Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 14- vuotias olla yhden yön kotona yksin

Vierailija
04.03.2019 |

Ei halua tulla enää mukaan mökille. On tietokonenörtti . Luotamme häneen ettei keksi mitään typeryyksiä. Mielipiteitä kaipaisin .

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI VOI. Ruutuaika menee teini-ikäisellä kuitenkin yli suositellun! Ja sen tietää mitä tietokoneella pelaaminen tekee nuoren aivoille, sekoittaa luulemaan että ihmisiä saa ampua! Pitää olla joku AIKUINEN paikalla pitämässä kuria.

Muista jättää kortsut näkyvään paikkaan

Vierailija
42/44 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä reissasin kavereiden kanssa 14-15 vuotiaana junalla ja bussilla pitkin Suomea. Käytiin sukulaisten luona ja oltiin teltassa leirintäalueilla. 16 vuotiaana olin Interraililla 16 ja 18 vuotiaiden kavereiden kanssa. Eli voi olla yötä yksin kotona :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapset olleet yksin kotona viikonlopun tuossa iässä: naapuri kävi kerran illassa katsomassa, että kaikki on hyvin. Naapuri oli myös luvannut olla turvana, jos jokin hätä tulee.

Ensimmäinen ei halunnut lähteä perheen kanssa viikonloppureissuun ja toinen jäi kotiin, kun veimme sisaruksen muuttokuormaa. Pärjäsivät hyvin, rauhallisia ja kotona viihtyviä muutenkin, ja tiesivät naapurin pitävän silmällä.

Me olimme muutaman kerran toisen naapurin poikien silmälläpitäjinä, kun vanhempansa olivat yön poissa. Kävimme myöhemmin illalla tarkistamassa, että ovat kaikki kotona eikä ole vieraita paikalla.

Vierailija
44/44 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä voi jättää. Voi vaikka sopia naapurin kanssa (tai joku muu lähellä asuva aikuinen), että hädän tullen voi teini ottaa yhteyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme