Onko täällä joku nainen, joka ei ole koskaan saanut orgasmia?
Asiallista keskustelua, eli tähän on turha tulla muuta kommentoimaan. Itse olen niin onnellinen, että olen löytänyt tämän nautinnon. Olin avoliitossa 16 vuotta, enkä koskaan saanut! Pari lastakin syntyi! Enhän minä edes tiennyt, että tämmöistä nautintoa on olemassa. Vasta eron jälkeen eräältä mieheltä sain semmoisen "opetuksen", että tiedän, mitä se on! Ennen se oli vain tyyliin pakkopullaa parin päivän ja harvemmin välein, kun en siitä itse saanut mitään. Nykyään saan jopa ihan itseksenikin, kun on hyvä mielikuvitus. Siis onko täällä ketään, kuka ei ole koskaan saanut orgasmia?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Saan nykyisin joka kerta. Joskus yhdynnässä, useimmiten suuhoidolla tai sormin. Mieheni ei koskaan lopeta kesken, vaikka on itse lauennutkin niin haluaa nuolla tai sormittaa minullekin orgasmin. Yhdessä 3 vuotta ja olen saanut enemmän orgasmeja kuin koko elämässäni aikaisemmin. Hänen kanssaan on niin vapautunut olo, ettei mikään hävetä tai jännitä.
En uskonut koskaan, että seksi voi olla näin vapautunutta ja hauskaa.
N 47
Tasan ei käy maailmassa onnen lahjat. Tuossa miehen asenteessa on vinha perä ja siitä seuraavasta vapautuneisuudesta. Ehkä olen ollut jotenkin poikkeuksellinen, mutta jo tavatessani parikymppisenä pidin itsestään selvänä, että seksissä tärkeintä oli naisen, tyttöystävän, tyydyttäminen ja orkun saaminen. Jo alussa panostin pitkiin esileikkeihin ja maltoin odottaa naimisen aloittamista vasta, kun toinen ei kestänyt hetkeäkään enää ilman kalua. Siten tyttöystäväni tottui alusta lähtien saamaan orkkuja ja siihen, että kärsivällisyyteni riitti loputtomiin. Siten hän on saanut elämänsä aikana tuhansia orkkuja, enimmät naimalla mutta viimeisen vuosikymmenen suuseksillä. Kärsivällisyyteni riitti siksikin, että aina ollut vähän turhan nopea laukeamaan, ison kanssa tulee niiiin paljon kitkaa. Siksi olen kompensoinut tuon nopeuden pitkittämällä esileikkejä. Vaimo pysynyt tyytyväisenä. Olen aivan varma, että miehen asenteessa ja halussa oppia tyydyttämään naisensa on ratkaiseva merkitys siihen saako nainen orkkuja vaiko ei.
Minusta setäxy voisi kirjoittaa ihan omalla nimimerkilläänkin.
Jotkut naiset tarvitsevat voimakasta stimulaatiota, jotkut eivät. Jotkut tulevat minuutissa, jotkut vartissa, jotkut puolessa tunnissa. Jonkun klitorista ei saa tai tarvitse koskea suoraan, toinen tarvitsee kiihotusta nimenomaan klitoriksen nupulle.
Se, miten yhden miehen yksi vaimo saa, EI yhäkään ole mikääN yleinen, ultimaattinen totuus.
Itse tiedän tarkkaan, miten saan. On vapaata, ei ole estoja, kokeilunhalua ja seksin iloa löytyy. Jos ote lipeää klitorikselta "perhosia pyydystämään" jonnekin muualle loppusuoralla ja yrittää sitten "yllättämällä" niin heippa vain orkku. Saa aloittaa alusta ja voitte uskoa, etten ole mitenkään iloinen siinä kohtaa.
AuttaisIko tämä? NAI-SET O-VAT YK-SI-LÖI-TÄ!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset tarvitsevat voimakasta stimulaatiota, jotkut eivät. Jotkut tulevat minuutissa, jotkut vartissa, jotkut puolessa tunnissa. Jonkun klitorista ei saa tai tarvitse koskea suoraan, toinen tarvitsee kiihotusta nimenomaan klitoriksen nupulle.
!
Näyttää tuo kaikki toteutuvan yhdelläkin naisella. Koskaan ei tiedä mikä on sen päivän juttu. Mutta pysyypä mielenkiinto yllä. Tuohon voisi vielä lisätä, että joskus pitää käyttää sormia joskus ei saa ja toisinaan ainut mikä laukaisee orkun on laittaa omin luvin peukalo pyllyyn. Toisinaan sormella pyllyyn yrittäminen tappaa orkun alkuunsa. Joskus taas pitää käyttää dildoja tai videota. Joskus ei tule esileikeissä ollenkaan vaan naimalla. Ota nyt noista selvää mikä milloinkin toimii, kun naisella ei ole siitä itsellään hajuakaan. Mutta onneksi pillua on helpompi ymmärtää ja lukea kuin naista ja onneksi on vapaat kädet ja mielikuvitus. Sitten se vasta hankalaksi menisi jos olisi ringissä useampi nainen ja kaikilla vaihtelisi laidasta laitaan. Ei varmasti ole yhtä ja samaa konstia kaikille, kun ei ole edes yhdelle. Loputon suo miehellä.
Kuulostaa oudolta, että nainen ei tietäisi, miten saa! Olen aina ajatellut, että kukin nainen kyllä tietää, mikä juuri hänelle toimii. Hyvin, hyvin kummallista jos noin on jonkun kohdalla.
N50+ kirjoitti:
Kuulostaa oudolta, että nainen ei tietäisi, miten saa! Olen aina ajatellut, että kukin nainen kyllä tietää, mikä juuri hänelle toimii. Hyvin, hyvin kummallista jos noin on jonkun kohdalla.
Entä jos ei ole ikinä saanut, niin vaikea sitä miestä neuvoa. En mikäkään osaa neuvoa miestä kun saan vain leluilla.
Näistä naisen neuvoista. Eikö teillä käytetä sanatonta viestintää? Me ei olla koskaan sängyssä juurikaan puhuttu, korkeinaan jos on asentoa vaihdettu. Kuten kirjoitin aikaisemmin vaimoni ei ole koskaan neuvonut tai pyytänyt mitään tai sormettamaan / nuolemaan mistään mitenkään. Meille menty ihan puhtaasti aisteilla, tunteella ja sanattomalla viestinnällä. Eilenkin nukkumaan meneessä ei ollut puhetta seksistä. Vaimo oli jättänyt pikkarit pois jalasta ja tiesi, että laitan käteni häpykummulle ja silittelen. Niin teinkin ja heti huomasin, että karvat oli kosteita ja vakoa kokeillessa tuntui laittaneen liukkaria. No siitä sitten melkein heti suuseksiä antamaan. Heti ensimmäisillä nuolaisuilla tunsin kuinka pillu alkoi värähtelemään ja reagoimaan klitan nuolemisesta. Tiesin heti että orku tulisi aika nopeasti ja päästäisin sen jälkeen naimaan. Loppu sekstailu meni tavalliseen tapaan. Samoin se, että jäin tavanomaiseen tapaa tiiviisti hänen kylkeensä kiinni nukkumaan, käsi häpykummulla. Meinasin siinä sanoa, että taaskin tuntui aivan taivaalliselta, mutta tuli tunne ettei sitä tarvinnut ääneen sanoa, molemmat tiesi sen muutenkin. Mikään ei siinäkään ole vuosikymmenten aikana muuttunut siitä kun parikymppisenä tavattiin. Aina kommmunikoitu sängyssä, ja vähän muuallakin, käsittämättömällä sanattomalla viestinnällä. Seikka on minusta täysin mysteeri. Elämän ihmeitä. Siksi kyssäri asiasta.
Kuinkahan yleistä on, että nainen ei saa ikinä orgasmia rakastellessa? En itsekään ole kertaakaan pystynyt tulemaan miehen kosketuksesta ja olen 28-vuotias. Joskus jos mies on hieronut klitorista 30min niin orgasmi on käynyt melko lähellä 😂 Käytän suihkua itsetyydytyksessä, enkä tule edes omilla sormilla mitenkään nopeasti, pitäisi ilmeisesti harrastaa sormilla runkk*amista useammin? Onko muita vinkkejä? 😊
Olen henkisesti avoin ihminen, mutta masennuslääkkeet ovat olleet käytössä jo vuosia, ja ne ilmeisesti vaikeuttavat orgasmin saantia entisestään. Ja ilman niitä en kuitenkaan pysty elämään.
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Entä jos ei ole ikinä saanut, niin vaikea sitä miestä neuvoa. En mikäkään osaa neuvoa miestä kun saan vain leluilla.
Täällä sama. Sain leluilla ensimmäisen kerran pitkälti yli kolmekymppisenä ja tajusin mistä olen jäänyt paitsi. Leluilla tulen nykyään helposti miehenkin kanssa. Mitenkään muuten en ole koskaan tullut yksin tai miehen kanssa. Vaikea siis neuvoa.
Väkisin vähän säälittää.. saamattomat naiset.
Minä opettelin saamaan itsekseni joskus 13 vuotiaana... eka poikaystävä tosin oli ainakin alkuun suorastaan huono...
Nykyinen mies on hyvä sängyssä. Huomio ihanasti minut, saattaa nuolla monta orgaamia mulle ensin. Saan kyllä aika helposti, ehkä tämä innostaa miestä yhä enemmän.. haluan sanoa että opetelkaa hyvät naiset siihen että oma nautintonne on yhtä tärkeää kuin miehen. Ja jos sitä miestä ei kiinnosta sun nautinto niin parempiakin on! Todella.
Saan nykyisin joka kerta. Joskus yhdynnässä, useimmiten suuhoidolla tai sormin. Mieheni ei koskaan lopeta kesken, vaikka on itse lauennutkin niin haluaa nuolla tai sormittaa minullekin orgasmin. Yhdessä 3 vuotta ja olen saanut enemmän orgasmeja kuin koko elämässäni aikaisemmin. Hänen kanssaan on niin vapautunut olo, ettei mikään hävetä tai jännitä.
En uskonut koskaan, että seksi voi olla näin vapautunutta ja hauskaa.
N 47