Onko täällä joku nainen, joka ei ole koskaan saanut orgasmia?
Asiallista keskustelua, eli tähän on turha tulla muuta kommentoimaan. Itse olen niin onnellinen, että olen löytänyt tämän nautinnon. Olin avoliitossa 16 vuotta, enkä koskaan saanut! Pari lastakin syntyi! Enhän minä edes tiennyt, että tämmöistä nautintoa on olemassa. Vasta eron jälkeen eräältä mieheltä sain semmoisen "opetuksen", että tiedän, mitä se on! Ennen se oli vain tyyliin pakkopullaa parin päivän ja harvemmin välein, kun en siitä itse saanut mitään. Nykyään saan jopa ihan itseksenikin, kun on hyvä mielikuvitus. Siis onko täällä ketään, kuka ei ole koskaan saanut orgasmia?
Kommentit (30)
Mikä se opetus oli joltain mieheltä? Tätä olen aina ihmetellyt, miten se voi olla niin paljon miehestä kiinni se naisen orgasmi. Ainakaan niin, että joku satunnainen mies opettaa aikuista naista.
En miehen kanssa. Itsekseni tietysti kyllä.
Välillä se on työn takana. Tehdään niin, että mies keskittyy työntelemään ja itse hoidan käsityön, mutta silti ei ole aina helppoa. Mutta ei ihan aina ole pakko saadakaan, kunhan aina välillä =)
Itsekseni aina, miehen kanssa en koskaan. Nautin kyllä seksistä muuten ja olen aktiivinen.
Todellakin kun kemiat kunnolla kohtaa voi uuden tuttavuuden kanssa olla kuumempaa ja tyydyttävämpää kuin koskaan pitkässä suhteessa. Minulle kävi näin. Opin omasta seksuaalisesta potentiaalistani niin paljon uutta seksisuhteessa jonka aloitin yli 10 vuotisen parisuhteen jälkeen. Jo ihan ensimmäisillä kerroilla jotain maagista vetovoimaa joka innosti kokeilemaan ja vapautumaan.
Mulla melko samalla tavalla meni. Erosin nuoruudesta asti kestäneestä pitkästä liitosta, jossa lapsiakin ja sain ekan orkun vasta nykyisen mieheni kanssa. Taisi ottaa sen haasteena ja onnistuihan se.
En oikein tiedä mikä siinä on, etten nuorena siinä itse onnistunut ja sitten kun tuli mies kuvioihin, niin se nyt oli sellaista tylsää peruspenetraatiota aina. Lasten saaminen tosin herkisti selvästi paikkoja ja valmius ehkä lähti vasta siitä jotenkin.
En ole ikinä saanut yhdynnässä orgasmia tai edes miehen läsnäollessa.nuorena sain vain ja ainoastaan suihkun avulla yksin ja nyt avioliitossa ollessani saan glitoriskiihottimella mutta yksin ollessani.ios mies yritää niin ei vaan tule.tosin eipä hän kovin kauaa ole ikinä jaksanut minun nautintooni panostaa.ei kukaan miehistäni joita on ollut kolme.minusta olisi ihana kokea joskus mies joka haluaisi keskittyä minun nautintooni ja antaisi minun tuntea että sillä on väliä.itse nautin suunnattomasti kun saa antaa toiselle suuhoitoa ja hyvää.
En saanut ikinä 20 vuotta kestävän parisuhteen aikana. Eron jälkeen hommasin leluja ja siitä alkoi uusi elämä. Miehen kanssa en saa edelleenkään, mutta nykyisen miehen kanssa leluja käytetään yhdessä.
Mulla olis todella paksu, kova ja kestävä. Osaan lisäksi kaikki temput
Ennen eroa olin saanut parisuhdeseksissä yhden käden sormilla laskettavan määrän orgasmeja ja niistäkin vain yksi oli lähempänä sellaista tajunnanräjäyttävää. Yksikseni olen aina pystynyt laukeamaan, jonka lasken kuitenkin eri asiaksi kuin oikean orgasmin.
Parhaat orgasmit saan nykyisen miesystävän kanssa, joka oikeasti nauttii ja kiihottuu minun nautinnostani ja osaa heittäytyä sellaiseen häikäilemättömään sekstailuun. Minäkin pystyn hänen kanssaan heittäytymään paremmin kuin koskaan (iällänikin on varmasti osuutensa tähän, olen yli 40v).
Tämä viimevuosien innokas sekstailu on auttanut minua herkistymään ihan älyttömästi ja nykyisin tulen todella herkästi. Kerran jopa kun hän vain komensi minua laukeamaan... Saan nykyisin myös paljon erityyppisiä orgasmeja. Mm. Syviä ”tajunnan räjäyttäviä” vagina orgasmeja, paikallisempia squirttailu orgasmeja, hengästyttäviä sarjaorgasmeja ja pinnallisia klitorisorgasmeja.
Keskustelkaa hyvät ihmiset avoimesti oikeilla termeillä ja suoraan.
Ei mies pysty lukemaan ajatuksianne mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.
Toki joskus saattaa osua vahingossa kohdalleen miehen kielitekniikka sen kanssa mistä nainen nauttii.
Mutta keskustelu auttaa useimmiten niin ei tarvi odotella vuosia tahi vuosikymmeniä ja etsiä uutta kumppania.
Ei mies ei ole ajatusten lukija mutta jos ei kiinosta toisen nautinto kunnolla niin ei ne puheet auta.olen pyytänyt suoraan suuhoitoa itselleni niin saan 69 jossa mies laukeaa ennen kuin ehdin mukaan ja homma loppuu siihen. Itse annan muutaman kerran viikossa miehelle suuhoitoa saamatta tai pyytämättä mitään itselle.syynä se että minusta on ihana nähdä kuinka toinen nauttii.seksissä pyynnöistä huolimatta esileikkiä ei juuri ole koska mies sanoo haluavansa päästä sisään.muuten mukavaa mutta kun ihan oikeasti tarvitsisin sitä esileikkiä jotta voisin kuvitella edes pääseväni lähelle laukeamista..kyllä välillä ihan oikeasti kateellisena lukee kun naiset tai miehet kertovat kuinka mies jaksaa ja haluaa antaa naiselleen nautintoa ja tehdä sen naisen ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Toki joskus saattaa osua vahingossa kohdalleen miehen kielitekniikka sen kanssa mistä nainen nauttii.
Mutta keskustelu auttaa useimmiten niin ei tarvi odotella vuosia tahi vuosikymmeniä ja etsiä uutta kumppania.
No kyllä siihen vaikuttaa myös henkilöiden välinen jännite ja energia. Toisen seurassa uskaltaa heittäytyä ja olla haavoittuvimmillaan paremmin kuin toisen. Olin 20 vuotta naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa seksi oli alusta alkaen ihan ok. Ei siis vau. Ja naiviudessani luulin pystyväni muuttamaan asian ajan kanssa. Kaikenlaista tuli yritettyä, mutta päinvastoin kävi: oma seksuaalisuuteni laimeni ja haalistui ja itsetuntoni rapisi. Olin oikeasti kokeilunhaluinen ja avoin, mutta...
Eron jälkeen tapasin miehen, jonka kanssa seksuaalisesti natsasi heti. Se oli uskomatonta! Olin jo tosissani pelännyt, että minulta oli mennyt tunto alapäästä viimeisimmän synnytyksen jälkeen, mutta tämän miehen kanssa aloin saamaan ekaa kertaa elämässäni orgasmeja helposti ja monipuolisesti.
Ajauduin muutaman kerran myös eksäni kanssa sänkyyn myöhemmin (nykyisen ollessa ok asian kanssa), ja vaikka olin itse siis herkistyneempi ja ”villimpi” ei ”sitä” vain tapahtunut eksäni kanssa. Pinnalliseksi jäi. Kaikki eivät sovi kaikkien kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta keskustelu auttaa useimmiten niin ei tarvi odotella vuosia tahi vuosikymmeniä ja etsiä uutta kumppania.No kyllä siihen vaikuttaa myös henkilöiden välinen jännite ja energia. Toisen seurassa uskaltaa heittäytyä ja olla haavoittuvimmillaan paremmin kuin toisen. Olin 20 vuotta naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa seksi oli alusta alkaen ihan ok. Ei siis vau. Ja naiviudessani luulin pystyväni muuttamaan asian ajan kanssa. Kaikenlaista tuli yritettyä, mutta päinvastoin kävi: oma seksuaalisuuteni laimeni ja haalistui ja itsetuntoni rapisi. Olin oikeasti kokeilunhaluinen ja avoin, mutta...
Eron jälkeen tapasin miehen, jonka kanssa seksuaalisesti natsasi heti. Se oli uskomatonta! Olin jo tosissani pelännyt, että minulta oli mennyt tunto alapäästä viimeisimmän synnytyksen jälkeen, mutta tämän miehen kanssa aloin saamaan ekaa kertaa elämässäni orgasmeja helposti ja monipuolisesti.
Ajauduin muutaman kerran myös eksäni kanssa sänkyyn myöhemmin (nykyisen ollessa ok asian kanssa), ja vaikka olin itse siis herkistyneempi ja ”villimpi” ei ”sitä” vain tapahtunut eksäni kanssa. Pinnalliseksi jäi. Kaikki eivät sovi kaikkien kanssa yhteen.
Olisin voinut itsekin kirjoittaa lähes näin, tosin exään en koskis enää :D
Mun mies on valehtelematta maailman top 10 parhaan nuolijan joukossa, mutta en silti laukea. Teho ei yksinkertaisesti riitä. Onneksi on keksitty Satisfyerit
Ei saa mies minua laukeamaan. Toivoisin, että joku aivan todella haluaisi ja jaksaisi yrittää. Luulen, että siinä aukeaisi lukko kun edes kerran onnistuisi.
Itse saan mutta työn takana. Seksistä tykkään kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on valehtelematta maailman top 10 parhaan nuolijan joukossa, mutta en silti laukea. Teho ei yksinkertaisesti riitä. Onneksi on keksitty Satisfyerit
Ei ole voimalaji. Klitta on hipaisukytkin ja sitä pitää siten myös käsitellä. Höyhen kutittaa enemmän kuin risu. Monesti tätä vaimolla testannut jos orkku ollut tiukassa. Hellä käsittely näyttää useimmiten olevan riipivää ja tekevän hulluksi kiimasta. Ja vaikka toisin joskus väitetty, niin naista ja klittaa pitää välillä harhauttaa, viedä kiihoituksen kohde sivulle, sormin tai miten vain ja tulla sopivaan aikaan yllättäen taas hotspottiin. Sama juttu g-pisteen hieromisen kanssa sormilla. Monesti naiset näyttävän jännittävän tuleeko orkku vai ei ja jännityksellä estävät orkun tuloa. Siksi heitä pitää harhauttaa ja yllättää. Sopivasti yllätettynä orku lähtee päälle eikä sitä siitä enää mikään estä. Viulun soittoa parhaimmillaan tuntumalla. Sitä se on kun "perhosia" pyydystetään, yllätyksellä. Osaava mies ei kyllästy suuseksin antamiseen ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole voimalaji. Klitta on hipaisukytkin ja sitä pitää siten myös käsitellä. Höyhen kutittaa enemmän kuin risu. Monesti tätä vaimolla testannut jos orkku ollut tiukassa. Hellä käsittely näyttää useimmiten olevan riipivää ja tekevän hulluksi kiimasta. Ja vaikka toisin joskus väitetty, niin naista ja klittaa pitää välillä harhauttaa, viedä kiihoituksen kohde sivulle, sormin tai miten vain ja tulla sopivaan aikaan yllättäen taas hotspottiin. Sama juttu g-pisteen hieromisen kanssa sormilla. Monesti naiset näyttävän jännittävän tuleeko orkku vai ei ja jännityksellä estävät orkun tuloa. Siksi heitä pitää harhauttaa ja yllättää. Sopivasti yllätettynä orku lähtee päälle eikä sitä siitä enää mikään estä. Viulun soittoa parhaimmillaan tuntumalla. Sitä se on kun "perhosia" pyydystetään, yllätyksellä. Osaava mies ei kyllästy suuseksin antamiseen ikinä.
Mun mies osaa kyllä kaikki temput. Silti saan vasta kun suristan 10min täydellä teholla. Nopeammin tietysti jos mies on hyvin esilämmitellyt.
Mieheltä en koskaan. Loukkaavaa kuin mikä. Koko käsitykseni seksuaalisuudesta on muuttunut. Itse sain ekat nautinnot 10v.
Sielua ja sydäntä. Kukaan ei omista ketään... Tiedän mitä tahdon.
Opetella ottamaan vastaan. Sitten kun sen aika.