Trump ja peppukipuilevien toimittajien kykenemättömyys objektiiviseen uutisointiin ärsyttää
Toivottavasti media puhdistuu tulevaisuudessa agendatoimittajista. Haluan lukea puolueettomasti kirjoitettuja uutisia.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te trumpistit puhutte jatkuvasti peppukivusta? Onko se teillä yleinenkin ongelma?
Et sitten mitään parempaa kommenttia keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te trumpistit puhutte jatkuvasti peppukivusta? Onko se teillä yleinenkin ongelma?
En minä ole Trumpisti. Tuo oli yksi esimerkki, jossa vastuullisten medioiden toimittajat eivät kykene puolueelliseen uutisointiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole Trumpisti. Tuo oli yksi esimerkki, jossa vastuullisten medioiden toimittajat eivät kykene puolueelliseen uutisointiin. Ap
Mikä oli esimerkki puolueellisesta uutisoinnista? Peppukivutko?
Olen huomannut saman. Asiallista ja puolueetonta uutisointia USA:sta saa etsiä suomalaisesta mediavirrasta täikamman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä laittanut mitään esimerkkiä.
t. Trumpin kannattaja
Tulin just samaa kirjoittamaan. Onko tää taas joku älytön anglismi? Keksikää jo joku suomalainen ilmaisu!
Trump on piikki sinipunavihreässä liberaalikuplassa ja on toimillaan puhkaissut monta kuplaa.
Yhtä agendaa ajava media keksii mielestään tutkivan journalismin helmiä uutisoidessaan Usan presidentin pienistä käsistä ja tekee pilkkaa hänen hiuksistaan.
Sellaista koulukiusaajan normisettiä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006022471.html?ref=rss
Tässä hyvä esimerkki peppukipeästä uutisoinnista. Mitään uutista ei ”jutussa” ole. Kunhan päästetään höyryjä ilmoille. Ja suomalaiset antitrumputtajat kuolaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle puolueeton media on ongelma? Kaipaatko MV:n kaltaista valemediaa, vai miksi puolueeton media ei kelpaa? Onhan sinulle olemassa Suomen Uutiset, jos puolueeton media ei kelpaa. Sitä lukiessa ei tarvitse pelätä puolueettomuutta, eikä aina sitäkään, onko kirjoitukset totta, vai muunneltua totuutta. Suomen Uutiset ei ole sitoutunut edes Julkisen sanan neuvoston Journalistin ohjeisiin, joten sieltä saat taatusti toivomaasi juuri sinun kaltaisille suunnattua "uutisointia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro sitten meille miksi te puhutte peppukivusta, koska en ole ikinä ymmärtänyt mitä sillä haetaan takaa. Voisitko selittää tämän termin auki, kun sitä käytät?
Vierailija kirjoitti:
Tulin just samaa kirjoittamaan. Onko tää taas joku älytön anglismi? Keksikää jo joku suomalainen ilmaisu!
Miten kuvailisit itse oloasi silloin kun luet lehdestä trumpin luoneen jälleen USA:an satojatuhansia työpaikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki peppukipeästä uutisoinnista. Mitään uutista ei ”jutussa” ole. Kunhan päästetään höyryjä ilmoille. Ja suomalaiset antitrumputtajat kuolaavat.
Mitä tämä peppukipu nyt siis tarkoittaa? Mistä se tulee, mitä sillä haluatte sanoa? Miksi käytätte sitä joka kommentissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro sitten meille miksi te puhutte peppukivusta, koska en ole ikinä ymmärtänyt mitä sillä haetaan takaa. Voisitko selittää tämän termin auki, kun sitä käytät?
Ketkä me?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä peppukipu nyt siis tarkoittaa? Mistä se tulee, mitä sillä haluatte sanoa? Miksi käytätte sitä joka kommentissa?
Ohis, mutta tekstisi tihkuu vahvaa peppukipeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Trump on piikki sinipunavihreässä liberaalikuplassa ja on toimillaan puhkaissut monta kuplaa.
Yhtä agendaa ajava media keksii mielestään tutkivan journalismin helmiä uutisoidessaan Usan presidentin pienistä käsistä ja tekee pilkkaa hänen hiuksistaan.
Sellaista koulukiusaajan normisettiä.
Trump on persoonallisuushäiriöinen, lyhytjännitteinen, kiivas, epävakaa sekä vaaraksi maailmanrauhalle. Tämä on mielipiteeni ja olisin tätä mieltä olisi mies sitten vaikka äärivasemmistoanarkisti. Mikä sinipunavihreä? Mitä jää jäljelle, keltainenko?
Oletko kuunnellut k.o. henkilön puheita ja tarkkaillut hänen toimiaan objektiivisesti? Aivan järkyttävää settiä. Kammottavaa suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvailisit itse oloasi silloin kun luet lehdestä trumpin luoneen jälleen USA:an satojatuhansia työpaikkoja?
Ihan neutraali. Mutta kun luen sanan peppukipuileva niin olen "ihan että wooot". Meillä on ilmaisurikas oma kieli. Käytetään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä ihminen vastaa nyt, mutta Trumphan ei ole sinänsä luonut mitään. Miksi haluat uskoa niin? Pitkällä tähtäimellä protektionismi vie taloudelliseen tuhoon, ja USA tulee ilmastovastaisen politiikkansa vuoksi jäämään uudessa teknologiassa jälkeen muille maille. Lisäksi tähän talouspakotteet ja kauppasodat. Noilla talousmeriiteillä olisi luullut että globalisaation negatiivisten puolten tasoittamiseksi olisi osannut nähdä paremmat keinot ja omannut jonkinlaisen pitkän tähtäyksen suunnitelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle puolueeton media on ongelma? Kaipaatko MV:n kaltaista valemediaa, vai miksi puolueeton media ei kelpaa? Onhan sinulle olemassa Suomen Uutiset, jos puolueeton media ei kelpaa. Sitä lukiessa ei tarvitse pelätä puolueettomuutta, eikä aina sitäkään, onko kirjoitukset totta, vai muunneltua totuutta. Suomen Uutiset ei ole sitoutunut edes Julkisen sanan neuvoston Journalistin ohjeisiin, joten sieltä saat taatusti toivomaasi juuri sinun kaltaisille suunnattua "uutisointia".
MV-lehti(kään) ei ole puolueellinen media, mutta on sekin silti objektiivisempi kuin vaikkapa hesari, iltalehti ja iltasanomat.
Ja juuri nuo JSN:n ohjeisiin sitoutuneet mediat ovat kauimpana objektiivisesta journalismista.
Pitääkö joku oikeasti vielä tänä päivänä JSN:n ohjeisiin sitoutumista jonain luotettavuuden merkkinä? Voiko joku vielä olla niin pihalla suomalaisten medioiden toiminnasta?
Jos he noudattaisivat noita JSN:n ohjeistuksia, niin heillä olisi lehdet täynnä lähinnä agendauutisten oikomisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta tekstisi tihkuu vahvaa peppukipeyttä.
Eli te ette tiedä itsekään mitä sillä tarkoitatte. Onpahan vaan opittu internetistä uusi ja ihmeellinen ilmaus, joka kuuluu nyt sitten vakiona jokaisen somesoturin työkalupakkiin.