Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä inhoan väritystäni, onko muita?

Vierailija
05.03.2019 |

vaalea iho, vaaleat hiukset ja siniset silmät, tylsää..haluaisin tummat piirteet.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en pitänyt värityksestäni, kun olin niin poikkeva muista, punainen tukka ja punavaalea iho pisamineen. Nyt vanhempana se on juurikin parasta minussa. Kun lisäksi geenien vuoksi naama ja iho muutenkin nuorekkaat, niin koen saavani hyvitystä lapsuuden traumoista.

Vierailija
42/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin inhoan väritystäni. Ei olis sittenkään pitänyt värittää taivasta keltaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en nyt varsinaisesti inhoa väritystäni, se on mikä on, mutta voisihan se olla mielenkiintoisempikin. Mulla on tavisruskeat hiukset, hiukan harmahtavan vihreät silmät ja kellertävä (kasvoissa punertava) iho.  

Usko pois, ap, että juuri sinun sinisilmäinen vaaleutesi ja luonnollisuutesi lumoaa monet etelän miehet, vaikka omasta mielestäsi näyttäisit kuinka valjulta. Olen seurannut tätä sivusta joskus, koska minulla on ollut paljon ulkomaalaisia kavereita. Italialaiset olivat aina ihan otettuja suominaisten meikittomyydestä. (Tämä on tosin voinut muuttua...)

Vierailija
44/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas väritys on ainoa, johon olen aina ollut itsessäni tyytyväinen. Vaaleat hiukset, tummanruskeat silmät, tummahkot selkeästi erottuvat ripset ja kulmat, sekä iho, joka ruskettuu helposti ja on talvellakin aina vähän päivettyneen näköinen.

Mulla on lähes sama väritys ja tykkään. Silmät ovat tummat mutta hieman roosanruskeat. Iho ruskettuu tosi nopeasti mutta näin vähän vanhempana välttelen aurinkoa. Hiukset tuhkaan taittuvat vaaleat (kaiken lisäksi todella paksut) ja just tummat, pitkät ripset.

Vierailija
45/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin sivuilla on todella rumasti puettu malli, jolla on punertavat hiukset ja sen mukainen väritys, mutta hänelle on puettu vaaleansinistä päälle. Äärimmäisen rumaa, ja kuva on vielä pääkuvana naisten muoti- sivuilla.

Vierailija
46/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko maailman mittapuulla olet harvinainen vaaleine hiuksinesi ja sinisine silminesi.

Varmasti harvinainen, mutta ihosyövän riski on moninkertainen verrattuna tummiin ihmisiin. Lisäksi sinisiin silmiin tulee silmäsairauksia helpommin. Ilmastonmuutoksen myötä nämä ongelmat tulevat vain lisääntymään. Vaaleaihoiset tulevat kuolemaan sukupuuttoon.

Tummat ihmiset ovat muutenkin kauniimpia, tummat hiukset, ripset ja kulmat kehystää kasvoja kauniimmin. Iho ruskettuu nätimmin, eikä pala epätasaisiksi länteiksi.

Sori, en oikein löydä vaaledestani hyvää. Olen kerran käynyt Kiinassa, tunsin itseni albiinohanheksi suurkaupungissa liikkuessani.

Asutko Suomessa? Kuulut "sisäpiiriin" ja näytät oman maan elovenalta?

Moni antaisi paljon, ettei haukuttaisi erilaisuudesta. Ja katsopa vaikka ulkomaalaisten kanssa avioituneita, eilen osuin kanavia surffaillessa Alanyassa asuvaa perhettä katsomaan. Myös Ella Kanninen on näitä. Nainen on kahden kulttuurin liitossa usein Ap:n värityksellä. 

Vierailija
47/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin taannoin jääkiekko-ottelussa. Katoin, että yhtään tummaa pelaajaa ei ollut jäällä tahi katsomossa. Minun silmään tummat ihmiset ovat lihaksikkaampia ja jotenkin vantterampia, ehkä isokokoisempiakin. Ei ihme, että Suomi ei menesty jääkiekossakaan, kun ei ole tummia pelaajia.

Jääkiekkopiirit ovat sitten ilmeisesti tavanomaista rasistisempia. Sääli. Pisti vain tuo silmään, kun esim. Helsingin katukuvassa vilisee eri maalaisia ja rotuisia ihmisiä.

Vierailija
48/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko maailman mittapuulla olet harvinainen vaaleine hiuksinesi ja sinisine silminesi.

Varmasti harvinainen, mutta ihosyövän riski on moninkertainen verrattuna tummiin ihmisiin. Lisäksi sinisiin silmiin tulee silmäsairauksia helpommin. Ilmastonmuutoksen myötä nämä ongelmat tulevat vain lisääntymään. Vaaleaihoiset tulevat kuolemaan sukupuuttoon.

Tummat ihmiset ovat muutenkin kauniimpia, tummat hiukset, ripset ja kulmat kehystää kasvoja kauniimmin. Iho ruskettuu nätimmin, eikä pala epätasaisiksi länteiksi.

Sori, en oikein löydä vaaledestani hyvää. Olen kerran käynyt Kiinassa, tunsin itseni albiinohanheksi suurkaupungissa liikkuessani.

Asutko Suomessa? Kuulut "sisäpiiriin" ja näytät oman maan elovenalta?

Moni antaisi paljon, ettei haukuttaisi erilaisuudesta. Ja katsopa vaikka ulkomaalaisten kanssa avioituneita, eilen osuin kanavia surffaillessa Alanyassa asuvaa perhettä katsomaan. Myös Ella Kanninen on näitä. Nainen on kahden kulttuurin liitossa usein Ap:n värityksellä. 

Asun Suomessa, mutta en näytä suomalaiselta. Ennemmin on luultu irlantilaiseksi tai venäläiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme