Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo kaipasi hellyyttä kuin pieni vauva

Vierailija
28.02.2013 |

Olimme keskustelleet työasiosta ja olin lähdössä hänen huoneestaan pois, kun hän kutsui minua vielä takaisin. Yllätyksekseni hän alkoi kertomaan kurjasta perhe-elämästään ja kylmästä vaimostaan sekä siitä kuinka yksinäiseksi hän tuntee itsensä. Hän sanoi minun olevan niin lämmin ja empaattinen ihminen, että tahtoisi halata minua.

Halatessamme hän suuteli kaulaani ja se tuntui hyvälle. Hän avasi kauluspaidan nappini, etupuolelta kiinnitettävien rintaliivieni hakaset ja painoi päänsä paljaille rinnoilleni. Silitin hänen hiuksiaan ja annoin hänen olla siinä. Hän suuteli rintojani, nuoli ja imi nännejäni. Mutta silloin soi puhelimeni ja herkkä hetki keskeytyi. Työnsin häntä kauemmaksi, koska minun oli vastattava tärkeään odotettuun puheluun.

Pomo sulki liivini ja napitti paitani. Antoi suukon poskelle ja hymyili kauniisti. Minun täytyy mennä, sanoin ja poistuin huoneesta. Sekavin tuntein odotan seuraavaa tapaamista hänen kanssaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on huono Harlekiini-kirjan kohtaus, tai sitten jos oikesti totta, niin vinkkaisin juoksemaan pomoasi karkuun, ja kovaa.

Miksi naiset aina lankeavat loveen miesten sepustukselle, kuinka oma vaimo on kylmä, ja kohta tulee ero, ja henkisesti palelee jne. jne. Tämä juttu on niin loppuun kaluttu. Miehet, jotka haluavat pettää vaimojaan, selittävät itselleen ja toisilleen syyllisyyden tunnoissaan, että koska oma vaimo on niin tunnekylmä ja kova, niin siksi janoavat vain hellyyttä ja empatiaa fiksulta naiselta. Lue oikein: onpa hyvännäköinen, timmi tyttö, tekisi niin mieli polkasta ja kovaa. Ah mikä kinkku!!

Mies verhoaa seksinnälkänsä ja petoksensa hellyyden tarpeisiinsa naisen korville. Ei kait mies ole niin tyhmä, että kertoo oikeasti vain olevansa seksin perään, nuorelta ja hoikalta.

Tosiasiassa sielä kotona on ihan tavallinen, empaattinen vaimo, joka kuitenkaan ei voi enää millään tavalla "kilpailla" nelikymppisenä kaksikymppisten nuorten kauniiden tyttösten kanssa samassa sarjassa. Miehelle kyllä kelpaa se, että vaimokulta hoitaa kodin ja lapset, ja yhdessä maksetaan asuntolainaa ja seksiäkin heruu kun sitä pyytää, mutta vaimo ei enää kiihota samalla tavalla kuin ne tiukat teinipimut. Tässä sulle tosiasiat.

Vierailija
2/5 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only in Finland

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 10:53"]Miksi naiset aina lankeavat loveen miesten sepustukselle, kuinka oma vaimo on kylmä, ja kohta tulee ero, ja henkisesti palelee jne. jne. Tämä juttu on niin loppuun kaluttu. Miehet, jotka haluavat pettää vaimojaan, selittävät itselleen ja toisilleen syyllisyyden tunnoissaan, että koska oma vaimo on niin tunnekylmä ja kova, niin siksi janoavat vain hellyyttä ja empatiaa fiksulta naiselta. Lue oikein: onpa hyvännäköinen, timmi tyttö, tekisi niin mieli polkasta ja kovaa. Ah mikä kinkku!!

[/quote]

Been there, heard that... mutta onneksi kerrasta otin opiksi! (en siis ole ap.)

Vierailija
4/5 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä itse kaipasit? Hoivaviettikö heräsi vai hyvää hyvyyttäsi vaan?

Vierailija
5/5 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, seksi pannee ihan sekaiseksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan