Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi ajatella, kun työkaveri myy puolisonsa tekemiä sukkia töissä?

Vierailija
13.03.2013 |

Siis miten suhtautua ja mitä ajatella?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kivoja? Mitä sukkia? 

Vierailija
2/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ajattelen niin, että puolisolla on pakkomielle kutomiseen ja sukkaa pukkaa hirveeseen tahtiin. Jos sukkien hinta vaikuttaa lähinnä materiaalin hinnalta, niin ehkäpä niitä myydään ihan hyvä hyvyyttään ja siksi ettei kotiin mahdu enää ainuttakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohhoh, että sukkia myy. Onpas sillä otsaa. Ilmoittaisin asiasta pomolle että moisesta röyhkeydestä tulee loppu!

Vierailija
4/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia.

Hinnat parinkympin luokkaa, jotkut isot 25-28 euroakin. Ihan kivoja.

Vierailija
5/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö myy?

Vierailija
6/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä se ongelma on? Vai onko ongelmaa? Aika kalliita tosin.

Vierailija
7/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myy, kun myyjä on nainen.

Vierailija
8/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 20:05"]

No, mikä se ongelma on? Vai onko ongelmaa? Aika kalliita tosin.

[/quote]

Kalliita? Teetkö itse töitä euron tai parin tuntipalkalla? Sukkien tekemiseen menee monta tuntia, lisäksi materiaalit maksavat, joten tekijälle jää euro tai hyvässä lykyssä kaksi tuntipalkaksi...

Vierailija
9/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä saanut hyviä sukkia halvemmalla, jopa mittatilaustyönä. Mielestäni siis hintavia.  

Vierailija
10/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 20:09"]

Ei myy, kun myyjä on nainen.

[/quote]

Ihana puoliso, mä vaihtaisin omani heti tuon työkaverisi kanssa. Kieltämättä tuosta voi tulla mieleen, että onko puoliso mies vai nainen. Mutta mitä väliä sillä. Jalkani palelevat jatkuvasti, joten voisin ostaakin häneltä sukat, tosin sopuhintaan ;)

Vierailija
11/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sun nyt mitään tartte ajatella. Ajatteletko yleensä jotain? Osta jos ovat kivoja ja tarvitset. Kaihoan vieläkin helsinkiläisen koulun ihanaa siistijärouvaa joka myi kauniita, laadukkaita ja hyviä sukkia ja lapasia - hänellä oli niitä arkullinen varastossa kun tykkäsi tehdä.

Vierailija
12/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 20:13"]

Olen kyllä saanut hyviä sukkia halvemmalla, jopa mittatilaustyönä. Mielestäni siis hintavia.  

[/quote]

Hienoa, kannatat siis orjatyötä. Minäpä ilmoitan pomollesi, että sinunkin palkkasi voidaan laskea euroon tunnissa.

Vierailija
13/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään sitä hintaa pahana pitänyt, kauniita hyvin tehtyjä sukkia. Ja ne kalleimmat olivat tosiaan sellaisia hiukan erikoisempia ja pidempivartisia. Jos tarvitsisin, voisin peräti ostaa. Meille tulee sukkia liiankin kanssa ihan muutenkin (suvussa neulojia).

Näyttääpi olevan työkaverin puoliso kätevä käsistään.

Vierailija
14/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse voisin kyllä ostaa tutun tekemiä sukkia parillakympillä, jos värit ja mallit miellyttäisi. Ei kai siitä nyt sen enempää tarvitse mitään ajatella. Luuletko että on isokin bisnes vai mikä on ongelmana? Myy itsekin jotain jos kateutta koet.

Vierailija
15/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivahan tuo. jotkut myy marjoja.

Vierailija
16/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kyllä ymmärrä mikä tässä sukkakaupassa on se ongelma. Ja tuo hinta ei ole minusta kallis. On ihmisiä, jotka eivät osaa arvostaa käsityötä:( Sellaisten on parempi ostaa suosiolla  "Made in Ping-Pong" sukkansa jostain halppis marketista, -mielellään vielä joltain "5+2 Hulluilta päiviltä".

Vierailija
17/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naistyökaverisi myy jonkun hänen kanssaan lesbosuhteessa elävän naisen tekemiä sukkia töissä työkavereilleen?

Hinnat eivät ole liian korkeita, jos sukat ovat hyvänmalliset, kivan näköiset ja esim Seitsemän veljestä tai Nalle -langasta. Jostain akryylilangasta tehtyjä en ostaisi lainkaan!   

Itse en ole homomyönteinen, joten ikävä kyllä jättäisin em tapauksessa ostamatta ...

Vierailija
18/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 20:13"]

[/quote]

Hienoa, kannatat siis orjatyötä. Minäpä ilmoitan pomollesi, että sinunkin palkkasi voidaan laskea euroon tunnissa.

[/quote]

Joo, sanoin tietysti, että kannatan orjatyötä... Wtf. Kudo sinä vaan niitä sukkiasi rauhassa. herran jeesus, täällä ei voi sanoa mielipidettään, kun joku vitun seko alkaa reuhtoo. 

Vierailija
19/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 20:23"]

Siis naistyökaverisi myy jonkun hänen kanssaan lesbosuhteessa elävän naisen tekemiä sukkia töissä työkavereilleen?

Hinnat eivät ole liian korkeita, jos sukat ovat hyvänmalliset, kivan näköiset ja esim Seitsemän veljestä tai Nalle -langasta. Jostain akryylilangasta tehtyjä en ostaisi lainkaan!   

Itse en ole homomyönteinen, joten ikävä kyllä jättäisin em tapauksessa ostamatta ...

[/quote]

No missä kohtaa se nyt lesboks muuttui??? Ohis ihmettelee...

Vierailija
20/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää kun mun duunikaveri on joka välissä myymässä sukkia,lapasia,patalappuja,kasseja,tilkkupeittoja ym. ja ihan hirveät hinnatkin vielä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä