Leaving Neverland
Julkaistaan kai pian. Voikohan sen nähdä jotenkin?
Kommentit (2915)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gordon ja nämä uhkailijat ovat samalla asialla. Ja La Toyan exmies TUOMITTIIN itse Jacksonien uhkailuista ja satlkkaamisista.
MJ sensijaan on virallisestikin syytön mies.
Miettikää kaikki missä kelkassa olette. Tämä ketju lähetetty MJ perikunnalle, heillä on Suomessa edustajia. Kannattaakin kirjoitella solvauksia niin oikeudessa tavataan. Tässä asiassa ollaan nyt tiukkana.
Minua huolettaa lähinnä puolestasi, jos on pienikin mahdollisuus, että kirjoittelet tosissasi.
Uhkailet jälleen ja joudut myös vastaamaan siitä.
Tiedät kyllä miten asiat ovat, MJ llä on Suomessa edustajia. Onko vaikea tajuta jotain tästä?
Kannattaakohan vähän alkaa miettiä sanomisiaan? Jos joku epäilee niin aina voi tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä poliisille ilmottaminen käytännössä tapahtuu? Soitatko häkeen 112 vai miten;D
Mietin ihan samaa! 😀😀 Tai sitten tämä MJ hullu marssii poliisi laitokselle kuvakaappauksien kanssa selittämään miten joku on netissä hänen kanssaan eri mieltä. 🤣🤣🤣 Ja sitten perään vielä nippu "todisteita" Michaelin "syyttömyydestä" ja saudit, diana ja gordonit vielä päälle. Sitten ollaan kuulkaas kaikki ongelmissa. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulen että jokainen Michael fanikin tietää totuuden mutta heistä ei ole ääneen sanomaan että ihan sama! Minä rakastan silti sitä Jackson fani kulttia ja sellasta nostalgiaa mitä hänen biisinsä ja kaikki filmin pätkät hänestä tuo mieleen.
En ole mikään faninsa enkä kuuntele musiikkiaan ihan samalla tavalla kuin joku muu vaan minua kiinnostaa ihan muuta asiat joista MJ puhui ja paljon ja varoitti ihmisiä. Toksi musaa joskus kuuntelen ja katson tanssiaan, mutta seurannut MJ elämää toisesta vinkkelistä kokonaan. Hänellä oli mielenkiintoisia businessäijiä ympärillä....ja hallitsijoita.
Ei kyllä haluan korjat nyt : OLEN MJ FANI ja te hänen syyttäjänsä teitte minusta just faninsa. Ehdottomasti suuri Fani!
Ja pitääkin kaivaa musansa esiin uudelleen! Nyt soi MJ ja lujaa! Billie Jean !
Sinähän se varsinainen nuori kapinallinen olet. Kyllä meitä nyt harmittaa ja Michaelin maine on pelastettu! Ei muuta kun nappulat kaakkoon!
ps. Varo ettet saa häätöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä poliisille ilmottaminen käytännössä tapahtuu? Soitatko häkeen 112 vai miten;D
Mietin ihan samaa! 😀😀 Tai sitten tämä MJ hullu marssii poliisi laitokselle kuvakaappauksien kanssa selittämään miten joku on netissä hänen kanssaan eri mieltä. 🤣🤣🤣 Ja sitten perään vielä nippu "todisteita" Michaelin "syyttömyydestä" ja saudit, diana ja gordonit vielä päälle. Sitten ollaan kuulkaas kaikki ongelmissa. 🤣🤣🤣🤣
Diana ja Gordon huokasee haudassa helpotuksesta etteivät joudu enää tilille mutta saudit ja av-mammat on kyllä kusessa!
Vierailija kirjoitti:
Gordon ja nämä uhkailijat ovat samalla asialla. Ja La Toyan exmies TUOMITTIIN itse Jacksonien uhkailuista ja satlkkaamisista.
Miettikää kaikki missä kelkassa olette. Tämä ketju lähetetty MJ perikunnalle, heillä on Suomessa edustajia. Kannattaakin kirjoitella solvauksia niin oikeudessa tavataan. Tässä asiassa ollaan nyt tiukkana.
🤣🤣 Terveiset vaan perikunnalle! 😂😂 Ne varmaan ilahtuu kovasti sun copy postauksista. Ja tsemppiä näiden viestien kääntämiseen englanniksi. 👍have fun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣 Terveiset vaan perikunnalle! 😂😂 Ne varmaan ilahtuu kovasti sun copy postauksista. Ja tsemppiä näiden viestien kääntämiseen englanniksi. 👍have fun!
Jacksoneita on Suomessa.
Aaron Carter puolustaa raivokkaasti Michael Jacksonia: ”Hypitte hänen haudallaan”
keskiviikko 13.03.2019 klo 10:57
Laulaja Aaron Carter puolustaa edesmennyttä Michael Jacksonia.
Laulaja Aaron Carter ei peittele ajatuksiaan HBO:n kohudokumentti Leaving Neverlandista. Dokumentissa esitetään Michael Jacksonin hyväksikäyttäneen lapsia. Lapsitähtenä tutuksi tullut Aaron Carter on antanut aihetta käsittelevän haastattelun TMZ:lle.
31-vuotias Carter on asettunut vahvasti Michael Jacksonin puolelle. Hänen mukaansa Leaving Neverlandissa esitetään valheita. Carterin mukaan syytöksiä ladelleet Wade Robson ja James Safechuck haluavat tienata väitteillään.
Aaron Carter esiintymässä vuonna 2001. ZUMAWIRE/MVPHOTOS
Michael Jackson kuoli kymmenen vuotta sitten. Carter syyttää Robsonia ja Safechuckia ahneudesta.
– Olette aikuisia miehiä. Michael Jacksonin ollessa elossa puolustitte häntä. Vannoitte puhuvanne totta. Todistitte hänen puolestaan myös oikeudessa. Nyt murskaatte ikonin ja hypitte hänen haudallaan, Carter syyttää.
Carteria ihmetyttää Robsonin ja Safechuckin hiljaisuus vuoden 2005 oikeuskäsittelyssä.
Carter tunsi itse Jacksonin. Hän tutustui laulajaan teini-ikäisenä.
– Muistan viettäneeni hyviä hetkiä Michaelin kanssa ollessani noin 15-vuotias. Hengasin hänen kanssaan ja vietin hänen talossaan öitä - myös häneen makuuhuoneessaan. Minua kohtaan hän oli aina kiltti ja ystävällinen, Carter kertoo TMZ:lle.
Carter kertoo saaneensa tuntemattomasta osoitteesta viestin. Viestin lähettäjä väitti olevansa Robson. Carterin mukaan viestissä pyydettiin tulemaan esiin vastaavanlaisen tarinan kanssa.
– Hän yritti saada minut mukaan tähän paskaan. En ole se tyyppi. IL
Vierailija kirjoitti:
Aaron Carter puolustaa raivokkaasti Michael Jacksonia: ”Hypitte hänen haudallaan”
keskiviikko 13.03.2019 klo 10:57
Laulaja Aaron Carter puolustaa edesmennyttä Michael Jacksonia.
Laulaja Aaron Carter ei peittele ajatuksiaan HBO:n kohudokumentti Leaving Neverlandista. Dokumentissa esitetään Michael Jacksonin hyväksikäyttäneen lapsia. Lapsitähtenä tutuksi tullut Aaron Carter on antanut aihetta käsittelevän haastattelun TMZ:lle.
31-vuotias Carter on asettunut vahvasti Michael Jacksonin puolelle. Hänen mukaansa Leaving Neverlandissa esitetään valheita. Carterin mukaan syytöksiä ladelleet Wade Robson ja James Safechuck haluavat tienata väitteillään.
Aaron Carter esiintymässä vuonna 2001. ZUMAWIRE/MVPHOTOS
Michael Jackson kuoli kymmenen vuotta sitten. Carter syyttää Robsonia ja Safechuckia ahneudesta.
– Olette aikuisia miehiä. Michael Jacksonin ollessa elossa puolustitte häntä. Vannoitte puhuvanne totta. Todistitte hänen puolestaan myös oikeudessa. Nyt murskaatte ikonin ja hypitte hänen haudallaan, Carter syyttää.
Carteria ihmetyttää Robsonin ja Safechuckin hiljaisuus vuoden 2005 oikeuskäsittelyssä.
Carter tunsi itse Jacksonin. Hän tutustui laulajaan teini-ikäisenä.
– Muistan viettäneeni hyviä hetkiä Michaelin kanssa ollessani noin 15-vuotias. Hengasin hänen kanssaan ja vietin hänen talossaan öitä - myös häneen makuuhuoneessaan. Minua kohtaan hän oli aina kiltti ja ystävällinen, Carter kertoo TMZ:lle.
Carter kertoo saaneensa tuntemattomasta osoitteesta viestin. Viestin lähettäjä väitti olevansa Robson. Carterin mukaan viestissä pyydettiin tulemaan esiin vastaavanlaisen tarinan kanssa.
– Hän yritti saada minut mukaan tähän paskaan. En ole se tyyppi. IL
Kiltisti tarjos pilveä ja alkoa🍻pössynpössyn ja hölkynkölkyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacksoneita on Suomessa.
Täällä sitä palstaillaan, odottakaapas vaan.
-Jarmo Jackson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacksoneita on Suomessa.
-Jarmo Jackson.
😂😂😂😂😂😂 Voi Jarmo sä olet aina ollut meidän suvun vitsiniekka! Vielä hauskempi kun Jorma😂😂😂😂
-Terttu-Ursula Jackson.
Vierailija kirjoitti:
Nuo vielä puhuu täyttä sontaa tuolla Facessa. Juuri sovitellussa ekassa tapauksessa Jordanin kanssa poika osasi kuvailla Michaelin alapään tunnusmerkit oikein, mutta väittävät tuolla muuta. Myöhemmässä tapauksessa Gavinin kanssa merkit ei oikeen mätsänny.
Media levittelee edelleen tätä valhetta. Pahoittelut, mutta sinulla on väärää tietoa.
Jos tämä olisi totta, Jackson olisi joutunut vankilaan viimeistään 2005.
Nää on kyllä niin vakuuttavia nää Jackson-fanien kannanotot:
"Nyt olen kyllä hyvin pettynyt Yleen että näyttäävät tämän!Olen kahden lapsen äiti ja ollut MJ-fani yli puolet 36v elämästäni,hetkeäkään en ole häntä mistään epäillyt.Matkustin useasti Suomen ulkopuolelle nähdäkseni hänet&tatuointi löytyy kanssa.Toivottavasti faktat tarkistetaan myös ja otetaan huomioon miten ristiriitaiset&valheelliset tarinat tässä "dokumentissa" on kyseessä!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacksoneita on Suomessa.
-Jarmo Jackson.😂😂😂😂😂😂 Voi Jarmo sä olet aina ollut meidän suvun vitsiniekka! Vielä hauskempi kun Jorma😂😂😂😂
-Terttu-Ursula Jackson.
No siis se sen joku sukulaistyttö asuu Vantaalla, mutta ei kai se siihen vaikuta, mitä täällä saa puhua tai ei.
Minusta on vähän hassua, että nyt yhtäkkiä puhutaan siitä voiko Jacksonin musiikkia enää kuunnella. Tämä asia nyt ei ole tullut täysin puun takaa, vaan jo kauan on esitetty samantapaisia väitteitä. Ei se aikaisemmin ole estänyt musiikin kuuntelua. On vain vitsailtu siitä miten Michael vetää lasta pulkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo vielä puhuu täyttä sontaa tuolla Facessa. Juuri sovitellussa ekassa tapauksessa Jordanin kanssa poika osasi kuvailla Michaelin alapään tunnusmerkit oikein, mutta väittävät tuolla muuta. Myöhemmässä tapauksessa Gavinin kanssa merkit ei oikeen mätsänny.
Media levittelee edelleen tätä valhetta. Pahoittelut, mutta sinulla on väärää tietoa.
Nyt on tainnut jäädä jotain ymmärtämättä. Oikeuskäsittely ei anna kattavaa kuvaa siitä, mitä on tapahtunut tai ollut tapahtumatta. Siinä punnitaan, riittääkö näyttö tuomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä ihme miten sen annettiin temmeltää. Miettikää kun Diana tai Madonna olis toiminut samoin pikkutyttöjen kanssa. Tai kuka tahansa muu miestähti pikkupoikien kanssa. Vaikka Freddie Mercury.
Ajatelkaa kun Madonnasta olisi sanottu hän on niin lapsenomainen ja viihtyy lasten kanssa siksi hänen hotellihuonessaan nukkuu 7 - 10v pikkutyttöjä kun vanhempien sviitti on toisessa kerroksessa. Voi saat....
Olisi ihasteltu, että onpa Madonna upea ihminen, kun kohtelee lapsifaneja noin ystävällisesti. Tosi äidillinen.
Vierailija kirjoitti:
Nää on kyllä niin vakuuttavia nää Jackson-fanien kannanotot:
"Nyt olen kyllä hyvin pettynyt Yleen että näyttäävät tämän!Olen kahden lapsen äiti ja ollut MJ-fani yli puolet 36v elämästäni,hetkeäkään en ole häntä mistään epäillyt.Matkustin useasti Suomen ulkopuolelle nähdäkseni hänet&tatuointi löytyy kanssa.Toivottavasti faktat tarkistetaan myös ja otetaan huomioon miten ristiriitaiset&valheelliset tarinat tässä "dokumentissa" on kyseessä!"
Luuleeko noi oikeasti, ettei HBO:n kaltainen yritys tsekkaa dokkareita ja siinä esitettyjä faktoja, jotka se julkaisee? Kyllähän noi tietää, että voi tulla lakijuttuja ja tarkistuttavat ne. Reedkin sanoi, että hänen dokkarinsa käydään läpi. HBO:n edustajat antoivat aika jykevän lausunnon, kun Jacksonin perikunta uhkaili lakijutulla, joten veikkaan heidän varmistaneen selustansa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot siis, että kaikki joita ei ole tuomittu, ovat syyttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tainnut jäädä jotain ymmärtämättä. Oikeuskäsittely ei anna kattavaa kuvaa siitä, mitä on tapahtunut tai ollut tapahtumatta. Siinä punnitaan, riittääkö näyttö tuomioon.
Nimenomaan. Suomessa samaan kategoriaan kuuluu Auer-keissi. Nainen tappoi miehensä, mutta näyttö ei riittänyt tuomioon (idiootti-Pori ja sen idiootit poliisit!). Lopputulos: syyllinen vapaalle jalalle.
Mietippä sitä. Rikollinen luonne ei ole huolissaan kuin kiinnijäämisestään, Ja tulee jäämään kiinni.