Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä inhoan väritystäni, onko muita?

Vierailija
05.03.2019 |

vaalea iho, vaaleat hiukset ja siniset silmät, tylsää..haluaisin tummat piirteet.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen päälle vielä vaaleansinistä niin katoan tapettiin.

ap

Vierailija
2/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonväritykseni on tosi ruma. Iho: vähän sinertävään taittava possunpunainen, naamassa vielä koristeena rosacea-punoitusta. Hiukset: ei tummat eikä vaaleat, sävyltään hyvin harmaanruskeat, niin että minua jo lapsena kiusattiin harmaista hiuksista. Silmät: vaalean kellanvihreät. Väri on sinänsä jopa hieno, mutta ei sovi yhteen mun kylmän ihon- ja hiustenvärin kanssa yhtään, ja lisäksi rosacea-punoituksen kanssa tekee kivan vastaväriefektin, jossa punoitus korostaa silmien vihreyttä ja silmien vihreys poskien punaisuutta.

Mutta en minä tuon näköisenä liiku ihmisten ilmoilla, rosacea on aina huolella pakkeloitu piiloon ja tukkakin on luonnonvärinen ollut viimeksi varmaan 12-13-vuotiaana. Tällä hetkellä on tummanruskea kestoväri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailman mittapuulla olet harvinainen vaaleine hiuksinesi ja sinisine silminesi.

Vierailija
4/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan omaa väritystäni. Vaalean vihreät silmät, kuin suden silmät ja punertavan ruskeat hiukset.

Vierailija
5/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea iho

Mustat kulmakarvat ja ripset

Vihreet silmät

Oranssiin taipuvat luonnonkiharat hiukset

En tykkää.

Mutta, aina ihmiset haluu aina vastakkaista mitä ite on.

Vierailija
6/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaaleanruskeanvihreät silmät ja vaaleanruskeat hiukset, olen aina halunnut olla sinisilmäinen blondi.

Vierailija
7/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähes mustat hiukset ja silmät vaalean sinivihreät, näytän tosiaan sudelta, pelottava.

Vierailija
8/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myös. Mun äiti on italialainen ja isä suomalainen, ja tuntuu että olen perinyt vanhemmiltani epäyhteensopivan sekasotkun värejä. Äidiltä musta, piikkisuora tukka. Sitten kuitenkin isän puolelta periytynyt äärimmäisen kalpea, vähän vaaleanpunaiseen taittava ihonväri ja "sameanvihreät" silmät. Ja hullua kyllä, myös vaaleat ripset ja kulmakarvat. Olen aika monta kertaa kuullut kommentteja, että mun ei pitäisi värjätä tukkaani niin kovan väriseksi kun olen niin vaalea. Mutta kun se ei ole värjätty...

Vierailija
9/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin Jumalasi kuva.

Jumalan, jonka nimi on YHWH, Jahve.

Maailmassa on mm. 12 miljoonaa vaaleaa askenasjuutalaista, sen tiedon pohjalta, ovatko he sit kamalia?

Tsekkaappa Googlestasi esim. Sarit Hadad, Eden Ben Zaken.

Aiheesta voisi jatkaa loputtomiin, mut olet anyway, olet mitä tahansa etnistä alkuperää, Jumalasi kuva ja kaunis/komea sellaisena, kuin olet.

Vierailija
10/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan myös. Mun äiti on italialainen ja isä suomalainen, ja tuntuu että olen perinyt vanhemmiltani epäyhteensopivan sekasotkun värejä. Äidiltä musta, piikkisuora tukka. Sitten kuitenkin isän puolelta periytynyt äärimmäisen kalpea, vähän vaaleanpunaiseen taittava ihonväri ja "sameanvihreät" silmät. Ja hullua kyllä, myös vaaleat ripset ja kulmakarvat. Olen aika monta kertaa kuullut kommentteja, että mun ei pitäisi värjätä tukkaani niin kovan väriseksi kun olen niin vaalea. Mutta kun se ei ole värjätty...

Tämäpä jännä kombinaatio. Olen aina luullut että kulmakarvat ja ripset on vähintään yhtä tummat kuin hiukset. Exmiehelläni oli vaaleahkot hiukset ja kuitenkin tummat kulmakarvat ja ripset.

Vierailija
11/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tukkani oli maantienharmaa, joka sentään kesäisin hieman auringossa vaaleni. Nykyään, kun se on vähän tummunut, voisi jopa ehkä ajatella sen olevan ruskea, niin nythän se sitten alkaa harmaantua. Ikuisesti harmaa hiirulainen.

Silmäni ovat kauniit, siniset mutta pupillin lähellä on hieman keltaista. Mutta ihoni on kalman vaalea (ei rusketu, ainoastaan palaa), ja posket ja nenä ovat possun punaiset.

Vierailija
12/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, että naisen 'väritys' olisi mitenkään erityisen tärkeää edes ulkonäön saati sitten kokonaisuuden kannalta. Okei, jos vapaasti saisi valita, niin kastanjanruskeat hiukset + vihreät silmät on kyllä todellinen killer combo, mutta kaikki värit ja yhdistelmät menee ihan hienosti.

Jos AP:n mielestä vaaleat hiukset + siniset silmät on 'tylsä', niin suosittelisin matkaa jonnekin etelään, siellä tuollainen pohjolan vaalea kaunotar saa kyllä kyytiä! ;)

Vierailija
13/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat latinot ovat usein kauniita meikittäkin. Heillä on tummat ripset ja kulmat jo omasta takaa. Suomalaisten naamakarvat ovat niin värittömät että ilme on valju ilman meikkiä. Sitten on tietysti niitä suomalaisia, joilla on sekä suomalaista vaaleutta, että tummia piirteitä. Oletteko huomanneet, että ruotsalaiset ja puolalaiset ovat kauniita siksi, että ovat vaaleita, mutta ripset ja kulmat on tummat.

Vierailija
14/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ja paksu tummanruskea tukka luonnostaan. Isäni on portugalilainen, äiti suomalainen. Oon tyytyväinen, saanut molemmilta puolilta hyvät geenit :)

Äidiltä korkeat poskipäät ja nukkemaiset kasvot. Nuorempana otti päähän kun olin niin lapsen näköinen, mutta nyt 40+ ihan jees :)

Vierailija
15/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä jännä kombinaatio. Olen aina luullut että kulmakarvat ja ripset on vähintään yhtä tummat kuin hiukset. Exmiehelläni oli vaaleahkot hiukset ja kuitenkin tummat kulmakarvat ja ripset.

Useimmiten on tosiaan noin. Mutta mulla on kaikki muut kropan karvat kuin hiukset vähän kellertävään taittavat vaaleat. Isälläni on sen värinen tukka luonnostaan, mutta kummallisesti mulle ei ole periytynyt pääkarvoihin, mutta muualle. Veljelläni taas on kulmakarvat ja muut ihokarvatkin tummia, kuten voisi olettaa, mutta hänelläkin hyvin vaalea iho mikä on oikeastaan aika jännä kombinaatio, sellainen vampyyrimäisen kylmällä tavalla komea kun on äärikalpea iho, mustat hiukset ja vihreät silmät.

Vierailija
16/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas väritys on ainoa, johon olen aina ollut itsessäni tyytyväinen. Vaaleat hiukset, tummanruskeat silmät, tummahkot selkeästi erottuvat ripset ja kulmat, sekä iho, joka ruskettuu helposti ja on talvellakin aina vähän päivettyneen näköinen.

Vierailija
17/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin punaiset hiukset ja pisamia. Ehkä seuraavassa elämässä .D 

Vierailija
18/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienharmaa tukka, siniharmaat silmät ja kalpea iho johon poskiin iän myötä' tullut rumaa punotusta. En tykkää. Ihanin yhdistelmä olisi ns lumikkiväritys eli mustat hiukset ja siniset silmät, tai sitten  punaiset hiukset ja vihreät silmät. Ennenkuin allergisoiduin hiusvärille, minulla oli aina kuparinpunaiseksi värjätyt hiukset.

Vierailija
19/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maantienharmaa tukka, siniharmaat silmät ja kalpea iho johon poskiin iän myötä' tullut rumaa punotusta. En tykkää. Ihanin yhdistelmä olisi ns lumikkiväritys eli mustat hiukset ja siniset silmät, tai sitten  punaiset hiukset ja vihreät silmät. Ennenkuin allergisoiduin hiusvärille, minulla oli aina kuparinpunaiseksi värjätyt hiukset.

joo tuo lumikki väritys on ehdottomasti kaunein. Itsellä sini, vihreä harmaat silmät, vaalea iho pisamilla ja vaaleat raidoitetut hiukset, tykkään mustasta ja kirkkaista väreistä vaatteissa. 

ap

Vierailija
20/48 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos värityksen hyvien puolien etsiminen kiinnostaa, niin truth-is-beauty.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi