Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi että tindermies oli päässyt juuri vankilasta...

Vierailija
04.03.2019 |

Miten tähän pitäisi suhtautua?Olen todella ihastunut.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä istui? Kauanko?

Vierailija
2/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä istui? Kauanko?

Törkeästä huumausainerikokseta.En tiedä tarkalleen kuinka pitkään mutta vuosia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä isä nyt taas. Toivon totisesti että oot trolli.

Vierailija
4/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella huomaavainen minua kohtaan eikä kukaan ole kohdellut minua näin hyvin ikinä.

Ap

Vierailija
5/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tiensä kulkija, spontaani ja aito. Eiks vain?

Vierailija
6/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on todella huomaavainen minua kohtaan eikä kukaan ole kohdellut minua näin hyvin ikinä.

Ap

Mistä näitä v*tun urpåja naisia oikeen löytyy. Älä sitten valita täällä kun haet lähestymiskieltoa tuolle löydöllesi.

Vierailija
7/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä näitä v*tun urpåja naisia oikeen löytyy. Älä sitten valita täällä kun haet lähestymiskieltoa tuolle löydöllesi.

Miksi hakisin?Ei mies naisia ole hakannut ja sanookin aina ettei tekisi minulle pahaa.

Ap

Vierailija
8/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimausaineista. Vuosien istunnalla vois olettaa, että on sen verran syvällä ettei ole muutenkaan täysin nuhteeton. Kiva kaveripiiri toki myös bonuksena heissä. Ei ehkä kannata lähteä ihan heti ulkomaanmatkoille yhdessä. 

Vierailija
9/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi hakisin?Ei mies naisia ole hakannut ja sanookin aina ettei tekisi minulle pahaa.

Ap

Niin ne tuppaa sanomaan, kunnes totuus selviää. Sitten on tosi hyviä syitä miks on hakanneet niitä muita ja lopulta toki sinuakin.

Vierailija
10/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee huumausainerikoksesta törkeän? 

Vierailija
11/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Oliko jo lapsena haaveesi päätyä pirihuoraksi?

Vierailija
12/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikä tekee huumausainerikoksesta törkeän? 

no olisko vaikka iso määrä huumetta x

Vierailija
13/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommosta tuomiota tuu ilman kovan luokan touhuja. Kaikki kaverit yms. piirit on rikollisia, narkkeja jne., että ota se huomioon. Pian piikität ite jonkun paskasen kämpän sohvalla ja tää unelmien mies tarjoilee sua velkojensa maksuun nistikavereilleen.

Vierailija
14/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tommosta tuomiota tuu ilman kovan luokan touhuja. Kaikki kaverit yms. piirit on rikollisia, narkkeja jne., että ota se huomioon. Pian piikität ite jonkun paskasen kämpän sohvalla ja tää unelmien mies tarjoilee sua velkojensa maksuun nistikavereilleen.

Me emme käytä huumeita.

Ap

Vierailija
15/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde jännään päättyy huumeaddiktioon ja prostituutioon ja HIViin jotka saat neuloista.

You just played yourself. Elämä on valintoja.... Jos jännän aiheuttama kutina on sen arvoista, go for it. Ei tämä aivoissa tapahtuva kemikaalireaktio ehkä ole sen kaiken arvoinen, jos minulta kysytään.

Vierailija
16/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko tätä luokattoman huonoa trollia.

Vierailija
17/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

piri piri pyörii, nistit siinä hyörii

Vierailija
18/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekauppias välittää vain rahasta, eikä siitä mitä ongelmia ne huumeet aiheuttavat käyttäjille. Tottakai se kohtelee ap:tä hyvin, koska on kovassa puutteessa.

Vierailija
19/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me emme käytä huumeita.

Ap

Mikä "me"? Sehän on sun tinderpokas, ei mikään poikaystävä, koska muuten oisit aloittanut juttus ihan toisin sanoin.

Toisekseen, jos nyt oletetaan että tää on totta tää sun tarinas, niin tottakai se mies sulle nyt niin sanoo, ja sinä hölmö vielä uskot. 😂

Vierailija
20/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusunpunaiset lasit vaan sinisilmien eteen, ja menoksi :D onhan se niin eehhana mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän