Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon on kotisiivoojan tuntipalkka?

Vierailija
28.02.2013 |

Onko kannattavaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän siivoojat veloittavat 30 € + alv. Tästä tietty pitää laskea eläke tms. maksut. Ja se, ettei tulo ole varmaan, ihmiset saattavat perua, asiakkaita lopettaa jne.

Vierailija
2/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton maahanmuuttaja siivoaa halvalla. Kiitos RKP ja Kokoomus että tällainen orjakauppa on arkipäivää Suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi alle 12€/tunti

Vierailija
4/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kenelläkään tietoa??

Vierailija
5/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kenelläkään tietoa??

Vierailija
6/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjän vai alaisena? minulla oli vain noin 20 tuntia viikossa töitä ja siitä sain kuukaudessa 700, rapiat päälle. Mutta tästä on aikaa jo vajaa kymmenen vuotta. En enää ikinä tekisi ko. töitä, oli kamalaa.

Vierailija
7/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaisena

Vierailija
8/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on ollut töissä pikkufirmassa siivoojana 10 vuotta. Tuntipalkka reilut 10€

Joten ei ole kannattavaa työn raskauteen nähden. Varsinkin, jos pomona on vielä sellainen, joka imee kaikki mahdolliset mehut ja käyttää vielä kepulikonsteja.

Vierailija
9/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla reilu pomo. Saan vähän vajaa 12€/h plus verottomat ruokarahan 9€/pv (vai onko se nyt 9,5€, en muista) ja kilsakorvaukset oman auton käytöstä. Lisäksi saan muutaman euron päivässä pesu- ym kuluista kun pesen liinoja ja työvaatteita kotona. Kuukaudessa teen noin 135-160h töitä ja tilille tulee 1700-1900€. Työsuhde kestänyt alle vuoden, eli ei mitään lisiä kertynyt. Tiedän olevani hyvä työntekijä, pomolleni kullan arvoinen. Monet asiakkaat kelpuuttavat vain minut siivoamaan.

Pomo laskuttaa asiakkailta 36-38€/h viikkosiivouksista ja muista töistä erillisen hinnaston mukaan. Mut ne ei mua oikeastaan kiinnosta. Olen omaan työhöni ja palkkaani tyytyväinen. Tykkään siivota ja kotisiivous on suht helppoa moniin muihin siivoustöihin verrattuna (kokemusta myös rappu- toimisto ja hotellisiivouksesta). Stressittömyys myös plussaa, siksi en tällä hetkellä harkitse omaa yritystä. Edellisessä työssäni olin vuosikausia esimies ja yksin vastuussa kaikesta, siitä stressistä vapautuminen oli ihanaa.

Vierailija
10/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kivalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi