Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi karseita sisustusjuttuja jotka ovat olleet valtaisa hitti kansan keskuudessa?

Vierailija
04.03.2019 |

Esimerkiksi spottivalaisimet, sellaiset missä kepin varressa on niitä spotteja ja sitten ne kattoon upotettavat spotit. Näitä oli ihan jokaisella joskus 2000-l alkupuolella. Vallilan kelohonka. Harmaa laminaatti.

Kommentit (3977)

Vierailija
621/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan koko bohotyyli trendinä on aika outo ja menee käsityskykyni yli. Boheemihan on jotain, joka ei sääntöjä kumartele, se on siis ihan mitä tahansa mikä ei seuraa mitään ohjenuoraa. Silti "bohokodit" näyttävät kaikki pääpiirteittäin samalta, koko boheemius puuttuu. Skandiboho erityisesti on pilipalia, sellaista Ellosta ja Stockaa.

terv. 627

Vierailija
622/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa törmään termiin boho. Piti googlettaa. Onkohan meillä bohokoti ja vielä vääränlainen?

Kalusteet ja kamppeet tarttuneet mukaan eletyn elämän varrelta sieltä täältä. Perittyä, ostettua, saatua sekä kaatikselta ja kierrätyspisteistä otettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

String hylly on mielestäni ruma. Vaikka katsoisin sitä miten päin tahansa missä sisustuksessa tahansa niin se näyttää mauttomalta. En ymmärrä sen suosiota.

Vierailija
624/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa törmään termiin boho. Piti googlettaa. Onkohan meillä bohokoti ja vielä vääränlainen?

Kalusteet ja kamppeet tarttuneet mukaan eletyn elämän varrelta sieltä täältä. Perittyä, ostettua, saatua sekä kaatikselta ja kierrätyspisteistä otettua.

Luitko ollenkaan mikä vika mielestäni on "bohokodeissa"? "Bohokodin" ja bohokodin ero on se, että toinen on tapahtunut sattumalta ja toinen on sisustamalla sisustettu, ostettu se krääsä anttilasta tai kirppikseltä esittämään "omia" matkamuistoja tai perintötavaroita. Älä siis huoli... Tosin mikä tahansa elämänvarrella kerääntynyt "sisustus" ei tietenkään täytä boho-sisustustyylin määreitä, eli vaikea nyt sanoa onko sulla bohosisustus vai ei.

Vierailija
625/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkkituoli

Vierailija
626/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on kaikkea täällä mainittua. On itämainen matto ( aito silkkinen Intiasta ), string -hylly. Harmaa laminaattilattia,Kaivo -verho, Ikeaa ja jos vaikka mitä muuta.

Tuntuu että tätä palstaa kun lukee niin mikään ei käy, mikään ei ole tarpeeksi yksilöllistä.

Minulla on kotonani 50-luvun liinavaatekaappi ( juu just se mikä kaikilla on nykyään ), ja vieressä 80-luvun piano ja teen tätä kotia ihan itselleni. Toiset jutut olen poiminut blogeista/pinterestistä.. toiset vaan miellyttää silmää. Ja Hui, desenion taulu löytyy myös! Tiedän kyllä ihan muutaman ihmisen jotka on sanoneet että meillä on viihtyisää ja kaunista. No, kauneus on katsojan silmässä. Sellaista sisustusta ei olekaan joka uppoaisi kaikkiin

mutta itse en voi sietää harmaata lattiaa (ainoana poikkeuksena maalattu lautalattia oikeassa ympäristössä), sillä se riitelee etenkin noiden 50-lukulaisten kalusteiden oranssin sävyn ja tyylin kanssa liikaa.

Oon samaa mieltä tosta harmaasta lattiasta. Itse asun uudessa vuokra-asunnossa ja mikäpä muukaan kuin harmaa laminaattilattia tänne on ladottu. Ei sovi sitten ollenkaan mun kalusteiden värien kanssa (juurikin näitä 50-lukulaisia). Mutta en kyllä tiedä, minkä kanssa nämä harmaat lattiat toimii. Väristä tulee ihan mieleen sellainen vuosia hoitamattomana ollut lautaterassi, joka on ollut sään armoilla ja harmaantunut. Ja tämä siis uudessa kerrostalossa. No olen matoilla yrittänyt peittää lattiaa, mutta ei se paljon auta.

Ongelmana on ne sun kalusteet. Ei lattia.. valkoinen tai musta sopii harmaaseen myös jokin räikeä väri toimii kombona.

Vierailija
627/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusenkeltainen valo joka paikassa. Ou why?

Vierailija
628/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskea parketti tai kalusteet. Ällöö

Vierailija
629/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummanruskea parketti tai kalusteet. Ällöö

Samaa mieltä..ihankun joku paskantanut pitkin kämppää..

Vierailija
630/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on kaikkea täällä mainittua. On itämainen matto ( aito silkkinen Intiasta ), string -hylly. Harmaa laminaattilattia,Kaivo -verho, Ikeaa ja jos vaikka mitä muuta.

Tuntuu että tätä palstaa kun lukee niin mikään ei käy, mikään ei ole tarpeeksi yksilöllistä.

Minulla on kotonani 50-luvun liinavaatekaappi ( juu just se mikä kaikilla on nykyään ), ja vieressä 80-luvun piano ja teen tätä kotia ihan itselleni. Toiset jutut olen poiminut blogeista/pinterestistä.. toiset vaan miellyttää silmää. Ja Hui, desenion taulu löytyy myös! Tiedän kyllä ihan muutaman ihmisen jotka on sanoneet että meillä on viihtyisää ja kaunista. No, kauneus on katsojan silmässä. Sellaista sisustusta ei olekaan joka uppoaisi kaikkiin

mutta itse en voi sietää harmaata lattiaa (ainoana poikkeuksena maalattu lautalattia oikeassa ympäristössä), sillä se riitelee etenkin noiden 50-lukulaisten kalusteiden oranssin sävyn ja tyylin kanssa liikaa.

Oon samaa mieltä tosta harmaasta lattiasta. Itse asun uudessa vuokra-asunnossa ja mikäpä muukaan kuin harmaa laminaattilattia tänne on ladottu. Ei sovi sitten ollenkaan mun kalusteiden värien kanssa (juurikin näitä 50-lukulaisia). Mutta en kyllä tiedä, minkä kanssa nämä harmaat lattiat toimii. Väristä tulee ihan mieleen sellainen vuosia hoitamattomana ollut lautaterassi, joka on ollut sään armoilla ja harmaantunut. Ja tämä siis uudessa kerrostalossa. No olen matoilla yrittänyt peittää lattiaa, mutta ei se paljon auta.

Ongelmana on ne sun kalusteet. Ei lattia.. valkoinen tai musta sopii harmaaseen myös jokin räikeä väri toimii kombona.

Lattia on mulle se ongelma. Se ei ole minun, enkä ole sitä itse valinnut. Kalusteet on minun ja tykkään niistä. En tosiaan aio myydä niitä vain jonkun väliaikaisen asunnon takia. Kuvailit myös juuri mun inhokki sisustuksen: valkoinen, musta, harmaa ja siihen joku "VÄRI" ihanaksi piristykseksi. Eikä tää lattia kyllä sopis sellaiseenkaan sisustukseen, kokonaisuus olisi liian kylmä.

Vierailija
631/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sisustusjutut. Lampaat ostaa kotiin uusia tavaroita, sen mukaan mitä media kertoo.

No kaipa niitä hyödyllisiä idiootteja tarvitaan, että kapitalisti saa kerättyä kerman lammasduunarin maidon päältä. Sillähän talouselämä toisaalta pyörii, mitättömän porkkanan perässä juoksevien aasien kavioiden vääntäminä.

Sääli, että ympäristö kärsii loputtomasta roinanhimosta, jonka mainostoimistojen psykologit herättelevät apinalaumasta.

Vierailija
632/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuolukivi takka. Ruma ja epäkäytännöllinen.

Vierailija
633/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sille on jokin syy miksi tietyistä asioista tulee suosittuja.

Vierailija
634/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koriste esineet. Kaikki

Vierailija
635/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lattia on mulle se ongelma. Se ei ole minun, enkä ole sitä itse valinnut. Kalusteet on minun ja tykkään niistä. En tosiaan aio myydä niitä vain jonkun väliaikaisen asunnon takia. Kuvailit myös juuri mun inhokki sisustuksen: valkoinen, musta, harmaa ja siihen joku "VÄRI" ihanaksi piristykseksi. Eikä tää lattia kyllä sopis sellaiseenkaan sisustukseen, kokonaisuus olisi liian kylmä.

Ja sä kuvailit mun..

Vierailija
636/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sisustusjutut. Lampaat ostaa kotiin uusia tavaroita, sen mukaan mitä media kertoo.

No kaipa niitä hyödyllisiä idiootteja tarvitaan, että kapitalisti saa kerättyä kerman lammasduunarin maidon päältä. Sillähän talouselämä toisaalta pyörii, mitättömän porkkanan perässä juoksevien aasien kavioiden vääntäminä.

Sääli, että ympäristö kärsii loputtomasta roinanhimosta, jonka mainostoimistojen psykologit herättelevät apinalaumasta.

No mä olen ostanut sisustusjuttuja siksi että olisi viihtyisämpää eikä kämppä olisi mikään robotin toimintakeskus. Mut on sulla kyllä pointti, ihmisille myydään valtavat määrät ihan turhaa schaibaa, jota trendien muuttuessa sitten heitetään pois ja hommataan uutta tilalle.

Vierailija
637/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä kuvailit mun..

Jaa, minkä siis?

Vierailija
638/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mitään hyödyllisiä ja tarpeellisia nää idiootit ei ole kuin niiöle jotka käärii massit. Maapallon hyvinvointi olisi kuitenkin tärkeämpi yhteinen intressi.

Vierailija
639/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Canvas-taulut

Eli klassiselle puukehyksiselle maalauspohjalle tehdyt maalaukset jotenkin juntteja? Ok.  Saa kunnon kehykset ainakin laitettua, toisin kuin muihin maalauspohjiin.

Vierailija
640/3977 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koriste esineet. Kaikki

Onko taide koriste-esineitä? Vaikka taiteella on muutakin arvoa, kotona se on lähinnä koriste. Mun mielestä taide on kuitenki iso osa kodin viihtyisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi