Miten naiset voisivat hyväksyä maksullisissa käyneen miehen?
Voisiko tuo koskaan olla mitenkään mahdollista?
Kun esimerkiksi kiltti, kohtelias nuori herrasmies, mutta on niin ujo ja arka, ettei vielä uskalla lähestyä naisia missään.
Poloinen niin haluaa tuntea naisen kosketuksen ja läheisyyden ja haluaa päättää pitkällisen piinansa ja menee käymään maksullisissa ja nauttii ajastaan.
Saattaa toistaa kuvion, kunnes on saanut enemmän rohkeutta ja ikää lähestyäkseen naisia.
Tapaamansa nainen pitää miestä todella ihanana ja hellyyttävnä, jollainen mies todella onkin ja asiat sujuvat hyvin.
MUTTA, mies menee myöhemmin lipsauttmaan maksullis-historiastaan, jolloin hänen luonteensa onkin todella kammottava, limainen, narsistinen ja naisia täysin esineellisenä ja seksiobjektina pitävä täysluuseri, joka ei missään nimessä ansaitse "kunnon" naista elämäänsä.
Tätä miehet ei yksinkertaisesti voi paljastaa naiselle, jos haluavat olla naisen kanssa.
Mut sillähän ei ole mitään väliä, jos NAINEN lähtee hakemaan vähän miesseuraa afrikan rannoilta, eheiii!!
Voisko tää asia mitenkään muuttua myös miesten tuomitsemisen osalta?
Kommentit (106)
”Miesten maksullisen seksin viimeisimmistä kumppaneista oli vuosina 1999, 2007 ja 2015 noin 80 prosenttia ollut ulkomaalainen nainen. Kahdella kolmasosalla maksullista seksiä ostaneista miehistä viimeinen kumppani oli ollut ulkomaalainen nainen, jolta he olivat ostaneet seksiä ulkomailla. Tämäkään osuus ei ollut tutkimuskertojen välillä juuri muuttunut.”
Hyi hitto. Eli suurin osa käynyt vielä jyystämässä Venäjällä/Thaimaassa jotakuta raukkaa joka ”omasta vapaasta tahdosta” myy itseään.
Vierailija kirjoitti:
”Miesten maksullisen seksin viimeisimmistä kumppaneista oli vuosina 1999, 2007 ja 2015 noin 80 prosenttia ollut ulkomaalainen nainen. Kahdella kolmasosalla maksullista seksiä ostaneista miehistä viimeinen kumppani oli ollut ulkomaalainen nainen, jolta he olivat ostaneet seksiä ulkomailla. Tämäkään osuus ei ollut tutkimuskertojen välillä juuri muuttunut.”
Hyi hitto. Eli suurin osa käynyt vielä jyystämässä Venäjällä/Thaimaassa jotakuta raukkaa joka ”omasta vapaasta tahdosta” myy itseään.
Aasian ja idän kauppa vetää ”tiettyä materiaalia” miehissä. Tämän fiksu nainen huomioi jo parinvalinnassa.
Helsingin listoilla näkyy olevan vajaa 150 tarjokasta,sanoisin että 99.99% on ihan vapaaehtoisesti mukana.
Valtaosa on opiskelijoita,jopa yliopistotasoisia.
Se, että mies käy (tai on käynyt) maksullisissa, kertoo hänen suhtautumisestaan seksiin. Siis että mitä seksi hänen mielestään on ja mitä se hänelle merkitsee. Purkautumista, suoritusta, omien halujen tyydytystä jne. Itse en halua miestä, joka suhtautuu seksiin näin, koska emme voisi koskaan saada yhdessä hyvää seksielämää. Minulle seksi nimittäin on jotain ihan muuta kuin tuo ja edellytän mieheltäni, että hänelle myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy, enkä tunne ja jos tiedän kuka on käynyt, niin välit poikki.
Jep. Mieheni tuttavissa oli tyyppi, joka työskenteli Aasian viennissä. Saunailloissa puheli ”työissä” käynneistä. Molemmat mieheni kanssa olimme samaa mieltä kun poistimme perhetutuista - meillä on kuitenkin vielä pieniä lapsia, ja murrosikäinen tytär. Tällainen elukka lähipiirissä ei ole soveliasta.
0/5
”Marko” ei taas hyväksy totuutta.
Miksi "Marko",yhtä hyvin voi olla "Tuija",kyllä naisetkin kommentoi tyhmiä avautumisia.
Miten mies voisi hyväksiä maksullisena olleen naisen? On asunut miehen maksamassa asunnossa, syönyt ruokia, käynyt opiskelemassa, matkoilla.
Minulle tuo on sama asia, ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies käy (tai on käynyt) maksullisissa, kertoo hänen suhtautumisestaan seksiin. Siis että mitä seksi hänen mielestään on ja mitä se hänelle merkitsee. Purkautumista, suoritusta, omien halujen tyydytystä jne. Itse en halua miestä, joka suhtautuu seksiin näin, koska emme voisi koskaan saada yhdessä hyvää seksielämää. Minulle seksi nimittäin on jotain ihan muuta kuin tuo ja edellytän mieheltäni, että hänelle myös.
Tämä(kin). Minulle seksi on _aina_ rakkauden tekoja - jos sitä on. Siihen liittyy vahva rakkaussuhde.
Jos oma arvomaailma poikkeaa merkittävästi vastakkaisen sukupuolen keskimääräisistä arvoista ja preferensseistä, niin vaihtoehtoja on kaksi. Joko hyväksyy sen, että rehelliseen suhteeseen täytyy etsiä se kumppani pienemmästä samoin ajattelevien joukosta, tai sitten ottaa ehdoin tahdoin sen elämänarvoiltaan sopimattoman kumppanin ja valehtelee. Vähän sama kuin nainen jolla on yli sata seksikumppania. Joko valitaan puoliso vapaamielisten joukosta tai isketään kaksinaismoralisti ja valehdellaan niin että korvat heiluu. Henkilökohtaisesti en ymmärrä kuka viitsii alentua tuohon jälkimmäiseen. Miksi kukaan edes haluaisi olla ihmisen kanssa jolle ei kelpaa omana itsenään? Vähän itsekunnioitusta kehiin hei.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Kassien tyhjentäjät harvemmin kiehtovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisia käyttävä mies on säälittävä, moraaliton ja/tai seksiaddikti. Ei kiinnosta varta vasten lähteä tutustumaan tuollaiseen. Jos ongelma on taakse jäänyt niin on 0,5% todennäköisyys, että mies itsessään herättää mielenkiinnon. Käyköön siis maksullisissa jatkossakin, ei ole minulta pois tuommoinen mies.
Hahhah, just tätä mä tarkotin. :D
Tietäisitte vaan naiset miten yleistä se on miesten maailmassa. :D
Kyllä, jopa ihan teidän oma kultamussukkannekin on voinut tuota harrastaa, vaikka sitä ei koskaan tulekaan teille paljastamaan. Sori.
Ei se kauhean yleistä ole. Anonyymeissa kyselyissä 10-12% miehistä on ostanut seksiä joskus elämässään, ja tämä osuus on laskenut viimeisten 20 vuoden aikana.
http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…
Eli 250 000 suomalaista miestä on käynyt maksullisissa mutta ei se paljon ole. Eihän se tosiaan osu av-mamman kohdalle, eihän? Hyvää päivää taas.
No ei se kuitenkaan nyt mikään suuri enemmistö miehistä ole. Ja raportin mukaan vähentynyt erityisesti nuoremmmissa ikäluokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, prostituoidut käyttävät kortsua. Toisinkuin suurin osa baarinaisista ja naapuri-naisista. Jos prostituoitu aikuinen ja tekee työtä vapaaehtoisesti, en näe hyväksikäyttöä. Myös naisille on prostituoituja.
Itselleni ongelma tuossa ei ole se hyväksikäyttö, koska jos kyseessä on tosiaan suomalainen ammattilainen, niin en näe sitä hyväksikäyttönä. Ongelma on se, että mies on niin urvelo, ettei saa yhtäkään naista haluamaan itseään ja ettei hänelle ole ongelma panna naista, joka tekee sitä vain rahasta.
Jotkut miehet käyvät maksullisella, koska haluavat vain kunnon hoidot, kuten monet ukkomiehet, mutta myös sinkut. Ei se aina tarkoita, etteikö saisi naista muuten.
Vierailija kirjoitti:
Toki ihminen saa aivan rauhassa valita kumppanit millä perusteella haluaa, mutta minusta tuo on vähän mustavalkoista ajattelua että se olisi joko tai. Tietysti jos itselle se seksi on VAIN sitä tutun ja läheisen ihmisen kanssa rakkauden ilmentämistä, niin on vaikea ehkä ymmärtää, että joillekin muille seksi voi suhteesta ja tilanteesta riippuen merkitä monia erilaisia asioita - se syvän rakkauden ilmentäminen mukaanluettuna. Ei kyky nauttia seksistä myös lyhyissä suhteissa tarkoita ollenkaan sitä, että parisuhdeseksi rakkaan ihmisen kanssa olisi pelkkää mekaanista hinkkausta ja purkautumista. Baaripokan höyläys voi olla omien halujen tyydytystä ja puolison rakastelu herkkä ja emotionaalinen hetki. Ei nämä sulje toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisia käyttävä mies on säälittävä, moraaliton ja/tai seksiaddikti. Ei kiinnosta varta vasten lähteä tutustumaan tuollaiseen. Jos ongelma on taakse jäänyt niin on 0,5% todennäköisyys, että mies itsessään herättää mielenkiinnon. Käyköön siis maksullisissa jatkossakin, ei ole minulta pois tuommoinen mies.
Hahhah, just tätä mä tarkotin. :D
Tietäisitte vaan naiset miten yleistä se on miesten maailmassa. :D
Kyllä, jopa ihan teidän oma kultamussukkannekin on voinut tuota harrastaa, vaikka sitä ei koskaan tulekaan teille paljastamaan. Sori.
Ei se kauhean yleistä ole. Anonyymeissa kyselyissä 10-12% miehistä on ostanut seksiä joskus elämässään, ja tämä osuus on laskenut viimeisten 20 vuoden aikana.
http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…
Eli 250 000 suomalaista miestä on käynyt maksullisissa mutta ei se paljon ole. Eihän se tosiaan osu av-mamman kohdalle, eihän? Hyvää päivää taas.
Suomen väestöstä miehiä vuonna 2018 oli 2 724 488. Tästä n. 272 489 on käynyt maksullisissa, n. _2 500 000_ miestä ei ole. Lisäksi osa maksullista seksiä ostaneista ovat ehkä ostaneet saman sukupuolen edustajalta seksiä eivätkä välttämättä olisi edes päätyneet yhteen juuri av-MAMMAN kanssa (riippuen siis seksuaalisesta suuntautumisesta).
Lasket väärin. 10 % on käynyt maksullisissa, mutta se on vain täysi-ikäisistä. Älä laske sitä osuutta koko miepuoleisesta väestöstä, koska tuossa "Suomen väestöstä miehiä vuonna 2018 oli 2 724 488." on mukana myös lapset ja vauvat.
Totta! Mutta aina siis parempi, koska silloinhan maksullisissa käyneitä on vielä vähemmän kuin tuon yhden kirjoittajan 250 000.
Mä seurustelin miehen kanssa, jonka tiesin käyneen jossain "thai-hieronnassa". Olimme kavereita ennen seurustelua ja silloin kaveri-aikoina kertoi hierontakäynnistä ja miten koko juttu oli mennyt pahasti mönkään, koska oli ollut niin hermona. Sitä en tietysti tiedä oliko käyttänyt tollasia palveluita useamminkin, onnistuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Kassien tyhjentäjät harvemmin kiehtovat.
Tämä kassintyhjentäjäpä on tyhjennellyt kasseja pahaa-aavistamattomien kanojen pesiin, hörhörhhöhörhör
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ihminen saa aivan rauhassa valita kumppanit millä perusteella haluaa, mutta minusta tuo on vähän mustavalkoista ajattelua että se olisi joko tai. Tietysti jos itselle se seksi on VAIN sitä tutun ja läheisen ihmisen kanssa rakkauden ilmentämistä, niin on vaikea ehkä ymmärtää, että joillekin muille seksi voi suhteesta ja tilanteesta riippuen merkitä monia erilaisia asioita - se syvän rakkauden ilmentäminen mukaanluettuna. Ei kyky nauttia seksistä myös lyhyissä suhteissa tarkoita ollenkaan sitä, että parisuhdeseksi rakkaan ihmisen kanssa olisi pelkkää mekaanista hinkkausta ja purkautumista. Baaripokan höyläys voi olla omien halujen tyydytystä ja puolison rakastelu herkkä ja emotionaalinen hetki. Ei nämä sulje toisiaan pois.
No niinpä! Just tota ahdasmielistä ja mustavalkoista ajattelua haluan kitkeä pois, koska itse en todellakaan pystyisi käymään maksullisella, joka ei omasta tahdostaan sitä tee.
Mutta esim yksi tsekkiläinen otti minut avosylin vastaan ja oli niin mukava ja ihana. Keskusteltiin lopuksi siitä, että häntä alkoi kyrsimään oleminen työntekijänä jonkun firmassa ja työajat.
Kertoi, kuinka on lennellyt ympäri eurooppaa ja rahaa tulee niin mukavasti siinä samalla. Suositteli ammattia jopa mulle itellenikin. :D
Erittäin mukava ja positiivinen kokemus, hän oli pelannut jalkapalloa vuosia.
En tajua, että mitä saataista ja luuseritoimintaa ym. Edellä oleva on, mutta eihän se minun ongelma olekaan.
Jos joskus vielä päädyn sinkuksi, niin tuskin alan pokailemaan naisia, vaan käytän ihania maksullisia. En mitään ihmiskaupan uhreja, kyllä sen naisesta näkee onko asiat hyvin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit kommenttini aivan väärin. Ei minun ole yhtään vaikeaa ymmärtää, että seksi on eri ihmisille eri asioita, ja että joillekin se on vaikkapa viittä eri asiaa. Mutta minulle seksi on vain yhtä tiettyä asiaa ja edellytän, että kumppanillenikin se on vain sitä. Silti ymmärrän muunlaisiakin ihmisiä ja hyväksyn heidät ihan hyvin, kumppanikseni vain en heitä halua. Onnekseni olen löytänyt miehen, joka ajattelee asiasta kanssani samalla tavalla.
Jostain olen joskus lukenut, että seksiä ostavat eniten seurustelusuhteessa olevat miehet eikä siis yksinäiset reppanat.
Moniko nainen täällä on ollut miehen maksamalla lomalla? asunut miehen omistamassa asunnossa?
Miksi ihmeessä, kukaan, missään tilanteessa, kertoisi mitään itselleen mahdollisesti vahingollista tietoa.
Tieto lisää tuskaa!