Miten naiset voisivat hyväksyä maksullisissa käyneen miehen?
Voisiko tuo koskaan olla mitenkään mahdollista?
Kun esimerkiksi kiltti, kohtelias nuori herrasmies, mutta on niin ujo ja arka, ettei vielä uskalla lähestyä naisia missään.
Poloinen niin haluaa tuntea naisen kosketuksen ja läheisyyden ja haluaa päättää pitkällisen piinansa ja menee käymään maksullisissa ja nauttii ajastaan.
Saattaa toistaa kuvion, kunnes on saanut enemmän rohkeutta ja ikää lähestyäkseen naisia.
Tapaamansa nainen pitää miestä todella ihanana ja hellyyttävnä, jollainen mies todella onkin ja asiat sujuvat hyvin.
MUTTA, mies menee myöhemmin lipsauttmaan maksullis-historiastaan, jolloin hänen luonteensa onkin todella kammottava, limainen, narsistinen ja naisia täysin esineellisenä ja seksiobjektina pitävä täysluuseri, joka ei missään nimessä ansaitse "kunnon" naista elämäänsä.
Tätä miehet ei yksinkertaisesti voi paljastaa naiselle, jos haluavat olla naisen kanssa.
Mut sillähän ei ole mitään väliä, jos NAINEN lähtee hakemaan vähän miesseuraa afrikan rannoilta, eheiii!!
Voisko tää asia mitenkään muuttua myös miesten tuomitsemisen osalta?
Kommentit (106)
En kyllä tiedä miksi tollainen tulisi missään ilmi ellei siitä erikseen mainitse. Jos pelkää sen olevan ongelma niin sitten vain pitää suun kiinni.
Mulle ei kuulu mun miehen entiset seksikumppanit, enkä haluaisikaan näistä sen enempää tietää. Jos nyt vuoden jälkeen mulle jostain kävis ilmi että mies on käynyt maksullisissa joskus niin todennäköisesti sanoisin "aijaa". Miten se muka meidän parisuhdetta muuttaisi? Ei yhtään mitenkään. Ei se sais mua ajattelemaan mun miehestä yhtään sen vähempää kuin ennenkään. Eri asia jos kyseessä olisi joku hyväksikäyttörinki, mutta seksityöläisiin en suhtaudu sen kummallisemmin kuin muihinkaan työntekijöihin ja noihin nyt oikeastaan voi luottaa että ovat puhtaita ja terveitä, toisinkuin random baaripanoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voisi hyväksiä maksullisena olleen naisen? On asunut miehen maksamassa asunnossa, syönyt ruokia, käynyt opiskelemassa, matkoilla.
Minulle tuo on sama asia, ja olen mies.
Se, että yksikään nainen ei ole halunnut seksiä sinun kanssasi ilman korvausta, ei suinkaan tarkoita että muutkin miehet joutuisivat maksamaan seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen täällä on ollut miehen maksamalla lomalla? asunut miehen omistamassa asunnossa?
Ei ole kokemusta. Asunto ostettiin ja maksettiin puoliksi, samoin lomat. Miehelleni olen tarjonnut yhden ulkomaanmatkan.
Voi kun tietäisitte kuinka ne kilteimmän näköisetkin yliopiston tytöt voivat antaa maksua vastaan .
Raha tekee ihmeitä .
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisitte kuinka ne kilteimmän näköisetkin yliopiston tytöt voivat antaa maksua vastaan .
Raha tekee ihmeitä .
Mutta mieti: Miehet antavat ilmaiseksi! 55-vuotiaana kurppana voin melkein missä isommassa kaupungissa tahansa mennä baariin ja lähteä sieltä hyvännäköisen, poikani ikäisen miehen kanssa harrastamaan seksiä.
Hei, oletko aikamatkailija vuodesta 1950? Oletko tietoinen, että Suomessa naisten ja miesten työllisyysprosentti on lähes sama (71,0 ja 70,2)?