Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leaving Neverland

Vierailija
04.03.2019 |

Julkaistaan kai pian. Voikohan sen nähdä jotenkin?

Kommentit (2915)

Vierailija
1721/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on kyllä niin vakuuttavia nää Jackson-fanien kannanotot:

"Nyt olen kyllä hyvin pettynyt Yleen että näyttäävät tämän!Olen kahden lapsen äiti ja ollut MJ-fani yli puolet 36v elämästäni,hetkeäkään en ole häntä mistään epäillyt.Matkustin useasti Suomen ulkopuolelle nähdäkseni hänet&tatuointi löytyy kanssa.Toivottavasti faktat tarkistetaan myös ja otetaan huomioon miten ristiriitaiset&valheelliset tarinat tässä "dokumentissa" on kyseessä!"

Luuleeko noi oikeasti, ettei HBO:n kaltainen yritys tsekkaa dokkareita ja siinä esitettyjä faktoja, jotka se julkaisee? Kyllähän noi tietää, että voi tulla lakijuttuja ja tarkistuttavat ne. Reedkin sanoi, että hänen dokkarinsa käydään läpi. HBO:n edustajat antoivat aika jykevän lausunnon, kun Jacksonin perikunta uhkaili lakijutulla, joten veikkaan heidän varmistaneen selustansa hyvin. 

Vaikea keksiä laadukkaampaa puljua niin dokkareitten kun tv-sarjojenkin tekijänä kun HBO. Todellinen tae laadusta.

Vierailija
1722/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuikohan Michaelin naisviha pettymyksestä omaan äitiin vai ovatko jotkut vaan tuollaisia.

Tosin sai kulissinaisikseen aika kovan luokan nimiä, Lisa-Marie Presley ja Brooke Shields,jotka tosin taisivat saada nopeasti tarpeekseen.

Tai sitten Maikkeli yksinkertaisesti eli koko elämänsä ajan klosetissa, kun ei uskaltanut tulla isäukkonsa takia klosestista ulos. Isäukko olisi varmaan tappanut sellaisessa tapauksessa Maikkelin paljain nyrkein, oli se sen verran aggressiivinen tapaus, kuulemma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sanottava että nyt dokkarin myötä kun olen perehtynyt paremmin Jacksoniin niin ymmärrän paremmin hänen tähteyttään. Olihan hänessä kasarilla jotain karismaa ja muutama tarttuva ralli. Tämä ei siis ole mikään puolustus mutta tähän asti hänen maailmantähteytensä on ollut mulle todellinen maailman seitsemäs ihme!

Vierailija
1724/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sanottava että nyt dokkarin myötä kun olen perehtynyt paremmin Jacksoniin niin ymmärrän paremmin hänen tähteyttään. Olihan hänessä kasarilla jotain karismaa ja muutama tarttuva ralli. Tämä ei siis ole mikään puolustus mutta tähän asti hänen maailmantähteytensä on ollut mulle todellinen maailman seitsemäs ihme!

Billie Jean on vieläkin hyvä biisi, mutta muuten ei genre ja heppu itse megalomanioineen ole koskaan kolahtanut. Jacksons-aikainen Michael mm. ABC:n ja I'll Be Theren laulajana on paljon parempaa kamaa.

Vierailija
1725/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Wadea ja Jamesia. On vähän harhaista ajatella, että pelkkä raha (ja mikä raha edes? Ei ne voi enää saada korvauksia MJ:lta kun se on kuollut) motivoisi tuonkaltaiseen ulostuloon. Siinä kuitenkin oma elämä leimaantuu vahvasti asian ympärille ja saa satojentuhansien jacko-fanien vihan niskoilleen. MIettikää nyt hetki tätä asiaa. ...On paljon todennäköisempää, että puhuvat totta, koska todellakin haluavat viimeinkin puhua totta. Heidän ulostulonsa on ihailtavan rohkea. 

Vierailija
1726/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuikohan Michaelin naisviha pettymyksestä omaan äitiin vai ovatko jotkut vaan tuollaisia.

Tosin sai kulissinaisikseen aika kovan luokan nimiä, Lisa-Marie Presley ja Brooke Shields,jotka tosin taisivat saada nopeasti tarpeekseen.

Tai sitten Maikkeli yksinkertaisesti eli koko elämänsä ajan klosetissa, kun ei uskaltanut tulla isäukkonsa takia klosestista ulos. Isäukko olisi varmaan tappanut sellaisessa tapauksessa Maikkelin paljain nyrkein, oli se sen verran aggressiivinen tapaus, kuulemma.

Ei olis tainut isäukko päästä aikuisen Maikkelin lähelle nyrkkeineen. Kyllä aikuisen ihmisen on jossain vaiheessa otettava itse vastuu omista teoistaan. Eiköhän aikuisiällä isä vikissyt ja Maikkelin miljoonat vienyt. Eiköhän isä olis mottassut Maikkelia niistäkin jutuista mitä isästään ja lapsuudestaan kertoi jos olis uskaltanut.

Paul McCartneyhän mottas Michaelia kun kuuli tämän ostaneen Beatlesin biisit. Tiedä vaikka olis osaks halunnut tehdä palveluksen myös vanhalle kaverilleen Johnille siitä mite Michael kohteli tämän poikaa Seania.

Vierailija
1727/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä  varmaa tietoa Dan Reedistä mutta enpä taida alentua samalle tasolle. Haluan pitää jotain tasoa verrattuna Micaelin  pilkkajiin.

Yksärinä lähetän muutamalle avianhenkilölle kyllä parempaa käyttöä varten. Kaikki ajallaan.

Vierailija
1728/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vielä  varmaa tietoa Dan Reedistä mutta enpä taida alentua samalle tasolle. Haluan pitää jotain tasoa verrattuna Micaelin  pilkkajiin.

Yksärinä lähetän muutamalle avianhenkilölle kyllä parempaa käyttöä varten. Kaikki ajallaan.

Onko sulla muita tähtiä ketä fanitat yhtä paljon kun Jacksonia? Vai onko Michael sun one and only? Hirveästi jaksat vaivaa nähdä..

Vierailija
1729/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti yksi näistä avainhenkilöistä on sun terapeutti.

Vierailija
1730/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkelin oma isä kastroi poikansa esiteininä kemiallisesti jotta kirkas ääni säilyisi. Ei kai sitä sitten mikkihiiren äänellä ja munilla paljoa naista uskalleta kaataa...

Tekoja ei voi hyväksyä mutta kohtalonsa on kyllä säälittävä.

Vierailija
1731/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tyhmää luottaa dokkareihin epämääräisiltä tekijöiltä kuin oikeuden tekemään tutkimukseen. Kyllä siinä pedorinki tekee taas parastaan siellä. Jopa oikeus yritetään kumota. Näillä mututiedoilla joita pari valehtelijaa pestattu rahastamaan Jacksoneita.

Huonossa tilassa on kyllä asiat.

HBO epämääräinen tekijä:D Sä puhut kun jostain oma kustanteesta.

Vierailija
1732/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkelin oma isä kastroi poikansa esiteininä kemiallisesti jotta kirkas ääni säilyisi. Ei kai sitä sitten mikkihiiren äänellä ja munilla paljoa naista uskalleta kaataa...

Tekoja ei voi hyväksyä mutta kohtalonsa on kyllä säälittävä.

Kyllä on moni pikkupoika todistanut että ihan oli normaali kokoset munat. Valitettavasti!

Vierailija
1733/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa eka Billie Jean esitys:

Vierailija
1734/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tyhmää luottaa dokkareihin epämääräisiltä tekijöiltä kuin oikeuden tekemään tutkimukseen. Kyllä siinä pedorinki tekee taas parastaan siellä. Jopa oikeus yritetään kumota. Näillä mututiedoilla joita pari valehtelijaa pestattu rahastamaan Jacksoneita.

Huonossa tilassa on kyllä asiat.

HBO epämääräinen tekijä:D Sä puhut kun jostain oma kustanteesta.

Et tajunnut mitään taaskaan luehan uudelleen. Warner.

Vierailija
1735/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti yksi näistä avainhenkilöistä on sun terapeutti.

Oletpa alhainen, no sille emme mitään voi ettei riittänyt...

Vierailija
1736/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla muita tähtiä ketä fanitat yhtä paljon kun Jacksonia? Vai onko Michael sun one and only? Hirveästi jaksat vaivaa nähdä..

Hän ei ole minulle sitä mitä luulet. Yllätyksiä on maailmassa.

Vierailija
1737/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael alkoi ensin miehistyä ja kasvaa ja äänikin muuttua, mutta sitten ääni muuttui piipittävämmäksi ja Michael pienemmäksi ja pienemmäksi. Muistan, että joskus 80-luvun puolella (?) huhttiin anoreksiasta. Voisiko olla, että aikuistuminen ei tuntunut hyvältä ajatukselta vaan halusi fyysisestikin pitää itsensä lapsenomaisena hormonihoidoilla ja ravintoa rajoittamalla. 

Vierailija
1738/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corey Feldman sanoo, ettei pysty enää puolustamaan Michaelia. Että hänelle ei käynyt mitään, mutta ei voi dokumentin nähtyään enää puolustaa häntä, koska ei voi tietää, jos muille kävikin pahemmin. 

Vierailija
1739/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberian Girl videolla on kyllä aika monta tähteä:

Vierailija
1740/2915 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten kukaan ulkopuolinen Aaron, fani tai perikunta vois todistaa ettei tällästä tapahtunut. Sitten jos vaikka Wade sanois että Michael teki hänelle näin ja esim. Aaron katsoi vierestä Aaron vois sanoa että tällästä ei koskaan tapahtunut. Nyt kukaan ulkopuolinen ei voi todistaa yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi