Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymärrä tota Hautalan remonttimiestä:

Vierailija
15.03.2013 |

Hän on saanut palkan ja kaikki on mennyt ilmeisesti ok, tyyppi on itse halunnut maksun käteen, joten miksi helvetissä se parin vuoden jälkeen kertoo julkisuudessa tästä työkeikastaan? Ei tossa ole mitään järkeä, yhtä syyllinen, ellei syyllisempi, tämä kaveri on, eikä Hautala ole taatusti ainoa, jolta hän on halunnut käteismaksun hommastaan, näitä työkeikan tilaajia on taatusti pilvin pimein, ja hän on ihan itse tehnyt hommia pimeästi. MIKSI se kertoo siitä? Ja miksi nyt? Oon tehny firaabelihommia 15 vuotta, ja nostanut varmaan korvauksia samalla, mutta nyt ei ole muutakaan hommaa kuin soittaa lehdille että mulla oli kerran asiakkaana yksikin poliitikko. WTF? Tämän enkelin kaikki muutkin hommat pitäisi nyt tutkia ja hänen saada tuomio pimeästä työstä, ja korvata verottajalle palkkansa, jotka halusi pimeänä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on erittäin hyvä, että se remonttimies kertoi.

Vierailija
2/12 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä? Pimeän työn teettäjä on aina rikollisempi kuin piemeän työn tekijä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautalahan selitti, että tämä tuli nyt ilmi, kun sama remppamies oli Hautalan ex-ukolle tehnyt jotain remonttia jossa oli tullut sitten ongelmia ja sitä selvitellään oikeudessa asti...

Vierailija
4/12 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautalahan yrittää nyt selitellä vaikka mitä, mutta totuus on se, että hän teetti pimeätä työtä ja kun jäi siitä kiinni, niin valehteli että kyseessä on joku 100 €:n keikka. On turha selitellä kun kakat on jo housussa.

Vierailija
5/12 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä nyt hiukan remonttimiehen kostolta haiskahtaa. Remonttimies tiesi että tuodessaan jutun julkisuuteen kärpäsestä tehdään härkänen.

Vierailija
6/12 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttimies teki ihan oikein! Hautala ei.

Vierailija
7/12 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan nyt on ihan maan tapa. Itsekin olen sekä tehnyt että teettänyt pimeästi tuollaisia satasen pikkuhommia ja tulen niin tekemään tulevaisuudessakin. Isot, pitkäjänteisyyttä ja vastuullisuutta vaativat urakat ovat tietysti asia erikseen, tällöin on syytä olla paperit kunnossa. Yhteiskunta on tehnyt pienten, lyhytaikaisten ja vähän tuottavien töiden tekemisestä ja teettämisestä liian hankalaa ja kallista, siksi harmaa talous rulettaa.

Vierailija
8/12 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei Kataisen sotkut tässä nyt jää tämän asian varjoon. Mittakaava oli kuitenkin aivan eri.

Vierailija
9/12 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:25"]

Tuohan nyt on ihan maan tapa. Itsekin olen sekä tehnyt että teettänyt pimeästi tuollaisia satasen pikkuhommia ja tulen niin tekemään tulevaisuudessakin. Isot, pitkäjänteisyyttä ja vastuullisuutta vaativat urakat ovat tietysti asia erikseen, tällöin on syytä olla paperit kunnossa. Yhteiskunta on tehnyt pienten, lyhytaikaisten ja vähän tuottavien töiden tekemisestä ja teettämisestä liian hankalaa ja kallista, siksi harmaa talous rulettaa.

[/quote]

Kyllä se vaan on niin että harvalla on tässä maassa varaa mennä pykälien mukaan.

http://yle.fi/uutiset/siivoojan_tonni_maksaa_3_400_euroa/6539836

Vierailija
10/12 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja remppamies kaivaa nyt hautaa itselleen. Varmaan kysyntä nousee... Tosi luotettava kaveri :D

Vierailija
11/12 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo remppamies saa lehdiltä kunnon korvauksen, kuitilla. Sais hautala kyllä erota, jos ei eroa niin vihreät menettävät ainakin minun ääneni.

Vierailija
12/12 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karja syntyy paimentaen. Herrat ja rouvat politiikan huipulla sikailevat minkä ehtivät ja hönö mamma haukkuu remonttimiestä, joka paljasti tämänkin harmaan talouden vastaisen taistelijan todelliset touhut. Onko missään muualla samanlainen karjalauma kansana kuin Suomessa? Pohkois-Koreassa varmaan. Ruotsissa ministerit eroaa vähemmästäkin. Meillä tyhmä kansa puolustelee ja vähättelee ministerin rötöksiä. Ei helvetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme