Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no mitä se nyt tämäkin on

Vierailija
26.02.2013 |

Eilen täällä valitin kun kävin vaa `alla pitkästä aikaa ja vaaka näytti 86kg ja pituutta mulla 173cm. No äsken kävin sitten taas samalla vaa`alla ja se näytti 83,6kg!! Onko vaaka paska vaikka on ihan uusi vai mitä helkkaria??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan että voiko paino todella heitellä noin paljon vai onko vika vaa`assa vai mun silmissä??

Vierailija
2/4 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miten seisot vaikuttaa joskus, jalat keskellä vai reunoilla. kantsis punnita muutama kerta ja katsoa mikä luku useimmiten tulee.

vaassahan se vika on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaa'at on vähän epätarkkoja, ja paino voi toki vaihdella ihan reippaasti samankin päivän sisällä (jos juot litran jotain, niin oot tietysti kilon painavampi), että ihan helposti voi käydä noin. Mua ainakin nauratti raskausaikana ne neuvolan niuhotukset siitä kuinka paljon sais tai ei sais paino nousta, kun paino vaihteli raskausaikana muutenkin helposti pari kiloa päivässä (turvotusta jne.). Kannattaa punnita aina aamuisin vessakäynnin jälkeen, ja pitää jalat suunnilleen samassa asennossa ja samalla kohtaa vaakaa. Ja katsoa, että vaaka ei ole kovin epätasaisella kohdalla lattiaa (jos on vanha lautalattia vaikka).

Vierailija
4/4 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino vaihtelee joka päivä, kokeile vaikka. Saat aamulla ihan eri lukemat kuin illalla, eikä syy ole vaa'assa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme