Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Olen kihloissa ja avoliitossa mieheni kanssa. Mies on kiltti ja mukava, mutta hän pitää minut miltein täysin ulkona perheestään.
Näen hänen vanhempiaan max 2 kertaa vuodessa, hänen iso vanhempia en ole tavannut koskaan. Mies syö arkisin kaikki lounaansa äidin lihapatojen luona ja joka tiistai hän saa äidiltään kassillisen ruokaa.
Minua vaivaa asia todella, sillä hänen vanhemmat ovat mukavia ja haluisin tuntea heidät kunnolla. En saanut kutsua heitä edes meidän kihlajais kahveille. Eikä minun ja hänen vanhemmat ova tavanneet toisiaan. Oma äitini on jo kysellyt heistä ja haluaisi tavatakkin heidät. Kaiken huipuksi mieheni ei kertonut itse kihlauksesta vanhemmilleen vaan he kuulivat siitä naapurilta.
Tarvitsen neuvoja mitä tehdä? Haluan niin kovin tuntea ja tutustua mieheni vanhempiin. Mieheni on jo hyvää pataa minun vanhempien kanssa,
Miltä tämä kaikki teistä vaikuttaa?
Kommentit (9)
Kaupan päälle liittoosi saat anopin, joka varmasti vetää pidemmän korren jos miehen lojaalisuudesta joskus tulee kiistaa.
Lähde, tuommoiseen ei kannata jäädä.
Mikset itse kutsu miehen vanhempia teille tai kutsu heidät johonkin kahvilaan/ravintolaan kanssasi
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 19:28"]
Mikset itse kutsu miehen vanhempia teille tai kutsu heidät johonkin kahvilaan/ravintolaan kanssasi
[/quote]
heillä ei mieheni mukasn ole aikaa tuollaiseen ja ovat kuulemma huonoja lähtemään kotoa. Minulla ei myöskään ole heidän puhelinnumeroa. -AP
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 19:30"]
[/quote]
H Ä M Ä R Ä Ä !!
heillä ei mieheni mukasn ole aikaa tuollaiseen ja ovat kuulemma huonoja lähtemään kotoa. Minulla ei myöskään ole heidän puhelinnumeroa. -AP
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 19:30"]
[/quote]
H Ä M Ä R Ä Ä !!
[/quote]
[/quote]
sitä se on minustakin. Tosin nämä on mieheni suusta, ei appivanhempien
Numeron saat enirosta tai miehesi puhelimesta! Kyllähän sä tiedät keksiväsi keinon jos heitä haluat tavata.
Ukko ei ole katkaissut napanuoraa. Ei vaikuta hyvältä.