Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein vaihdat vessan käsipyyhkeen?

Vierailija
05.03.2019 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen pyyhkeen?

Olisit käynyt Specsaversilla

Vierailija
42/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa vessan ja kylpyhuoneen pesujen yhteydessä. Samalla vaihtuu yleensä myös kylpypyyhkeet.

Useammin, jos pyyhe vaikuttaa likaiselta/ on poikkeavan märkä.

Pakko kyllä myöntää, että vaihtuu myös vieraiden jälkeen - ja siivouksen yhteydessä ennen vieraita.

Lapsia ei ole ja vieraita harvoin, niin ei ole erikseen vieraspyyhettä/erillisiä pyyhkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa viikossa. Pesen yleensäkin kaksi 60 asteen koneellista pyykkiä viikossa. Siihen nakkaan mukaan kaikki käytössä olleet käsipyyhkeet. En tiedä mikä siinä on kun usein vieraiden luona huomaa, että käsipyyhkeet haisee pahalle, tarttuu käsiin se haju. Meidän käsipyyhkeet ei haise sellaiselle vaikka olisivat olleet ahkerassakn käytössä.

'Se haju on bakteerien haju. Bakteerit haisee. Ne ei varmaan pese pyyhkeitä tarpeeks usein eikä kuudessakympissä.

Mä en vierailla pyyhi niihin saastaisiin käsipyyhkeisiin käsiäni, kuivaan ne vessapaperiin.

Vierailija
44/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipyyhkeet menee pyykkiin aina perjantaisin viikkosiivouksen yhteydessä

Vierailija
45/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen pyyhkeen?

Sen, mihin kuivataan pesun jälkeen. Etkö koskaan peseydy, kun pyyhe on vieras käsite? Vai paperillako itseäsi kuivaat :D

Vierailija
46/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2x/vko. Ja aina kun miehen lapset lähtevät isäviikonlopulta. Meillä on siis kaksi käsipyyhekoukkua, mutta ne ovat allekkain. Ei uskalleta porata kaakelin väliin, kun ei tiedetä mistä kohtaa vesiputket menevät, ja teipillä oleva koukku ei pysy. Kaikki pyyhkivät kätensä tuohon helpommin käsillä olevaan. Kun lapset tulevat meille, niin otan siksi aikaa itselleni pyyhkeen hyllylle, johon pyyhin omat käteni, KOSKA LASTEN KÄSIEN PESUT ON VÄHÄN NIIN JA NÄIN.

Vierailija
47/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikkoon kahteen pesen, en vaihda. Kaksi käsipyyhettä käytössä ja asun yksin.

Vierailija
48/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka vaihtaa käsipyyhkeen ja keittiöpyyhkeen joka päivä? Meitä on kaksi. Pyyhkeet on pieniä ja märkiä kyllä illalla. Olen varmaan ainoa, joka pesee tiskiharjan ja hammasharjat ja -mukit koneessa pari kertaa viikossa.

Vierailija
49/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi-, naama- ja kylpypyyhkeet tulee pestyä kaksi kertaa viikossa. Eipä meillä asu kun minä ja miesystäväni, että periaatteessa kerran viikossakin riittäisi. Syynä tohon 2krt/vk pyyhkeiden vaihtamiseen on se, että meillä on vessa ja suihkuhuone/sauna samassa tilassa, jolloin pyyhkeet joutuvat pakosta "muhimaan" kosteudessa ja lämmössä. Viime kesänä piti välillä pestä pyyhkeitä useamminkin kun oli niin kauhea kosteaa ja tuntui, että pyyhkeet alkoivat nopeasti haista tosi tunkkaisilta. 

Vierailija
50/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa ja sairauden aikana useammin. Lapsivieraiden käytyä vaihdan pyyhkeen. Meillä on kaksi pyyhettä vessassa ja kaikki pyyhimme samoihin pyyhkeisiin kätemme.

Pyyhkeet pesen aina kuudessakympissä.

Vatsatautia oli viimeksi vuosia sitten ja nuhaa harvoin.

Vierailija
51/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kerran viikossa. Joskus menee pidempäänkin. Minulla on vain yksi käsipyyhe käytössä kerralla. Sitä käytän itse ja samaa käyttävät vieraatkin. Hyvin on pyyhe pysynyt hajuttomana ja kipeänä en ole edes vuosittain.

Vierailija
52/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti kirjoitti:

Olenko ainoa, joka vaihtaa käsipyyhkeen ja keittiöpyyhkeen joka päivä? Meitä on kaksi. Pyyhkeet on pieniä ja märkiä kyllä illalla. Olen varmaan ainoa, joka pesee tiskiharjan ja hammasharjat ja -mukit koneessa pari kertaa viikossa.

Hammasharjat tiskikoneessa??!!! No nyt on kyllä siivoushulluutta pahimmasta päästä.

Vierailija
53/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon kaks käsipyyhettä vessassa. Toisen yläpuolella lukee "Vieras", toisen yläpuolella "Puhdas". Käytän aina "Vieras"-pyyhettä, kunnes se likaantuu ja vaihdan sen "Puhtaan" tilalle ja laitan pestyn "Vieras"-naulaan.

Vierailija
54/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti kirjoitti:

Toivottavasti olet ainoa. Hirveää veden tuhlausta pestä noin usein. Ja hammasharjat tiskikoneessa on jo kuvottava ajatuskin.

Vierailija
55/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti kirjoitti:

Tiskiharjan ymmärrän, mutta hammasharjat...? Miksi peset ne koneessa? En tiedä ketään, joka tekisi niin.

Itse säilytän hammasharjaani kaapissa enkä vessassa, jotta siinä on vähemmän pöpöjä ja kuivuu.

Vierailija
56/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen pyyhkeen?

Sen, mihin kuivataan pesun jälkeen. Etkö koskaan peseydy, kun pyyhe on vieras käsite? Vai paperillako itseäsi kuivaat :D

Kyllä ne kädet kuivuu muutenkin, ihan turhaa resurssien tuhlausta.

Vierailija
57/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti kirjoitti:

Hammasharjat tiskikoneessa??!!! No nyt on kyllä siivoushulluutta pahimmasta päästä.

Mä taas kaadan kiehuvaa vettä mukiin ja pistän hammasharjan sinne puhdistumaan. Varsinkin silloin, jos lapsilla on ollu angiina tai oksennustauti tai flunssa

Vierailija
58/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kasvopyyhettä teillä on käytössä?

Sinccis

Käsipyyhkeet lienee nyt käsitelty.

Vierailija
59/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisti kirjoitti:

Mä taas kaadan kiehuvaa vettä mukiin ja pistän hammasharjan sinne puhdistumaan. Varsinkin silloin, jos lapsilla on ollu angiina tai oksennustauti tai flunssa

Mä ostan uuden harjan, jos se nyt ei ole viikko sitten ostettu.

Sinccis

Vierailija
60/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullon kaks käsipyyhettä vessassa. Toisen yläpuolella lukee "Vieras", toisen yläpuolella "Puhdas". Käytän aina "Vieras"-pyyhettä, kunnes se likaantuu ja vaihdan sen "Puhtaan" tilalle ja laitan pestyn "Vieras"-naulaan.

Onko mun aivoissa vikaa, kun mä en nyt tajunnu