Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli huvittava Tinder-keskustelu

Vierailija
05.03.2019 |

Mies aloitti kehumalla ulkonäköäni. Tervehdin ja kiitin. Hän kysyi, eikö hän saakaan kehuja. Vastasin hymiön kera, että siksikö hän kehui. Kuulemma en ollut vastannut niin, että siitä olisi helppo jatkaa. Myöhemmin vastasin, että valitettavasti en ollut ehtinyt jututtamaan, mutta ei kai vuorojen järjestyksellä niin tarkkaa sääntöä ole, sekin hymiöllä. Poisti. Hih

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin kukaan mies itse aktiivisesti alkaa keskustelemaan. Kun teen aloitteen, saan sitten vastauksia. Muutama on heivannut heti samantien, kun olen laittanut vaikka ”moi”. Hehe, tuli sellainen fiilis, että on vahingossa klikattu mun kuvaa.

No voisitko keksiä jotain muuta sanomista kuin moi?! Mulla saattaa olla jonossa 10 pelkkää moi/hei viestiä, yleensä vaan poistan ne. Nämä ihmiset ei ikinä keksi mitään muuta sanottavaa joten turha tuhlata aikaa.

Mihin sä edes pyrit sillä moi:lla? Toinen vastaa takaisin moi, ja joudut kuitenkin keksimään jotain muuta - aloita siitä jostain muusta!

Mä laitan joskus silloin moi-viestin, kun haluan pudottaa match-rivistä kiinnostavimpia lähempään tarkasteluun. Niitä on niin paljon, että tarkastelen niitä satunnaisotannalla. Jos mies ei moihin mitään vastaa, niin ei sitä kiinnosta. Tuleepa selväksi. Jos mies vastaa moilla, jatkan keskustelua siitä. Ihan hyvä avaus se on, en mä ainakaan ketään sen moin takia karsi.

Ap

Vierailija
22/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin miehille on tarkkaa matikkaa, että viestit menee vuorotellen eikä he ikinä laita kahta viestiä peräkkäin tai uutta viestiä, jos nainen ei ole kysynyt mitään.

Ymmärrän miehenä tuota hyvin.

Jos nainen ei kysy mitään niin sitä ei kiinnosta keskustella.

Kysykää ja osoittakaa aktiivisuutta naiset.

Kysynkin toki, mutta nyt vain kiireessä vastasin. En ehtinyt jäädä tinderöimään sillä hetkellä. Jos mies ei kiinnosta, niin sitten en vedätä keskustelua turhaan.

Ap

Niin, se onkin liian raskas ponnitus laittaa viestiä, että nyt on vähän kiire ja vastailen paremmalla ajalla.

Vastailee mihin, kun ae kiitos kehuista ei ap:lla riittänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin kukaan mies itse aktiivisesti alkaa keskustelemaan. Kun teen aloitteen, saan sitten vastauksia. Muutama on heivannut heti samantien, kun olen laittanut vaikka ”moi”. Hehe, tuli sellainen fiilis, että on vahingossa klikattu mun kuvaa.

No voisitko keksiä jotain muuta sanomista kuin moi?! Mulla saattaa olla jonossa 10 pelkkää moi/hei viestiä, yleensä vaan poistan ne. Nämä ihmiset ei ikinä keksi mitään muuta sanottavaa joten turha tuhlata aikaa.

Mihin sä edes pyrit sillä moi:lla? Toinen vastaa takaisin moi, ja joudut kuitenkin keksimään jotain muuta - aloita siitä jostain muusta!

Mä laitan joskus silloin moi-viestin, kun haluan pudottaa match-rivistä kiinnostavimpia lähempään tarkasteluun. Niitä on niin paljon, että tarkastelen niitä satunnaisotannalla. Jos mies ei moihin mitään vastaa, niin ei sitä kiinnosta. Tuleepa selväksi. Jos mies vastaa moilla, jatkan keskustelua siitä. Ihan hyvä avaus se on, en mä ainakaan ketään sen moin takia karsi.

Ap

Moni muu karsii. Kuten olet huomannut itsekin, kun et vastauksia saa.

Vierailija
24/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luki kerran profiilitekstissä

”Moi! Mulle kuuluu (yleensä) hyvää”.

En muistaakseni saanut yhtään avausreplaa joissa toistettiin tuo. Kannatti.

Vierailija
25/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisikin kauheaa, jos joku kirjoittaisi sinulle moi. Huono vaimo ja öiti tulisi sellaisesta moikkailijasta.

Vierailija
26/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Moni muu karsii. Kuten olet huomannut itsekin, kun et vastauksia saa.

Kun en vastauksia saa? Kirjoitinko niin? Saan vastauksia ja aloituksia niin paljon, että en jalsa vastata kaikille. Jos joku moin pelkääjä minut joskus poistaa, niin ihan hyvä. Tälläkin hetkellä matcheja on niin paljon, etten jaksa edes tarttua niihin. Pitäisi olla alusta asti vieläkin kriittisempi.

Ap

Vierailija
27/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne olleet Tinderissä, jotka kutsuvat sitä panosovellukseksi? Luulisi, että olisivat havainneet, ettei oikein lykästä, ja tulleet toisiin ajatuksiin.

Vierailija
28/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on naisille vain leikkikenttä, miehille se on vain panosovellus.

Aloittaja on oiva esimerkki tinder-naisesta, ei siellä ole muita kun tyhjäpäitä ja panoalfoja

Sama pätee baariin :)

Vierailija
29/30 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne olleet Tinderissä, jotka kutsuvat sitä panosovellukseksi? Luulisi, että olisivat havainneet, ettei oikein lykästä, ja tulleet toisiin ajatuksiin.

Kyllähän se toimii suurelle osalle naisia ja pienelle prosentille miehiä juurikin panosovelluksena. Ihan niin kuin yökerhokin on lihatiski. Yökerhosta haetaan ihan samoja asioita.

Vierailija
30/30 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, taisit tulla vastaan Tinderissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme