mä inhoan väritystäni, onko muita?
vaalea iho, vaaleat hiukset ja siniset silmät, tylsää..haluaisin tummat piirteet.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Koko maailman mittapuulla olet harvinainen vaaleine hiuksinesi ja sinisine silminesi.
Varmasti harvinainen, mutta ihosyövän riski on moninkertainen verrattuna tummiin ihmisiin. Lisäksi sinisiin silmiin tulee silmäsairauksia helpommin. Ilmastonmuutoksen myötä nämä ongelmat tulevat vain lisääntymään. Vaaleaihoiset tulevat kuolemaan sukupuuttoon.
Tummat ihmiset ovat muutenkin kauniimpia, tummat hiukset, ripset ja kulmat kehystää kasvoja kauniimmin. Iho ruskettuu nätimmin, eikä pala epätasaisiksi länteiksi.
Sori, en oikein löydä vaaledestani hyvää. Olen kerran käynyt Kiinassa, tunsin itseni albiinohanheksi suurkaupungissa liikkuessani.
Vierailija kirjoitti:
Kanna arjalainen uljautesi ylpeydellä, sisko.
Hyi, ilmastonmuutoksesta ei vielä tiedetty 1940-luvulla.
Melanoomariskin takiakin Suomeen kannattaisi ottaa lisää tummia ihmisiä. Muuten täällä ei ole enää suomalaisia muutaman sukupolven päästä.
Olen meikittä ihan mitäänsanomattoman ruma ja väritön. Iho vaalea ja punakka, hiukset maantienharmaat, kulmakarvat ja ripset ihan vaaleat, silmät siniharmaat... Meikillä saa onneksi ihmeitä aikaan ja hiuksia värjäämällä!
Vierailija kirjoitti:
mä inhoan väritystäni, onko muita?
On. Mäkin inhoan sun väritystäsi.
Olin taannoin jääkiekko-ottelussa. Katoin, että yhtään tummaa pelaajaa ei ollut jäällä tahi katsomossa. Minun silmään tummat ihmiset ovat lihaksikkaampia ja jotenkin vantterampia, ehkä isokokoisempiakin. Ei ihme, että Suomi ei menesty jääkiekossakaan, kun ei ole tummia pelaajia.
Vierailija kirjoitti:
Olin taannoin jääkiekko-ottelussa. Katoin, että yhtään tummaa pelaajaa ei ollut jäällä tahi katsomossa. Minun silmään tummat ihmiset ovat lihaksikkaampia ja jotenkin vantterampia, ehkä isokokoisempiakin. Ei ihme, että Suomi ei menesty jääkiekossakaan, kun ei ole tummia pelaajia.
Sama koskee kyllä kaikkea muutakin urheilua.
Mä oon ihan tyytyväinen väritykseen, keskiruskeat hiukset, sinivihreät silmät(jotkut kommentoineet, että ovat kivan väriset vaikka mielestäni aika perus silmienväri), tummat ripset, kulmat vaaleat:ne saa meikattua ja värjättyä, neutraalin sävyinen iho. Aikaisemmin värjäilin hiuksia mustaksi, punertavan ruskeaksi mutta oon tullut tulokseen että oma väri on paras. Oon myös aikuisena löytänyt oman tyylini ja tiedän, mitkä värit sopii parhaiten. Nää on vaan pinnallisia juttuja, olisi ihanaa olla onnellinen ihminen, sillä olen aika surullinen. Sellainen kirkas silmäinen ja hymyileväinen.
Itse olen aina pitänyt väreistäni. Tukkani on luonnostaan ihan vaalea hunajanvärisillä raidoilla, silmät tummanruskeat, kulmakarvat ja ripset melko tummat ja erottuvat, iho vaalea, hieman kellertävä, saan pisamia kesällä ja rusketun helposti. Moni luulee, että tukkani on värjätty mutta tämä on vain outo yhdistelmä vaaleaa äitiäni ja tummaa isääni. :)
Vierailija kirjoitti:
Maantienharmaa tukka, siniharmaat silmät ja kalpea iho johon poskiin iän myötä' tullut rumaa punotusta. En tykkää. Ihanin yhdistelmä olisi ns lumikkiväritys eli mustat hiukset ja siniset silmät, tai sitten punaiset hiukset ja vihreät silmät. Ennenkuin allergisoiduin hiusvärille, minulla oli aina kuparinpunaiseksi värjätyt hiukset.
Disneyn lumikilla kyllä ruskeat silmät. https://cdn.vegaoo.fi/images/rep_art/gra/313/5/313554/disney-lumikki-ka…
En samaistu, mutta näytän kyllä mielestäni paljon paremmalta kesäisin, iho ruskettuneena ja hiukset auringosta valkaistuina.
Talviväritys on erilainen, mutta onpahan vaihtelua, en muuten hiuksia värjää ollenkaan.
Nuorena olin kuulaan vaalea ja iho terve ja nuori. Nyt vanhempana olen maantienvärinen. Silmät on siniset mutta ei oikein minkään siniset eli ei tumman eikä vaalean. Iho punoittaa kaikesta ja verisuonet on pinnassa. Olen punoittava tomaatti kun vähänkin liikun. Iho punoittaa tuulesta, kylmästä ja vaikka ruuasta. Siihen tulee nyt epäpuhtauksia, eikä kestä aurinkoa eikä mitään. Iho on pintakuiva ja meikkiä ei voi laittaa kun ei löydy sopivia meikkejä tällaiselle iholle joka on niin ohut, vaalea ja punoittava. Kaikki meikki jää rumasti kuivana ihon pinnalle kökkönä tai uurteisiin. Meikkivoiteet on liian tummia ja se meikki erottuu selvästi ja näytän ihan transulta meikattuna. Iho ärsyyntyy kaikesta ja on siis huippu ruma. Sitten kun ikä ja läskit vielä päälle niin rumempaa ihmistä ja väritystä saa hakea! Hiukset ohuet ja mitättömät. Voi kun olisin tumma ja oliivi-iholla niin voisi edes meikata tai olisi kulmakarvat tms. Olen harmaa väritön mitäänsanomaton ihminen.
Mulla on epämääräisen vihreät, tosi tummat silmät. Vähän kuin havu tai sammal, mutta harmaampi. Sitten on kalpea iho ja huulet. Tummat kulmakarvat ja keskiruskeat hiukset.
Silmistäni olen oppinut tykkäämään kokeiltuani sinisiä piilareita. Omat sopi tähän naamaan paljon paremmin ja on oikeastaan hauskat. Isä on mustatukkainen ja harmaanvihreäsilmäinen, äiti vaalea ja sinisilmäinen. Molemmat suomalaisia.
Audrey Hepburn on (toki paljon pärstääni kauniimpi, mutta) varustettu samanvärisillä silmillä kun minulla - siis jos löytää kuvia joita ei ole retusoitu mustavalkoisesta värilliseksi, niissä välillä ruskeat hänellä. Hänen miehensä kuvaili silmiä enemmän harmahtaviksi kuin ruskeiksi.
Mulla on pikimustat silmät ja tuhkanvaalea letti.
Iho on, mitä sanotaan oliivinsävyiseksi, joka oikeesti on likaisen harmaan kuran värinen.
Olen ihan suomalaisista vanhemmista. Faija Hämeestä ja mutsi Pohjanmaalta.
En ikinä yhtään tajua, minkä väristä silmämeikkiä tai muuta pitäisi käyttää.
Kun edes silmät olisivat isot, mutta kun ei.
Typerät tihrusilmät ja vielä rumat rillit päässä.
Aina oon toivonut jäisen sinisiä silmiä.
Olen minäkin tyytyväinen ulkonäkööni, vaaleuteeni. Ei siinä mitään. Sanonta ”form and function” ei nyt taida kuitenkaan toimia kaikkein parhaiten albiinoihoisilla.
Se on ”form follows function”. Sori, piti tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tummat latinot ovat usein kauniita meikittäkin. Heillä on tummat ripset ja kulmat jo omasta takaa. Suomalaisten naamakarvat ovat niin värittömät että ilme on valju ilman meikkiä. Sitten on tietysti niitä suomalaisia, joilla on sekä suomalaista vaaleutta, että tummia piirteitä. Oletteko huomanneet, että ruotsalaiset ja puolalaiset ovat kauniita siksi, että ovat vaaleita, mutta ripset ja kulmat on tummat.
Ne ovat vaaleita vain siksi koska vetyperoksidi.
Skandinaavit eivät ole keskimäärin yhtä vaaleita kuin suomalaiset ja tämä pätee myös hiuksiin. Sen sijaan perinne hiusten voimakkaaseen vaalentamiseen on tiukassa ja totta kai blondattu pää näyttää erilaiselta tummemmalla kuin luonnonvaalealla.
Joo, minäkin vihaan sinun väritystäsi. Lähetänkö värityskyniä? Tuliko nyt hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä ole muuallakaan paljoa, NHL:ssäkin vain pari prosenttia pelaajista.
Kanna arjalainen uljautesi ylpeydellä, sisko.