Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset voisivat hyväksyä maksullisissa käyneen miehen?

Vierailija
04.03.2019 |

Voisiko tuo koskaan olla mitenkään mahdollista?

Kun esimerkiksi kiltti, kohtelias nuori herrasmies, mutta on niin ujo ja arka, ettei vielä uskalla lähestyä naisia missään.

Poloinen niin haluaa tuntea naisen kosketuksen ja läheisyyden ja haluaa päättää pitkällisen piinansa ja menee käymään maksullisissa ja nauttii ajastaan.
Saattaa toistaa kuvion, kunnes on saanut enemmän rohkeutta ja ikää lähestyäkseen naisia.

Tapaamansa nainen pitää miestä todella ihanana ja hellyyttävnä, jollainen mies todella onkin ja asiat sujuvat hyvin.

MUTTA, mies menee myöhemmin lipsauttmaan maksullis-historiastaan, jolloin hänen luonteensa onkin todella kammottava, limainen, narsistinen ja naisia täysin esineellisenä ja seksiobjektina pitävä täysluuseri, joka ei missään nimessä ansaitse "kunnon" naista elämäänsä.

Tätä miehet ei yksinkertaisesti voi paljastaa naiselle, jos haluavat olla naisen kanssa.

Mut sillähän ei ole mitään väliä, jos NAINEN lähtee hakemaan vähän miesseuraa afrikan rannoilta, eheiii!!

Voisko tää asia mitenkään muuttua myös miesten tuomitsemisen osalta?

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä lipsauttaa.

No mitä jos nainen kysyy asiaa ihan suoraan? Vaatii sinua vastaamaan kyllä tai ei. Valehteletko hänelle päin naamaa, että ei?

No jos tuollaista kysyy ja vaatii vastaamaan, niin mies luultavasti vastaa kieltävästi riippumatta siitä mikä on totuus. Jos mies mainitsee kysymättä, ettei ole käynyt koskaan maksullisissa, on paljon suurempi todennäköisyys että hän puhuu totta.

Normaalille miehelle tulee tuskin edes mieleen mainita tuollaista. Tuskin myöskään ilmoittaa, ettei ole koskaan hyväksikäyttänyt lapsia tai eläimiä.

Vierailija
62/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisia käyttävä mies on säälittävä, moraaliton ja/tai seksiaddikti. Ei kiinnosta varta vasten lähteä tutustumaan tuollaiseen. Jos ongelma on taakse jäänyt niin on 0,5% todennäköisyys, että mies itsessään herättää mielenkiinnon. Käyköön siis maksullisissa jatkossakin, ei ole minulta pois tuommoinen mies.

Kymmenet tuhannet miehet ovat käyttäneet maksullisia naisia, niin Suomessa kuin ulkomailla. Myös teidän miehenne. Te ette vain tiedä sitä. Elätte omassa pikku kuplassanne. 'Minun Simon-Peter on täydellisen uskollinen ja ihana mies'. Suomalainen perusnainen nyt vain ei ole kovin kummoinen rakastajatar. Ja kyllä, olen käyttänyt satoja kertoja naisten palveluja, kertaakaan en tosin Suomessa.

Vaikka sinä ”Marko” jyystät ja hyväksikäytät maksullisia - pettäen vaimoasi, eivät kaikki miehet ole sadistisia psykopaatteja. Ei vaikka kuinka työkavereinesi niin haluat uskoa.

Olen pahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisia käyttävä mies on säälittävä, moraaliton ja/tai seksiaddikti. Ei kiinnosta varta vasten lähteä tutustumaan tuollaiseen. Jos ongelma on taakse jäänyt niin on 0,5% todennäköisyys, että mies itsessään herättää mielenkiinnon. Käyköön siis maksullisissa jatkossakin, ei ole minulta pois tuommoinen mies.

Kymmenet tuhannet miehet ovat käyttäneet maksullisia naisia, niin Suomessa kuin ulkomailla. Myös teidän miehenne. Te ette vain tiedä sitä. Elätte omassa pikku kuplassanne. 'Minun Simon-Peter on täydellisen uskollinen ja ihana mies'. Suomalainen perusnainen nyt vain ei ole kovin kummoinen rakastajatar. Ja kyllä, olen käyttänyt satoja kertoja naisten palveluja, kertaakaan en tosin Suomessa.

Jos olisit lukenut ketjun niin olisit huomannut, että on myös meitä naisia, joilla ei ole tarvetta tietää. Oma puolisoni on aikoinaan työskennellyt ulkomailla ja ollut pitkiä aikoja erossa silloisesta (nyt edesmenneestä) vaimostaan. En yhtään ihmettelisi, vaikka olisi käyttänyt maksullisia, siinä maassa niitä todella oli helposti saatavilla.

Kertaakaan et Suomessa ole palveluja käyttänyt etkä ilmeisesti suomalaisten naisten kanssa juuri ollut, mutta tiedät, että suomalainen perusnainen ei ole kummoinen rakastajatar. No, me kaikki voitamme, kun pysyt jatkossakin ulkomailla ja ulkomaalaisissa.

Vierailija
64/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä lipsauttaa.

No mitä jos nainen kysyy asiaa ihan suoraan? Vaatii sinua vastaamaan kyllä tai ei. Valehteletko hänelle päin naamaa, että ei?

No jos tuollaista kysyy ja vaatii vastaamaan, niin mies luultavasti vastaa kieltävästi riippumatta siitä mikä on totuus. Jos mies mainitsee kysymättä, ettei ole käynyt koskaan maksullisissa, on paljon suurempi todennäköisyys että hän puhuu totta.

Ja jos tuollaista joku aggressiiviseen sävyyn tivaa, niin normaali mies lähtee lätkimään. Mikä ihmeen siveyshellapoliisi?

Vierailija
65/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse hyväksyä enkä hyväksy. Ihan mielenkiinnosta: mikä tuossa on se ongelma olla mainitsematta asiasta jos on prostituoidulla käynyt, miksi tämä asia pitäisi jotenkin hyväksyttää naisilla?

Vierailija
66/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pn asia josta on oikeus olla mitä mieltä haluaa.mies saa juosta maksullisissa jos oma moraali antaa myöden.nainen saa antaa kumppanilleen lähtöpassit maksullisissa pompimisesta jos se sopii omaan moraaliin.mikä ongelma?jos haluat juosta maksullisissa etsi nainen jolle se on ok.jos et halua maksullisissa käynyttä miestä ei tarvitse sellaista ottaa.

Vierailija
67/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella olevani suhteessa ihmiseen, joka kykenee ihmiskaupan uhrin hyväksikäyttöön. Eikä kiinnosta mitkään selittelyt. Suomessa on todistetusti ihmiskaupan uhreja. Suurin osa miehistä ei tuollaista tee, joten hyviäkin miehiä löytyy.

Monet naisetkin käyttää halpamaissa tehtyjä rättejä joita ihmiskaupan uhrit valmistaa.

Työläisten riistäminen on myös väärin, mutta aivan eri tasolla. Tehdastyö huonoissa oloissa pienellä palkalla on vääryys, mutta se että ihminen tuodaan tänne väittämällä että pääsee kotiapulaiseksi tms. ja perillä ilmoitetaan että on velkaa kymmeniä tuhansia ja ainoa tapa maksaa se on prostituutio, sitten hakataan, joukkor aiskataan, kustaan päälle ja lukitaan huoneeseen ottamaan vastaan 10 miestä päivässä ja jos protestoi niin uhataan perhettä kotimaassa (tämä suoraan yhdestä kuulemastani ihmiskaupan uhrin tarinasta) on aivan eri tason ihmisoikeusrikkomus. Ja edelleenkin ne vapaaehtoisilta ostavat osallistuvat tuollaiseen myös epäsuorasti.

Maksulliset naiset suomessa on ihan yksityisyrittäjiä ei mitään hyväksikäytettyjä todellakaan,tätä tuntuu olevan vaikea hyväksyä.

Sulla ei nyt ole faktat hallussa. Yksinkertaisesti.

Uskomatonta kuinka pihalla naiset ovat.

Vierailija
68/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinä ”Marko” jyystät ja hyväksikäytät maksullisia - pettäen vaimoasi, eivät kaikki miehet ole sadistisia psykopaatteja. Ei vaikka kuinka työkavereinesi niin haluat uskoa.

Olen pahoillani.

Minäkin olen pahoillani että olet hullu.

Vierailija
69/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kelpuuttaisin kumppaniksi maksullisissa käyneen miehen, jos tämä ei olisi ollut tekemisissä ihmiskaupan kanssa. Enkä tajua pointtia, että kaikki prostituoidut jotenkin "tukevat" ihmiskauppaa. Seksin myyminen on ihan syystä maailman vanhin ammatti, eikä kysyntä ja tarjonta tule koskaan kokonaan loppumaan. Se että on suomalaisia ja vapaaehtoisia alan yrittäjiä nimenomaan syö leipää näiltä moraalittomilta toimijoilta, mikä on vain hyvä juttu.

Mutta kysymys ei ollutkaan tästä. Kyllä mä tajuan myös naisia, jotka eivät ole ok tämän kaltaisen menneisyyden kanssa. Ja miksi pitäisi olla? Miehillä on usein vaatimuksia naisen seksuaalista historiaa kohtaan ja joku täälläkin heitti, että miehet käyvät maksullisissa, koska MORAALITTOMAT naiset myyvät itseään. Jos miehellä on oikeus pitää naista likaisena jonkin menneisyyden teon vuoksi, on se oikeus myös naisella.

Vierailija
70/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle asialla ei ole väliä, ellei tosiaan kyseessä olisi alaikäinen tai muu vastaava epäilyttävä hyväksikäyttöasia.

Jos mies suhteen aikana kävisi maksullisissa, niin ihan sama kuin pettäisi ns. perinteisesti.

Eli tuskimpa sillä suurimmalle osalle naisista väliä on. Itsekin tunnen ja tiedän miehiä, jotka maksullisissa ovat käyneet, tosin suhteissa ollessaan mikä on toki väärin. Ovat ehkä vähän reppanoita, kun eivät osaa puhua seksinkaipuustaan tai muusta vaimolleen vaan hoitavat homman näin.

MUTTA sinkkuna tehköön kukin mitä lystää, jos itse olisin sinkku, saattaisin itsekin käydä maksullisissa ihan vain uteliaisuudesta...

Vierailija
71/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt ei suhde kaatuisi vaikka mies sanoisi käyneensä maksullisissa.

Mulla taas kaatuisi ellei mies olisi ollut tekohetkellä syyntakeeton. Selvästi arvokysymys, minulla on tuollaiset arvot ja toivon niitä kumppanilta. Jos mies on käyttänyt maksullisia niin hän ei jaa noita arvoja. Sielunsivistys voi olla muutenkin vähän niin ja näin...

Vierailija
72/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani.

Tämä. Nämä Saasta-Markot kannattaa jättää omaan paaria-arvoonsa.

Vierailija
73/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt ei suhde kaatuisi vaikka mies sanoisi käyneensä maksullisissa.

Mulla taas kaatuisi ellei mies olisi ollut tekohetkellä syyntakeeton. Selvästi arvokysymys, minulla on tuollaiset arvot ja toivon niitä kumppanilta. Jos mies on käyttänyt maksullisia niin hän ei jaa noita arvoja. Sielunsivistys voi olla muutenkin vähän niin ja näin...

Ja onkin.

Vierailija
74/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, just tätä mä tarkotin. :D

Tietäisitte vaan naiset miten yleistä se on miesten maailmassa. :D

Kyllä, jopa ihan teidän oma kultamussukkannekin on voinut tuota harrastaa, vaikka sitä ei koskaan tulekaan teille paljastamaan. Sori.

Ei se kauhean yleistä ole. Anonyymeissa kyselyissä 10-12% miehistä on ostanut seksiä joskus elämässään, ja tämä osuus on laskenut viimeisten 20 vuoden aikana.

http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…

Eli 250 000 suomalaista miestä on käynyt maksullisissa mutta ei se paljon ole. Eihän se tosiaan osu av-mamman kohdalle, eihän? Hyvää päivää taas.

Suomen väestöstä miehiä vuonna 2018 oli 2 724 488. Tästä n. 272 489 on käynyt maksullisissa, n. _2 500 000_ miestä ei ole. Lisäksi osa maksullista seksiä ostaneista ovat ehkä ostaneet saman sukupuolen edustajalta seksiä eivätkä välttämättä olisi edes päätyneet yhteen juuri av-MAMMAN kanssa (riippuen siis seksuaalisesta suuntautumisesta).

Vierailija
75/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy, enkä tunne ja jos tiedän kuka on käynyt, niin välit poikki.

Vierailija
76/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut maksullista miestä. Oikein mukava kokemus oli. Joten ei haittaa jos mies käynyt myös.

Vierailija
77/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, just tätä mä tarkotin. :D

Tietäisitte vaan naiset miten yleistä se on miesten maailmassa. :D

Kyllä, jopa ihan teidän oma kultamussukkannekin on voinut tuota harrastaa, vaikka sitä ei koskaan tulekaan teille paljastamaan. Sori.

Ei se kauhean yleistä ole. Anonyymeissa kyselyissä 10-12% miehistä on ostanut seksiä joskus elämässään, ja tämä osuus on laskenut viimeisten 20 vuoden aikana.

http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…

Eli 250 000 suomalaista miestä on käynyt maksullisissa mutta ei se paljon ole. Eihän se tosiaan osu av-mamman kohdalle, eihän? Hyvää päivää taas.

Suomen väestöstä miehiä vuonna 2018 oli 2 724 488. Tästä n. 272 489 on käynyt maksullisissa, n. _2 500 000_ miestä ei ole. Lisäksi osa maksullista seksiä ostaneista ovat ehkä ostaneet saman sukupuolen edustajalta seksiä eivätkä välttämättä olisi edes päätyneet yhteen juuri av-MAMMAN kanssa (riippuen siis seksuaalisesta suuntautumisesta).

Lasket väärin. 10 % on käynyt maksullisissa, mutta se on vain täysi-ikäisistä. Älä laske sitä osuutta koko miepuoleisesta väestöstä, koska tuossa "Suomen väestöstä miehiä vuonna 2018 oli 2 724 488." on mukana myös lapset ja vauvat.

Vierailija
78/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mieheni tuttavissa oli tyyppi, joka työskenteli Aasian viennissä. Saunailloissa puheli ”työissä” käynneistä. Molemmat mieheni kanssa olimme samaa mieltä kun poistimme perhetutuista - meillä on kuitenkin vielä pieniä lapsia, ja murrosikäinen tytär. Tällainen elukka lähipiirissä ei ole soveliasta.

Vierailija
79/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mieheni tuttavissa oli tyyppi, joka työskenteli Aasian viennissä. Saunailloissa puheli ”työissä” käynneistä. Molemmat mieheni kanssa olimme samaa mieltä kun poistimme perhetutuista - meillä on kuitenkin vielä pieniä lapsia, ja murrosikäinen tytär. Tällainen elukka lähipiirissä ei ole soveliasta.

0/5

Vierailija
80/106 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

”Marko” ei taas hyväksy totuutta.