Leaving Neverland
Julkaistaan kai pian. Voikohan sen nähdä jotenkin?
Kommentit (2915)
Vierailija kirjoitti:
Johtuikohan Michaelin naisviha pettymyksestä omaan äitiin vai ovatko jotkut vaan tuollaisia.
Tosin sai kulissinaisikseen aika kovan luokan nimiä, Lisa-Marie Presley ja Brooke Shields,jotka tosin taisivat saada nopeasti tarpeekseen.
Tai sitten Maikkeli yksinkertaisesti eli koko elämänsä ajan klosetissa, kun ei uskaltanut tulla isäukkonsa takia klosestista ulos. Isäukko olisi varmaan tappanut sellaisessa tapauksessa Maikkelin paljain nyrkein, oli se sen verran aggressiivinen tapaus, kuulemma.
Se on sanottava että nyt dokkarin myötä kun olen perehtynyt paremmin Jacksoniin niin ymmärrän paremmin hänen tähteyttään. Olihan hänessä kasarilla jotain karismaa ja muutama tarttuva ralli. Tämä ei siis ole mikään puolustus mutta tähän asti hänen maailmantähteytensä on ollut mulle todellinen maailman seitsemäs ihme!
Vierailija kirjoitti:
Se on sanottava että nyt dokkarin myötä kun olen perehtynyt paremmin Jacksoniin niin ymmärrän paremmin hänen tähteyttään. Olihan hänessä kasarilla jotain karismaa ja muutama tarttuva ralli. Tämä ei siis ole mikään puolustus mutta tähän asti hänen maailmantähteytensä on ollut mulle todellinen maailman seitsemäs ihme!
Billie Jean on vieläkin hyvä biisi, mutta muuten ei genre ja heppu itse megalomanioineen ole koskaan kolahtanut. Jacksons-aikainen Michael mm. ABC:n ja I'll Be Theren laulajana on paljon parempaa kamaa.
Uskon Wadea ja Jamesia. On vähän harhaista ajatella, että pelkkä raha (ja mikä raha edes? Ei ne voi enää saada korvauksia MJ:lta kun se on kuollut) motivoisi tuonkaltaiseen ulostuloon. Siinä kuitenkin oma elämä leimaantuu vahvasti asian ympärille ja saa satojentuhansien jacko-fanien vihan niskoilleen. MIettikää nyt hetki tätä asiaa. ...On paljon todennäköisempää, että puhuvat totta, koska todellakin haluavat viimeinkin puhua totta. Heidän ulostulonsa on ihailtavan rohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuikohan Michaelin naisviha pettymyksestä omaan äitiin vai ovatko jotkut vaan tuollaisia.
Tosin sai kulissinaisikseen aika kovan luokan nimiä, Lisa-Marie Presley ja Brooke Shields,jotka tosin taisivat saada nopeasti tarpeekseen.
Tai sitten Maikkeli yksinkertaisesti eli koko elämänsä ajan klosetissa, kun ei uskaltanut tulla isäukkonsa takia klosestista ulos. Isäukko olisi varmaan tappanut sellaisessa tapauksessa Maikkelin paljain nyrkein, oli se sen verran aggressiivinen tapaus, kuulemma.
Ei olis tainut isäukko päästä aikuisen Maikkelin lähelle nyrkkeineen. Kyllä aikuisen ihmisen on jossain vaiheessa otettava itse vastuu omista teoistaan. Eiköhän aikuisiällä isä vikissyt ja Maikkelin miljoonat vienyt. Eiköhän isä olis mottassut Maikkelia niistäkin jutuista mitä isästään ja lapsuudestaan kertoi jos olis uskaltanut.
Paul McCartneyhän mottas Michaelia kun kuuli tämän ostaneen Beatlesin biisit. Tiedä vaikka olis osaks halunnut tehdä palveluksen myös vanhalle kaverilleen Johnille siitä mite Michael kohteli tämän poikaa Seania.
Minulla on vielä varmaa tietoa Dan Reedistä mutta enpä taida alentua samalle tasolle. Haluan pitää jotain tasoa verrattuna Micaelin pilkkajiin.
Yksärinä lähetän muutamalle avianhenkilölle kyllä parempaa käyttöä varten. Kaikki ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vielä varmaa tietoa Dan Reedistä mutta enpä taida alentua samalle tasolle. Haluan pitää jotain tasoa verrattuna Micaelin pilkkajiin.
Yksärinä lähetän muutamalle avianhenkilölle kyllä parempaa käyttöä varten. Kaikki ajallaan.
Onko sulla muita tähtiä ketä fanitat yhtä paljon kun Jacksonia? Vai onko Michael sun one and only? Hirveästi jaksat vaivaa nähdä..
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti yksi näistä avainhenkilöistä on sun terapeutti.
Vierailija kirjoitti:
Maikkelin oma isä kastroi poikansa esiteininä kemiallisesti jotta kirkas ääni säilyisi. Ei kai sitä sitten mikkihiiren äänellä ja munilla paljoa naista uskalleta kaataa...
Tekoja ei voi hyväksyä mutta kohtalonsa on kyllä säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tyhmää luottaa dokkareihin epämääräisiltä tekijöiltä kuin oikeuden tekemään tutkimukseen. Kyllä siinä pedorinki tekee taas parastaan siellä. Jopa oikeus yritetään kumota. Näillä mututiedoilla joita pari valehtelijaa pestattu rahastamaan Jacksoneita.
Huonossa tilassa on kyllä asiat.
HBO epämääräinen tekijä:D Sä puhut kun jostain oma kustanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkelin oma isä kastroi poikansa esiteininä kemiallisesti jotta kirkas ääni säilyisi. Ei kai sitä sitten mikkihiiren äänellä ja munilla paljoa naista uskalleta kaataa...
Tekoja ei voi hyväksyä mutta kohtalonsa on kyllä säälittävä.
Kyllä on moni pikkupoika todistanut että ihan oli normaali kokoset munat. Valitettavasti!
Katsokaa eka Billie Jean esitys:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tyhmää luottaa dokkareihin epämääräisiltä tekijöiltä kuin oikeuden tekemään tutkimukseen. Kyllä siinä pedorinki tekee taas parastaan siellä. Jopa oikeus yritetään kumota. Näillä mututiedoilla joita pari valehtelijaa pestattu rahastamaan Jacksoneita.
Huonossa tilassa on kyllä asiat.
HBO epämääräinen tekijä:D Sä puhut kun jostain oma kustanteesta.
Et tajunnut mitään taaskaan luehan uudelleen. Warner.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti yksi näistä avainhenkilöistä on sun terapeutti.
Oletpa alhainen, no sille emme mitään voi ettei riittänyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muita tähtiä ketä fanitat yhtä paljon kun Jacksonia? Vai onko Michael sun one and only? Hirveästi jaksat vaivaa nähdä..
Hän ei ole minulle sitä mitä luulet. Yllätyksiä on maailmassa.
Michael alkoi ensin miehistyä ja kasvaa ja äänikin muuttua, mutta sitten ääni muuttui piipittävämmäksi ja Michael pienemmäksi ja pienemmäksi. Muistan, että joskus 80-luvun puolella (?) huhttiin anoreksiasta. Voisiko olla, että aikuistuminen ei tuntunut hyvältä ajatukselta vaan halusi fyysisestikin pitää itsensä lapsenomaisena hormonihoidoilla ja ravintoa rajoittamalla.
Corey Feldman sanoo, ettei pysty enää puolustamaan Michaelia. Että hänelle ei käynyt mitään, mutta ei voi dokumentin nähtyään enää puolustaa häntä, koska ei voi tietää, jos muille kävikin pahemmin.
Liberian Girl videolla on kyllä aika monta tähteä:
Mä en ymmärrä miten kukaan ulkopuolinen Aaron, fani tai perikunta vois todistaa ettei tällästä tapahtunut. Sitten jos vaikka Wade sanois että Michael teki hänelle näin ja esim. Aaron katsoi vierestä Aaron vois sanoa että tällästä ei koskaan tapahtunut. Nyt kukaan ulkopuolinen ei voi todistaa yhtään mitään.
Vaikea keksiä laadukkaampaa puljua niin dokkareitten kun tv-sarjojenkin tekijänä kun HBO. Todellinen tae laadusta.