Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko purkaa, argh mä NIIIN VIHAAN mun miestä!

Vierailija
05.03.2019 |

Nyt, v**** oikeasti, en kestä enää tätä paskaa, itsekäs omahyväinen egoisti ilman empatiaa, sympatiaa tai h***** minkäänlaisia tunteita lukuunottamatta negatiivisia. Ei omaa minkään sortin kommunikointi kykyä, ei kärsivällisyyttä, ei tunnetajua. Olen niin helvatun kyllästynyt olemaan itsestään selvyys, kotipiika, kurja akka. Koskaan ei tehdä mitään yhdessä, ei katsota edes samaa ohjelmaa ku yks murjottaa oman padinsa kanssa helkkarin kuulokkeet korvilla.

Pahinta tässä on se että ollaan oltu vasta reilu kaksi vuotta yhdessä, kun katsoo muita pareja jotka menivät yhteen samaan aikaan, heillä kyllä riittää kiinnostusta touhuta yhdessä 😵🤯

Kysymys kuuluukin, kuinka hel**** tyhmä ihminen minä olen kun olen mennyt kyseisen ihmiseen rakastumaan ja vieläpä suhteeseen? Eikö olisi aika oppia että vaikka näen kaiken sen tunnevamman takana ihanan ihmisen, niin EI, se ei tule muuttumaan siitä vaikka kuinka yrittäisin rakastaa sen kuoliaaksi.

Aaaargh argh argh mitä tässäkin tekisi...

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joo en taatusti ole unelmapuoliso, on minullakin omat vikani, mutta ihan oikeasti, olen tehnyt todella paljon hänen eteen.

Ruokaa kokkaan joka hemmetin päivä, pidän kodin siistinä ja pesen hänenkin vaatteet, hoidan kaiken kaupassa käynnin, ja aina yritän helliteltävänä häntä mahdollisimman hyvin, pidän huolta itsestäni ja minulla on myös oma elämä, en valita hänen menoista vaikka niitä on PALJON, jatkuvaa harrastusta, työskentelyä ja juhlimista. Harvemmin mitään minun kanssa. Olen vaan ollut niin kauan oikea kynnysmatto ja prioriteeteista viimeinen ettäs suru on muuttunut vihaksi ja en vaan kestä enää, en hetkeäkään.

Ymmärrän täysin sinua.

Vierailija
22/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, sulla on ihka oikea jännis! Mulla on kilttis, joka on hyvä isä, hoitaa kotia ja lapsia, tekee yli puolet kotitöistä, empaattinen ja huomaavainen. Suosittelen että vaihdat miestyyppiä. Jänniksistä ei oikein ole puolisoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinoloa rakastavana on käsittämättömän vaikeaa ymmärtää mikä saa ihmisen roikkumaan tuollaisissa suhteissa

Vierailija
24/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut, sulla on ihka oikea jännis! Mulla on kilttis, joka on hyvä isä, hoitaa kotia ja lapsia, tekee yli puolet kotitöistä, empaattinen ja huomaavainen. Suosittelen että vaihdat miestyyppiä. Jänniksistä ei oikein ole puolisoksi.

Vähän luulen että ap:n uusi kilttis jäisi sillä sekunnilla rukkasten kanssa rannalle huiskuttelemaan, kun ex-jännis ottaisi ap:hen yhteyttä, vakuuttaisi muuttaneensa tapansa, puhuisia helliä ja pyytäisi ap:tä takaisin.

Once you go jännis, you never go back. Ever.

Vierailija
25/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiiiin uskomattoman tylsiäkin, kaikki mikä minua kiehtoo tai on minusta hauskaa on pakko aina heti teilata tyhmäksi tai lapselliseksi. Istuu ja nököttää vaan sohvan kulmassa. Ja oikea ammatti loukkaantuja, ja kokoajan vaatimassa älyttömyyksiä niinkuin mikäkin yleinen syyttäjä.

Sitte kaiken naurettavuuden huippu on se kun se vetää kännit, johan ollaan helvattu ilosta poikaa ja jaksaa keskustella ja läppä lentää, silloin ollaan tilanteessa mukana ja pystytään puhumaan kahvikuppia syvemmistä asioita ilman että nousee agressio pintaan.

Mitä naurettavaa paskaa oikeasti.

Onko kukaan nainen koskaan jolla on taipumuksia ihastua tällaisiin luusereihin koskaan päässyt eroon kyseisestä ”sairaudesta”? Mä en oikeasti kestä, pää räjähtää 🤯🤯🤯

Vierailija
26/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän luulen että ap:n uusi kilttis jäisi sillä sekunnilla rukkasten kanssa rannalle huiskuttelemaan, kun ex-jännis ottaisi ap:hen yhteyttä, vakuuttaisi muuttaneensa tapansa, puhuisia helliä ja pyytäisi ap:tä takaisin.

Once you go jännis, you never go back. Ever.

Mikä on jännis? Ja joo tiiättekö, ihan yhtä tyhjän kanssa arvuutella asiasta kun olen ihan helvetin tietoinen siitä että tää on mun omien valintojen tulosta eikä todellakaan mikään kerta sattuma kun kolmas peräkkäin (eli kaikki mun suhteet) ja olen täysin tietoinen siitäkin että tämä on käyttäytymismalli josta pitäisi päästä eroon. En todellakaan kuvittele olevani huono onninen raukka ja kusipäämiesten uhri.

Vierailija
27/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset aikuistuu ja siirtyy jänniksistä kilttiksiin kun saa tarpeekseen siitä perseilystä.

Vierailija
28/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viinaa ja rauhoitu. Eihän tuota pingottamista siedä kukaan. Mies haluaa ottaa chillisti niin sinä lisäät kierroksia ja suoritat. Olet levon tarpeessa. Ei ole mikään ihme, että mies hipelöi mieluummin tablettiaan kuin sinua. Johan tuo käytöksesi tappaa kaikki halut tehdä mitään yhteistä. Nipottaja mikä nipottaja...

Vierailija
29/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon vielä lapsi niin ai jes... Sitte ei riitä enää mikään määrä argh ja v***u ja räjähtävä pää - hymiöt.

Vierailija
30/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota viinaa ja rauhoitu. Eihän tuota pingottamista siedä kukaan. Mies haluaa ottaa chillisti niin sinä lisäät kierroksia ja suoritat. Olet levon tarpeessa. Ei ole mikään ihme, että mies hipelöi mieluummin tablettiaan kuin sinua. Johan tuo käytöksesi tappaa kaikki halut tehdä mitään yhteistä. Nipottaja mikä nipottaja...

Kaikki ei ole alkoholisteja niinkuin sinä ja tuo mieheke.

Vierailija
31/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon vielä lapsi niin ai jes... Sitte ei riitä enää mikään määrä argh ja v***u ja räjähtävä pää - hymiöt.

No en kyllä kuollaksenikaan tee lasta tuon iilimadon kanssa, en taatusti, sen kunnian saa joku muu joka on vielä mua tyhmempi 😂

Vierailija
32/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä ollaan huudeltu tänään toisillemme vaihtelevasti. Nyt on hiljainen vaihe päällä. Liekö tyyntä myrskyn edellä. Puhuminen ei nyt kannata, tulee vaan voimasanoja ja sen sellaista kuvottavaa "oksennusta" molemmilta. Jospa uusi aamu toisi uuden paremman päivän.

Vierailija
33/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla nyrkkeilysäkkiä. Pura pahemmat kiukut siihen.

Vierailija
34/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin auttaa sua jos koet olosi yksinäiseksi ja oma taitamaton miehesi kyllästyttää. Olen taitava seksissä ja erityisesti varustelutasoni koosta ja suullisesta puolesta saan naisilta aina kehuja.  Suon mielelläni sinulle myös nautinnollisen hetken tai useammankin jos haluat näitä hetkiä lisää. 

Vierailija
35/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin auttaa sua jos koet olosi yksinäiseksi ja oma taitamaton miehesi kyllästyttää. Olen taitava seksissä ja erityisesti varustelutasoni koosta ja suullisesta puolesta saan naisilta aina kehuja.  Suon mielelläni sinulle myös nautinnollisen hetken tai useammankin jos haluat näitä hetkiä lisää. 

Jaa että kyrwällä suhde kuin suhde paranee. Hei kaikki ongelmasuhteessa olijat: Kyrwällä suhde paranee.:D

Vierailija
36/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ihan just random seksi nappaa yhtään. Kyse on hiukan syvemmistä ongelmista. Tekis mieli tietää että minkä ihmeenlainen tyyppi tarjoaa jotain helvetin seksipalveluja tällaisessa tilanteessa?

Ja joo oon viriili ja voisin harrastaa seksiä vaikka kymmenen kertaa päivässä, mutta vain miehen kanssa ketä rakastan. En käsitä.

Vierailija
37/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla nyrkkeilysäkkiä. Pura pahemmat kiukut siihen.

Ei ole mutta pitäis varmaan hommata koska tämä viha pursuaa yli ihan just..

Vierailija
38/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ihan just random seksi nappaa yhtään. Kyse on hiukan syvemmistä ongelmista. Tekis mieli tietää että minkä ihmeenlainen tyyppi tarjoaa jotain helvetin seksipalveluja tällaisessa tilanteessa?

Ja joo oon viriili ja voisin harrastaa seksiä vaikka kymmenen kertaa päivässä, mutta vain miehen kanssa ketä rakastan. En käsitä.

Kannattaa kokeilla. Pieni irtiotto taitamattomasta miehestäsi suoraan taidollisen miehen hoideltavaksi, niin kyllä siinä mieli virkistyy.

Vierailija
39/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla. Pieni irtiotto taitamattomasta miehestäsi suoraan taidollisen miehen hoideltavaksi, niin kyllä siinä mieli virkistyy.

No ei kuule nappaa pätkääkään seksinhimoisten miesten sirkustemput.

Niitä tunteita on vaan oltava että mikään viisari värähtää missään. Piste.

Vierailija
40/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kuule nappaa pätkääkään seksinhimoisten miesten sirkustemput.

Niitä tunteita on vaan oltava että mikään viisari värähtää missään. Piste.

No ei sitten jos ei ilmainen ja mainio apu kelpaa.