteleita, rusinoita, viinirypälaitä, pari riviä suklaata ja kolme (pientä) lasillista valkoviiniä.
Ei voi kuin ihailla ja kadehtia :). Itse olen 10kg ylipainoinen enkä ikinä syö aamupalalla sekä puuroa että sämpylää. Ei perunaa lounaalla. Ei piirakoita. Ei kakkua. Ei viiniä, manteleita, suklaata. Paino ei hievahdakaan vaikka askelia tulee 15 000 päivässä ja kalorit eivät pauku yli. Tasan ei käy onnenlahjat :).
Olisi mielenkiintoista tietää myös vastaajan ikä.. Näin lähempänä 40v tuntuu todella vaikealta pysyä normaalipainossa vaikka liikun 5krt viikossa ja vaikuttaisin syöväni suht vähän ja terveellisesti. Ennen olin "läpipaskoja", ei tarvinnut paljon välittää siitä mitä suuhunsa pisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihailla ja kadehtia :). Itse olen 10kg ylipainoinen enkä ikinä syö aamupalalla sekä puuroa että sämpylää. Ei perunaa lounaalla. Ei piirakoita. Ei kakkua. Ei viiniä, manteleita, suklaata. Paino ei hievahdakaan vaikka askelia tulee 15 000 päivässä ja kalorit eivät pauku yli. Tasan ei käy onnenlahjat :).
Eli ei suuria määriä ihan normaalia ruokaa ja pieniä määriä herkkuja? Niinpä.
Aamupala:
Iso kahvi rasvattomalla maidolla
200g smoothie
Lounas:
Lohi (ei kastiketta) ja perunoita
Salaattia
Kaksi palaa leipää
Kahvi ja laskiaispulla
Iltapala:
2 mandariinia, 2 appelsiinia ja 350g turkkilaista jugurttia
Juoksin tunnin lenkin, n. 11km
Vierailija kirjoitti:
Aamupala:
200g smoothieLounas:
Salaattia
Kaksi palaa leipääKahvi ja laskiaispulla
Iltapala:
2 mandariinia, 2 appelsiinia ja 350g turkkilaista jugurttiaJuoksin tunnin lenkin, n. 11km
Ja mitat?
Vierailija kirjoitti:
Aamupala:
200g smoothieLounas:
Salaattia
Kaksi palaa leipääKahvi ja laskiaispulla
Iltapala:
2 mandariinia, 2 appelsiinia ja 350g turkkilaista jugurttiaJuoksin tunnin lenkin, n. 11km
Unohtui mitat tietysti, 165/53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei suuria määriä ihan normaalia ruokaa ja pieniä määriä herkkuja? Niinpä.
Syön normaaleja määriä normaalia, puhdasta ruokaa. Silti ei laihdutus ota onnistuakseen. Mutta sen tiedän että jos söisin noin kuin tuon viestin kirjoittaja, lihoisin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule nälkä??
Söisin kyllä tämän uniteen kera vaikka ja mitä, jos vaan löytyisi jotain iltapalaksi sopivaa, jotain mitä ei tarvitse säästää aamupalaksi. Olen laiska käymään kaupassa..
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää myös vastaajan ikä.. Näin lähempänä 40v tuntuu todella vaikealta pysyä normaalipainossa vaikka liikun 5krt viikossa ja vaikuttaisin syöväni suht vähän ja terveellisesti. Ennen olin "läpipaskoja", ei tarvinnut paljon välittää siitä mitä suuhunsa pisti.
Totta. Itse lihoin kymmenisen kiloa 35-36 -välissä. Mikään ei elämässäni muutunut, söin ja liikuin ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Luulin aina ettei minulle voisi käydä noin mutta niin se ikä vaan napsahti mittariin. Ja nämä kahvat eivät muuten lähde kirveelläkään. Ennen kilon laihtumiseen riitti muutaman päivän kevennyt, nyt saa hinkata hikipäässä kaksi kuukautta ja vaaka näyttää -200g. Perkele.
aamulla: nakkimunakas ja kahvia
lounas: grillimakkaraa ja sinappia
välipala: pari kylmää nakkia
päivällinen: uunilenkkiä ja perunamuusia
iltapala: nauravat nakit
165cm
:D jep, en tiedä miks heti tuli alapeukkua kun oon hoikka ja syön yleensä kohtuu terveellisesti.