Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten pitää syödä koko ajan?

Vierailija
27.02.2013 |

Sohaisen tässä varmasti muurahaispesää, mutta työskenneltyäni tähän 40v ikään asti miesvaltaisella työpaikalla ja nyt siirryttyäni isoon naislaumaan duuniin, olen ihan pihalla. Naiset puputtavat koko ajan jotain, pitää olla pullaa, suolaista, piirakkaa, keksiä jne. Ja joka jumalan päivä sama fraasi " ei sais syödä, oon kuurilla (?!!), oon laihiksella, voi kuka on taas tuonut tähän kusaksi, mä otan vaan tän sit mä jatkan laihista, vitsi ihan pakko ottaa, ei ees tee mieli mut pakko ottaa yksi" jne jne. Siis miksi? Perseet on kuin ladonovet, kauhea väsymys kaikilla, kadehditaan niitä normaalipainoisia, litkitään jotain helvetin pussikeittodietteejä ja nähdään nälkää. Sitten on "ihan pakko" ottaa aikuisen himisen pari irtsaria, muutama keksi, pala piirakkaa ja sitten valitetaan kun "turvottaa". Miksi? Olen itse aikoinaan ollut ylipainoinen ja laihduttanut Painonvartijoissa, sittemmin alkanut liikkumaan säännöllisesti ja syön terveellisesti ja monipuolisesti. Mässään joskus itteni ähkyyn, mutta se olo jää muistiin, enkä todellakaan halua samaa joka päivälle. Saan mielihyvää liikunnasta, seksistä, lapsista, kotiaskareista ym ym. En siis tarvitse lohtua siitä pullasta, jos siis yleinen käsitys on että syömistä selitetään sillä, että "elämästä pitää nauttia". No, en nauti elämästä syömällä. Myönnän, että ärsyttää kuunnella vinkumista ylipainosta ja nähdä kalpeita, voimattomia naisia raasteita närppimässä kun voisivat syödä kunnon hyvää ruokaa, mutta sopivia annoksia ja iman tuota jatkuvaa päivittäistä herkuttelua. En halua kuitenkaan puuttua kenenkään syömisiin, ihmettelen vain että miksi :) ?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla