G: Minkä ikäinen nainen on seksikkäin?
Kysymykseen voi vastata sekä miehet että naiset. Ilmoita myös oma ikäsi.
Kommentit (36)
Onko se tosiaan iästä kiinni. Ainoa raja tässä mielestäni on, että lapsi ei saa olla.
Mielestäni yli kolmekymppisenä. Itsevarma yli kolmekymppinen on kaunis ja seksikäs. Tietää mitä haluaa, eikä koko ajan ajattele että miltä näyttää;). Koska hän tietää olevansa sexy;). Omalla kohdallani näin, ei välttämättä päde kaikkiin.
Riippuu TÄYSIN ihmisestä. Olen itse 39 v ja jotkut kavereistani ovat jotenkin puhjenneet viime aikoina kukkaan. Olivat siis perusnättejä nuorempina mutta nyt ovat sellaisia itsevarmoja, kulkevat selkä suorana, hymy huulilla ja heidät huomataan. Oma tyylikin on löytynyt.
Oma asenne kai lopulta ratkaisee. Vaikka olisi Miss Universumin tasoa, mutta naama kuin mädän päärynän syöneellä... tai kuljetaan hartiat lysyssä, tyhjin katsein ja timmi vartalo ankean markettiteltan alla, ei voi olla seksikäs.
Ulkoisesti 17-35 vuotiaana on parhaan näköinen. Jos otetaan mukaan muutkin kuin ulkoiset seikat (mm. kypsyys, itsevarmuus), tulee arvioimisesta paljon vaikeampaa, koska ihmiset ovat niin erilaisia.
40-50v kun ei huolta enään raskaaksi tulosta niin on estoton ja avoin rakastelulle
40-50v kun ei huolta enään raskaaksi tulosta niin on estoton ja avoin rakastelulle
Ehdottomasti 22-vuotias on seksikkäin.
ehdottomasto n. 40 - 55, jos on normaali kunnossa ja vähän kauniin puoleinen
Kyllä 30+ nainen on kaikista ihanin. Parikymppinen on pelkkä tyttönen. Normaali aikuinen mies pitää aikuista naista seksikkäänä. Aika outo sellainen yli 30v mies, joka parikymppisestä aivottomasta kakarasta kiihottuu. Seksikkyys on katsokaas muutakin kuin se ulkonäkö.
Mä sanoisin että 35v.
Ja uskokaa tai älkää, olen 25v nainen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 19:08"]
Aika outo sellainen yli 30v mies, joka parikymppisestä aivottomasta kakarasta kiihottuu. [/quote]
Vielä oudompi on sellainen, joka ei kiihotu!
Parikymppinen näyttää ulkoisesti hyvältä, mutta seksikkyys on muutakin kuin ulkonäkö... Hihittely, kiljuminen, typerät jutut yms. ei ole seksikästä. Joten kyllä kypsempi nainen on seksikkäämpi kuin parikymppinen hupakko.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 19:18"]
Parikymppinen näyttää ulkoisesti hyvältä, mutta seksikkyys on muutakin kuin ulkonäkö... Hihittely, kiljuminen, typerät jutut yms. ei ole seksikästä. Joten kyllä kypsempi nainen on seksikkäämpi kuin parikymppinen hupakko.
[/quote]
samaa mieltä, aikuinen on seksikkäämpi
22-vuotias.
t. ikäerofanaatikko-fanaatikko