Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voe tokkiisa ko on sakemannilla persus laskenu. Mistä kunnon sakuja saa nykypäivänä?

Vierailija
04.03.2019 |

Koira pitäis hankkia eläkepäivien turvaks ja tietysti seuraks. Perheellä ollu aina sakuja, mutta kylläpä on alennustilaan koko rotu joutunu ko joka toine on luiskaperä. Pari kenneliä katoin ja jo etusivulla luiskaperiä. Saako kunnon saksanpaimenta enää mistään? Tuollasta kyykkäävää luiskaa en kyllä ala hommaamaan. Ristus sentää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sen pitäs olla joku luiska saku, kun parempiakin koiria on tarjolla?

Vierailija
2/10 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sen pitäs olla joku luiska saku, kun parempiakin koiria on tarjolla?

Kuten esimerkiksi mitä? Aika kovin saa vakuutella ennen ko sakun vaihdan. On sen verran rakkaaks roduks minulle tullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minkäin tosiaan tahtoisin tietää. Olen itse harkinnut myös belgianpaimenkoiraa, mutta se on kuitenkin liian aktiivinen ja kova rotu minulle. Jos joku tietää hyvän kennelin niin kertokaa.

Vierailija
4/10 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suoraselkäistenkin sakujen kasvattajia löytyy.

Vierailija
5/10 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen minkäin tosiaan tahtoisin tietää. Olen itse harkinnut myös belgianpaimenkoiraa, mutta se on kuitenkin liian aktiivinen ja kova rotu minulle. Jos joku tietää hyvän kennelin niin kertokaa.

Belgi ja saku ovat yhtä aktiivisia. Älä ota kumpaakaan jos et pärjää.

Vierailija
6/10 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Katsoin kuvahaulla käyttölinjaisia sakemanneja, mutta nekin näyttävät siltä, että istuvat, vaikka ovatkin seisaallaan. Miksi näin on tehty?

Vierailija
7/10 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Belgi ja saku ovat yhtä aktiivisia. Älä ota kumpaakaan jos et pärjää.

Kuulemma Saku kuitenkin helpompi. Ei ole pärjäämisestä kiinni, koirakokemusta löytyy.

Vierailija
8/10 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalle jalostettuja, ulkonäkösyistä. Sairauksia ja luonnevikoja riittää.

Vierailija
9/10 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki myös suoraselkäisiä sakuja seka- ja käyttölinjoissa. Toki kunnon käyttis menee ehkä vähän hukkaan eläkeläisen sohvakoirana.

Vierailija
10/10 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luiska perä kuuluu rotumääritelmään, niin sitä on jalostuksessa liioiteltu. Niin kun kaikkien muidenkin rotujen kohdalla.

Sekarotuinen, jossa on sakemannia?

Ei ainakaan kannata ottaa idän suunnasta tulevaa pentua. Siellä jalostus toimii eritavalla kuin lännessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi