Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaas meille kaupunkilomakohdetta pääsiäiselle

Vierailija
27.02.2013 |

Lontoo ja Pariisi on jo käyty. Ja aikaa toisiaan 4-5 päivää, joten mikään älyttömän kaukana oleva ei natsaa. Jos kuudessa tunnissa lentää, niin vielä ok. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 09:12"]

Onpas vaikea valita! Mulla on nyt kolmen kärki selvillä kuitenkin: Berliini, Milano ja Amsterdam. Pitää vissiin ruveta tekemään +- listoja, että saa noista valittua. :-D Onko paikalla ketään sellaista, joka olisi käynyt noissa? Auttakaa! :-D

[/quote]

Milano on tylsä, siellä on se Il Duomo -kirkkoaukio, mutta muuten jäi epäsiisti ja tylsä/ikävä kuva kaupungista. Muodin mekka juu, mutta kun minua eivät sellaiset asiat kiinnosta.

Berliini on mielenkiintoinen, juuri nämä Checkpoint Charliet ja sun muut, puistot ja kulttuuri. On Saksan protestanttisella alueella ja ehkä juuri siksi tuntuu kulttuurisesti tutuhkolta.

Amsterdamissa en ole koskaan ollut "prime time" keväällä, kun tulppaanit sun muut olisivat siellä parhaassa vaiheessa. Itse näistä kolmesta valitsisin ehdottomasti Damin. On hauska ja monimuotoinen/-arvoinen kaupunki, jossa esim. homot eivät piilottele itseään.

Mutta kuten sanottu 'tycke och smak är olika' ja riippuu todella paljon siitä mitä aiotte tehdä. Miehen kanssa aina kun suunnitellaan kaupunkilomaa, otetaan huomioon jalkapallo-otteluiden ja musikaalien aikataulut.

Vierailija
42/43 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiputtaisin tuosta kolmen kärjestä Milanon pois. On vähän tylsä verrattuna Berliiniin ja Amsterdamiin, jotka on kumpikin ihan tosi kivoja kaupunkeja!

Noiden välillä lähtisin sitten jo valitsemaan sen mukaan, kumpaan saa edullisemmat ja aikataulultaan sopivammat lennot ja hotellin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites noi kauppojen ym. aukioloajat? Onkohan pääsiäisenä yhtään mikään paikka auki? Vaikka shoppailu ei olekaan matkan päätarkoitus, niin kyllä sitäkin taekisi mieli vähän harrastaa.