Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai Merilää ei päästetty Matti Nykäsen hautajaisiin

Kommentit (313)

Vierailija
61/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaskat taas vauhdissa, hävetkää!

Älä tuhlaa paukkujasi. Ei täällä tunneta tuollaista termiä. Kun on joku hampaisiin otettu, se siellä myös pysyy. Välillä huudellaan yhdyssanavirheistä, kun ollaan taas vaihteeksi pätemispäällä ja odotellaan seuraavaa uhria.

Vierailija
62/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merilä mikään kaveri ollut, loisi kuuluisuuden töppöilyjä reportoimalla, yks mikko vilkastus hyötymässä nummisuutarista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juottotoimittajalta jäi nyt viimeinen kuppaus tekemättä. Hienoa, että omaisista löytyi sentään noinkin paljon suoraselkäisyyttä. Tämä viimeinen wt-vaimohan jo toivotti fyffen toivossa juottotoimittajan tervetulleeksi tekemään viimeisen kuppauksensa, mutta onneksi Matin omaisista löytyi riittävän suoraselkäinen ihminen estämään tämän haudanryöstön.

Vierailija
64/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Merilä ei vieläkään tiedä, mistä kyseinen lähisukulainen on niin hermostunut, että päätti estää hautajaisiin osallistumisen."

Mistähän lienee... Jutussa on kolme kuvaa, joista kahdessa kilistellään laseja. Varsinainen juottotoimittaja, tosiaan. :(

Vierailija
65/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Merilän seiskataustan huomioonottaen ymmärrettävää. Tietysti se on surullista, koska olivat kavereita.

Mutta toisaalta minusta hautajaiset ovat perhetapahtuma. En haluaisi omiin hautajaisiini ystäviäni.

Minä voisin hyvin olla tuo sukulainen joka kieltää tulon, kammoan huomiota muutenkin, en uskaltaisi edes mennä hautajaisiin jossa on paikalla juorutoimittaja, kun muutenkin jännittää ihmispaljous. 

Alkoi itkettää kun katsoin jutun videon.

Vierailija
66/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juottotoimittajalta jäi nyt viimeinen kuppaus tekemättä. Hienoa, että omaisista löytyi sentään noinkin paljon suoraselkäisyyttä. Tämä viimeinen wt-vaimohan jo toivotti fyffen toivossa juottotoimittajan tervetulleeksi tekemään viimeisen kuppauksensa, mutta onneksi Matin omaisista löytyi riittävän suoraselkäinen ihminen estämään tämän haudanryöstön.

Käytätköhän nyt jonkun hautajaisia itse pikkasen omiin tarpeisiisi?

Vierailija
67/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykäsen tappoivat omat elintavat, ei Merilä. Toki halveksin Merilän kohulööppipaskatekstejä ja niiden luomistapoja. Tuskin Nykästä kuitenkaan pakotettiin juttuihin tai niitä tehtiin hänen tietämättään. Vaikuttaa kuitenkin vahvasti siltä että Merilä ruokki Nykäsen riippuvuutta ja teki juttuja. Merilä on alhaisinta kastia jos olettamukseni pitää paikkansa.

Ottamatta kantaa tuhon kyseseen ystävyyteen alkoholst ruokkii kyllä ihan itse elämän tapojaan. Hakeutuu niiden ihmisten seuraan joiden seurassa hänen on mahdollista juoda, jos joku ei sitä mahdollista alkoholisti hakeutuu muualle ja seuraan jossa juominen taas on mahdollista.

Ai. Mun käsittääkseni kyllä moni alkoholisti elää vuosia ottamatta tippaakaan kun taistelee viinan himoaan vastaan.

Mietitäänpä, jos omassa kaveripiirissä olisi alkoholisti jonka tietäisi painivan ongelmansa kanssa. Olisiko sitä ihan huippufrendi jos tälläiselle kaverille menisi oikein tuputtamalla tuputtamaan sitä alkoholia? Toki se alkoholisti sen päätöksen siitä tekee, kaataako viinaa kurkkuunsa vai ei mutta ei tuo kyllä mun mielestä asiallista käytöstä ole "kaveriltakaan".

Vierailija
68/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautajaisia ei tulisi pitää kostokenttänä IKINÄ! Se joka niin tekee menköön peilin eteen.

Eihän tässä mistään kostosta ollut kyse, vaan siitä, että omaiset ei halunneet omia juhliaan reposteltavan seiskassa. Siitähän tässä nimenomaan oli kyse. Jokainen satavarmasti tiesi, että Merilä olisi tullut hautajaisiin nimenomaan siinä roolissa, missä oli ollut koko Nykäsen ja Merilän ns "ystävyyden" ajan, eli Matin elämän jokaisen käännekohdan kommentoijana ja repostelijana, eli roskalehden kohutoimittajana. 

He siis halusivat viettää omat juhlansa omalla tavallaan, evätkä halunneet myydä niitä roskalehdelle. Nostan isosti hattua sille, joka päätöksen teki.

Vierailija
69/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö on kolme kertaa saman sulhasen bestman tuskin kelellekään on epäselvää ovatko he keskenään olleet ystäviä vai eivät. Sitä ei tietenkään voi tietää olivatko nykyisin niin läheisiä että vainaja itse olisi halunnut hänet hautajaisiin kutsua.

Oletko koskaan järjestänyt hautajaisia? Johonkin se on raja vedettävä ystäväpiirissä.

Ja osoittaa suurta tahdittomuutta kerjätä kutsua lähiomaisilta, erityiseltä iäkkäältä äidiltä ja soitella hänelle kutsusta.

Äitini haudattiin hiljaisuudessa, vain lähiomaisten ja ystävien saattelemana. Ja oli erittäin kiusallista ja tuskallista, kun jotkut kerjäsi kutsua hautajaisiin, siinä hienotunteisuus ja hyvät käytöstavat oli kaukana.

Ja ongelmaksi muodostuu, kun kutsuu yhden "ystävän" on kutsuttava 20 tai sata ja silti joku aina pahoittaa mielensä, kun ei saanut kutsua.

Vierailija
70/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt Pia-vaimoa viitsi alkaa solvaamaan. Näillä kahdella näytti olevan hyvä olla keskenään ja avioliittokin mallillaan. Taisi Pia tehdä Matille hyvää. Ja ainakin Matti itse kovin vaimoaan kiitteli ja sanoi moneen otteeseen olevansa onnellisimmillaan. Ei tuo näyttänyt Matin siivelläkään  elävän. Ja taisi Matti jo olla aika harjaantunut näkemään kuka on rehellinen ja kuka ei. Ihan itse sankari myös hyötyi Merilän kautta julkisuudesta, kuten Meriläkin (juorutoimittaja, haaskalintu, mikä lie, mutta sovitusti). Kahden kauppa.

Matin ÄITI  oli myös toivottanut Merilän tervetulleeksi, mutta se torpattiin. Ja siitä olen muiden kanssa samaa mieltä, että se oli hyvä asia. Olkoon Matin "ystävä" tai ei.

Kurjaa tällainen, kun ei edes tunneta ihmistä, jota aletaan haukkua. En minäkään tunne, mutta en niin väitäkään. Silti en tee omia johtopäätöksiä, vaan huomioin ilmiselviä tosiasioita.

Vierailija
71/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Eveliina se jonka lapsia Matti ei saanut tavata? Olivatko muut Matin lapset hautajaisissa, en tosin tiedä monta heitä on?

Vierailija
72/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykäsen tappoivat omat elintavat, ei Merilä. Toki halveksin Merilän kohulööppipaskatekstejä ja niiden luomistapoja. Tuskin Nykästä kuitenkaan pakotettiin juttuihin tai niitä tehtiin hänen tietämättään. Vaikuttaa kuitenkin vahvasti siltä että Merilä ruokki Nykäsen riippuvuutta ja teki juttuja. Merilä on alhaisinta kastia jos olettamukseni pitää paikkansa.

Ottamatta kantaa tuhon kyseseen ystävyyteen alkoholst ruokkii kyllä ihan itse elämän tapojaan. Hakeutuu niiden ihmisten seuraan joiden seurassa hänen on mahdollista juoda, jos joku ei sitä mahdollista alkoholisti hakeutuu muualle ja seuraan jossa juominen taas on mahdollista.

Ai. Mun käsittääkseni kyllä moni alkoholisti elää vuosia ottamatta tippaakaan kun taistelee viinan himoaan vastaan.

Mietitäänpä, jos omassa kaveripiirissä olisi alkoholisti jonka tietäisi painivan ongelmansa kanssa. Olisiko sitä ihan huippufrendi jos tälläiselle kaverille menisi oikein tuputtamalla tuputtamaan sitä alkoholia? Toki se alkoholisti sen päätöksen siitä tekee, kaataako viinaa kurkkuunsa vai ei mutta ei tuo kyllä mun mielestä asiallista käytöstä ole "kaveriltakaan".

Ei alkoholisti ole mikään tahdoton muiden vietävissä oleva henkilö. Jos hän haluaa irtaantua porukasta joka mahdollistaa juomisen hän tekee sen ihan itse eikä viihdy näiden entisten ystävien seurassa. Alkoholistilla on ihan oma vastuu kenen seurassa hän viettää aikansa. Sillä ei ole mitään väliä pidätkö minä läheisen henkilön Z ystävän käytöstä asiallisena vai en jos tämä henkilö Z kuitenkin itse pitää ystävän seuraa tärkeänä itselleen.

Vierailija
73/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi antaa jo olla?

Vierailija
74/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia ja Vieno eli vaimo ja äiti olisivat antaneet Merilän tulla, mutta Nykäsen lapsi ei Merilää sinne halunnut. Jos itse olisin ollut Nykäsen lapsi ni itsekkin olisin kieltänyt Merilää tulemasta. Merilä ei oo oikein sellainen henkilö, että olisin halunnut häntä hautajaisiin. Nehän haluttiin pitää niin että siellä on lähimmät ystävät ja sukulaiset. Ei siitä haluttu mitään Seiska-spektaakkelia. Tosin Seiskassahan tulee olemaan monia sivuja tästä asiasta. Hautajaisista jne. Ois ollu vissiin valokuvia siunaustilaisuudestakin, jos Merilä olisi sisälle päästetty.

Vierailija
75/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti  luultavimmin sanoisi: Annetaan kaikille kaikki anteeksi huominen on tulevaisuutta!

Vierailija
76/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hautajaiset ei ole mikään kaveritapahtuma, vaan perhepiirin.

Itse kuulin ettei hautajaisia tarvitse nykyään järjestää ollenkaan, aion ottaa tästä selvää, sillä en halua itselleni hautajaisia. 

Vierailija
77/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö on kolme kertaa saman sulhasen bestman tuskin kelellekään on epäselvää ovatko he keskenään olleet ystäviä vai eivät. Sitä ei tietenkään voi tietää olivatko nykyisin niin läheisiä että vainaja itse olisi halunnut hänet hautajaisiin kutsua.

Oletko koskaan järjestänyt hautajaisia? Johonkin se on raja vedettävä ystäväpiirissä.

Ja osoittaa suurta tahdittomuutta kerjätä kutsua lähiomaisilta, erityiseltä iäkkäältä äidiltä ja soitella hänelle kutsusta.

Äitini haudattiin hiljaisuudessa, vain lähiomaisten ja ystävien saattelemana. Ja oli erittäin kiusallista ja tuskallista, kun jotkut kerjäsi kutsua hautajaisiin, siinä hienotunteisuus ja hyvät käytöstavat oli kaukana.

Ja ongelmaksi muodostuu, kun kutsuu yhden "ystävän" on kutsuttava 20 tai sata ja silti joku aina pahoittaa mielensä, kun ei saanut kutsua.

Mitä tekemistä ystävyydellä on tuon asian kanssa? Ei vainaja kai tässäkään tapauksessa ole kutsunut yhtäkään ihmistä hautajaisiinsa? Merilä nyt vain ei saanut kutsua hautajaisiin riippumatta siitä oliko hän Matin ystävä vai ei. Joskus hän sitä ihan varmasti on ollut koska on ollut Matin bestman kolme kertaa.

Vierailija
78/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom, huomaatteko että lehdet lypsää Mattia vielä kuoleman jälkeenkin. Älkää te jauhako samaa virttä.

Mitenhän kauan roskalehdet vielä asialla ratsastaa, meneekö koko vuosi nyt tähän että aina tulee joku "kaveri" lehtiin uhriutumaan rahan toivossa. Lehdet ei lypsämistä lopeta, eikä näköjään meriläkään. Kumpihan soitti kummalle, tämä iltapaska merilälle vai toisinpäin, jokatapauksessa jos iltapaska soitti merilälle, merilä olisi voinut sanoa vaan "en kommentoi" ja sulkea luurin, jos olisi fiksu..

Vierailija
79/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Merilä sama, joka kirjoitti sunnuntaina iloisena pyykkiä pesevästä Matista, kun lähipiirin mukaan hän oksensi sängyn pohjalla? Eli toisin sanoen sepitti ihan höhlän tarinan, joka saattoi omaisten (varmaan todellisemman) kertomuksen Matin viime päivistä outoon tilanteeseen, kun oli ihan päinvastainen.

Ties mitä siis omapäisesti olisi tarinoinut hautajaisistakin.

Vierailija
80/313 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan vaimo, leski kuitenkin tuossa tilanteessa ns. "pihalla"?

Ei Rakkaan miehen kuoleman jälkeen pysty täysin ajattelemaan järkevästi.

Älä hauku Piaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi