Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli huvittava Tinder-keskustelu

Vierailija
05.03.2019 |

Mies aloitti kehumalla ulkonäköäni. Tervehdin ja kiitin. Hän kysyi, eikö hän saakaan kehuja. Vastasin hymiön kera, että siksikö hän kehui. Kuulemma en ollut vastannut niin, että siitä olisi helppo jatkaa. Myöhemmin vastasin, että valitettavasti en ollut ehtinyt jututtamaan, mutta ei kai vuorojen järjestyksellä niin tarkkaa sääntöä ole, sekin hymiöllä. Poisti. Hih

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille on tarkkaa matikkaa, että viestit menee vuorotellen eikä he ikinä laita kahta viestiä peräkkäin tai uutta viestiä, jos nainen ei ole kysynyt mitään.

Vierailija
2/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin miehille on tarkkaa matikkaa, että viestit menee vuorotellen eikä he ikinä laita kahta viestiä peräkkäin tai uutta viestiä, jos nainen ei ole kysynyt mitään.

Ymmärrän miehenä tuota hyvin.

Jos nainen ei kysy mitään niin sitä ei kiinnosta keskustella.

Kysykää ja osoittakaa aktiivisuutta naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on naisille vain leikkikenttä, miehille se on vain panosovellus.

Aloittaja on oiva esimerkki tinder-naisesta, ei siellä ole muita kun tyhjäpäitä ja panoalfoja

Vierailija
4/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on oiva esimerkki tinder-naisesta, ei siellä ole muita kun tyhjäpäitä ja panoalfoja

Tämä.

Vierailija
5/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin päädyin ottamaan joskus Tinderissä sen säännön, että lopetan kyselyn jos toinen ei kysy mitään. Se on nääs todella pyllystä haastatella jotain sosiaalisesti vajaata yksilöä kunnes itse ei enää keksi mitään sanottavaa ja homma kuolee. Keskustelun etenemiseen tarvii molempien panosta ja jos olet toisesta kiinnostunut, niin kysyt myös vastavuoroisesti hänestä kysymyksiä.

Vierailija
6/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta nyt puhut?

Vierailija
7/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kerran laittaa kaksi viestiä peräjälkeen. Jos ei vastausta tule, se on merkki siitä ettei häntä kiinnosta, menee poistoon.

Toinen on jos vastataan pelkällä hymiöllä tai yhdellä sanalla, joo, Ok, heh jne..

Kaks kertaa ja poistoon.

Vierailija
8/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin omaa Tinderiäni.

Kahdeksan keskustelua, joihin kaikkiin mies on jättänyt viimeisen viestin. Vanhin on kuukauden takaa, kolme viestiä peräkkäin, en ole vastannut eikä minua ole silti poistettu. Se ei ole ainut, missä mies on laittanut enemmän kuin yhden viestin peräkkäin.

Anteeksi miehet, että olen ollut vähän passiivinen... N49

Vierailija
9/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynkin toki, mutta nyt vain kiireessä vastasin. En ehtinyt jäädä tinderöimään sillä hetkellä. Jos mies ei kiinnosta, niin sitten en vedätä keskustelua turhaan.

Ap

Vierailija
10/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, ovatko nekin panoalfoja, jotka hakevat parisuhdetta, eli valtaosa Tinderin miehistä, joista minulla on uskoakseni rutkasti enemmän selailu- ja match-kokemusta. Kiitos myös älykkyysmääritelmästä. Käytän sitä tästä lähtien verukkeena, kun pitää tehdä jotain vaativampaa.

Ap

Vierailija
11/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Minä voin kerran laittaa kaksi viestiä peräjälkeen. Jos ei vastausta tule, se on merkki siitä ettei häntä kiinnosta, menee poistoon.

Toinen on jos vastataan pelkällä hymiöllä tai yhdellä sanalla, joo, Ok, heh jne..

Kaks kertaa ja poistoon.

Mä olen saanut monesti mieheltä kymmeniä viestejä peräkkäin ja sitä ärsyttävää huhuu-huutelua, jonka jälkeen en ikinä vastaa. Olisi kai reilumpaa vain poistaa.

Ap

Vierailija
12/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en poista yleensä ketään ellei ala törkeäksi. Niitäkin on, jotka ottaa nokkiinsa, kun ei suostu heti lähtemään treffeille tai anna ig-tiliä.

Vierailija
13/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sovelluksen vika, jos jollakin on heikko markkina-arvo.

Vierailija
14/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä huolet, jostain kämäsestä tinderistä. Missä me ennen kouhotettiin, kun ei ollut tinderiä?

Mitä, etteikö ollut tinderiä? Sehän on tässä maailmassa suurtakin suurempi asia, kuinka paljon saa viestejä tai kontakteja tinderissä. Tietää ihmisarvonsa sen perusteella, ilmeisesti.

Vierailija
15/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiöt = ei jatkoon

Vierailija
16/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynkin toki, mutta nyt vain kiireessä vastasin. En ehtinyt jäädä tinderöimään sillä hetkellä. Jos mies ei kiinnosta, niin sitten en vedätä keskustelua turhaan.

Ap

Niin, se onkin liian raskas ponnitus laittaa viestiä, että nyt on vähän kiire ja vastailen paremmalla ajalla.

Vierailija
17/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kukaan mies itse aktiivisesti alkaa keskustelemaan. Kun teen aloitteen, saan sitten vastauksia. Muutama on heivannut heti samantien, kun olen laittanut vaikka ”moi”. Hehe, tuli sellainen fiilis, että on vahingossa klikattu mun kuvaa.

Vierailija
18/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin päädyin ottamaan joskus Tinderissä sen säännön, että lopetan kyselyn jos toinen ei kysy mitään. Se on nääs todella pyllystä haastatella jotain sosiaalisesti vajaata yksilöä kunnes itse ei enää keksi mitään sanottavaa ja homma kuolee. Keskustelun etenemiseen tarvii molempien panosta ja jos olet toisesta kiinnostunut, niin kysyt myös vastavuoroisesti hänestä kysymyksiä.

Sun tapaiset haastattelijat kyllä tiedetään. Uutinen: haastattelu ei ole keskustelua. Kysymys-vastaus- tyyli sopii ala-asteen ystäväkirjan täyttämiseen, ei aikuisten kommunikaatioon. Ja tiedän, tämä on sulle ihan hepreaa... Helmiä sioille.

Vierailija
19/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin kukaan mies itse aktiivisesti alkaa keskustelemaan. Kun teen aloitteen, saan sitten vastauksia. Muutama on heivannut heti samantien, kun olen laittanut vaikka ”moi”. Hehe, tuli sellainen fiilis, että on vahingossa klikattu mun kuvaa.

No voisitko keksiä jotain muuta sanomista kuin moi?! Mulla saattaa olla jonossa 10 pelkkää moi/hei viestiä, yleensä vaan poistan ne. Nämä ihmiset ei ikinä keksi mitään muuta sanottavaa joten turha tuhlata aikaa.

Mihin sä edes pyrit sillä moi:lla? Toinen vastaa takaisin moi, ja joudut kuitenkin keksimään jotain muuta - aloita siitä jostain muusta!

Vierailija
20/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on teillä huolet, jostain kämäsestä tinderistä. Missä me ennen kouhotettiin, kun ei ollut tinderiä?

Mitä, etteikö ollut tinderiä? Sehän on tässä maailmassa suurtakin suurempi asia, kuinka paljon saa viestejä tai kontakteja tinderissä. Tietää ihmisarvonsa sen perusteella, ilmeisesti.

Miksi sinä osallistuit tähän keskusteluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi