Lue keskustelun säännöt.
  Hankalimmat asiakkaanne?
04.03.2019 | 
                  Itsellä ehdottomasti asiakkaat, jotka ovat itse tutkineet lakipykäliä ja tulevat toimistolle kertomaan, kuinka selvä heidän asiansa on ja miten asia menee.... Käytännössä aina tilanne ei ole niin kuin ovat pykäliä "tulkinneet". Voisin kuvitella, että terveydenhoitoalalla myös vastaavaa ilmenee....
F
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla

En välttämättä sanoisi hankalimmiksi, mutta ehdottomasti eniten energiaa vieviksi. Itse syystä tai toisesta luottotietonsa menettäneet henkilöt, jotka suuttuvat siitä, kun en ohjeistuksen mukaan myy heille heidän toivomaa tuotetta. Syy on tietenkin minun ja koska en nyt tuotetta epäempaattisena henkilönä myy. Heidän mielestä minä olen henkilökohtaisesti vastuussa siitä, että heidän/heidän puolison/heidän lasten elämä ei ole tasa-arvoista muiden kanssa.
En sano, että kaikki luottotiedottomat ovat tällaisia, puhun nimenomaan niistä, jotka eivät näe mitään vikaa omassa toiminnassan ja syyttävät siitten täysin ulkopuolista henkilöä, kun asiat eivät sujukaan heidän mielen mukaan. Ylipäätään sellaiset ihmiset, jotka eivät kanna seurauksia omista töpeistään ja uhriutuvat, keksivät ties mitä selityksiä tekemisilleen, vaikka faktat kertovat ihan muuta tarinaa. Miksi tuhlaavat minun tai omaa aikaansa siihen jankutukseen.