Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen äiti päästää 14-vuotiaan tytön poikakaverin luo yöksi?

Vierailija
04.03.2019 |

Niin, poika seurustellut nyt samanikäisen tytön kanssa reilun kuukauden. Meillä ovat melkeen joka päivä, usein tulevat suoraan koulusta, ja on tosi ookoo että ovat kotona valvonnan alla. Nyt poika kysyi että voiko tyttö jäädä viikonloppuna yökylään. Enempää ajattelematta sanoin että ok, jos tytön vanhemmat lupaavat, Olen vanhemmat tavannut ja ihan normi aikuisilta tuntuivat, paitsi nyt sitten lupasivat tytön yökylään tulla. Itse olin ihan varma että lupaa ei tule, eikä asiasta minun tarvi vänkätä enempää mutta, mitäs nyt, itsestään selvää on että vierashuoneessa saa tyttö nukkua. Mielestäni turhan vakavalta alkaa tuommoinen seurustelu tuntumaan.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ulkoisti päätöksenteon tytön vanhemmille?

Itselläni on vain poikia, mutta vanhempana kannan vastuun sen minkä voin. Juttelen ehkäisystä jne.

Tuttavapiirissä on tapaus, jossa lapsi sai alkunsa nuorella parilla, jotka eivät olleetkaan valmiita vanhemmiksi. 

Vierailija
182/183 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu, seksi ja parisuhteet EIVÄT kuulu alaikäiselle. Nykymaailman sairas kulttuuri edesauttaa tätä kokoajan. Vanhempien tulee ottaa vastuu siitä, että näitä asioita kokeillaan vasta kun ikää on se yli 18v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 - vuotiailla voi olla ystäviä, mutta poika- ja tyttöystävät ovat ajankohtaisia vasta myöhemmin. Vähintäin 16 mieluummin vasta 18-vuotiaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi