Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellisen miehen kokemuksia deittimarkkinoilla

Vierailija
03.03.2019 |

Asun lasteni (2kpl) kanssa vuoroviikoin enkä ole etsimässä heille äitihahmoa. Muutaman vuoden olen ollut deittimarkkinoilla eroni jälkeen ja tässä huomioni/tuomioni:
Yhtään lapsetonta en ole päässyt edes suutelemaan. Muutaman kanssa edetty kirjoittelusta jopa treffeille.
Yhden lapsen äideistä pääsin kerran jopa suuteluasteelle. Näitäkin vaikea saada treffeille saakka.
Kahden lapsen äideistä on löytynyt neljä petikaveria ja pari pussailuasteelle edennyttä.
Kolmen lapsen äideistä kolme petikumppania ja yksi pusukaveri.
Neljän lapsen äideissä yksi pusuttelukaveri.
Viiden lapsen äideistä yksi petikaveri.
Lapsellinen mies ei vain kelpaa lapsettomalle naiselle, vaikka kuinka kohtelen jokaista samoin. Yksilöinä tietenkin, mutta tarkoitan siis yhtä hyvin. Kokemuksia en keräile. Jutut kaatuneet moniin syihin. Kuka tahansa ei siis ole kelvannut minulle. Itse en ole myöskään ollut riittävä toisille.
Mitä siis tästä opimme? -Emme mitään.
No niin, aloittakaahan vääntäminen :D
M40

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisessa miehessä on liian iso riski, että yrittää työntää lapsensa naisen hoidettavaksi, sorry.

Vierailija
22/35 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisessa miehessä on liian iso riski, että yrittää työntää lapsensa naisen hoidettavaksi, sorry.

Oletuksia.

Itseäni arveluttaa edes ottaa lapsia mukaan mihinkään seurustelukuvioon. Olen onnellinen heidän kanssaan enkä halua sotkea vakaata arkeamme. Eipä näissä tarjokkaissa ole tuntunut olevan kiinnostusta kuin aikuisten väliseen suhteeseen ja se on minulle erittäin ok.

Ap M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpaisi mies lapsineen. Mutta... Niiden lasten mukana tulee yleensä äiti, jonka persoonallisuus on ihan liikaa. Mitään maanvaivaa en halua elämääni.

Vierailija
24/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap oletat, että syy miksi sinun kanssa ei haluta parisuhteeseen on lapset? Ovatko kaikki naiset tosiaan sanoneet niin? Vai olisiko sinussa itsessäsi jotain parannettavaa? Veikkaan tuota jälkimmäistä.

Vierailija
25/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletuksia.

Itseäni arveluttaa edes ottaa lapsia mukaan mihinkään seurustelukuvioon. Olen onnellinen heidän kanssaan enkä halua sotkea vakaata arkeamme. Eipä näissä tarjokkaissa ole tuntunut olevan kiinnostusta kuin aikuisten väliseen suhteeseen ja se on minulle erittäin ok.

Ap M40

Ei ole olemassa enää mitään pelkästään aikuisten välistä suhdetta, kun toisella on lapsia. Joko lapset ovat elämässäsi ja vaikuttavat myös parisuhteeseen, tai hylkäät lapset kokonaan etkä ole niiden kanssa missään tekemisissä - jolloin tuskin parisuhdeonnesi kuitenkaan paranee. Ei lapsellisesta saa lapsetonta, et tunnu vielä oikein ymmärtävän tätä.

Vierailija
26/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kertoa niistä lapsista jo profiilissasi. Ei tulisi näitä pettymyksiä.

Vierailija
27/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja exä velvoitteineen häilyy kokoajan taustalla koska lapset.

Vierailija
28/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi vuosi sinkkuilua ja itsellä lapsia. Tavannut sekä lapsettomia että lapsellisia naisia vaihtelin tuloksin. Kahden lapsellisen kesken toki se hankalaa, kun lapsirytmien ehdoilla koitetaan löytää aikaa nähdä. Välillä voitu todeta jo keskustelun alkuun, ettei ole järkevä edes jatkaa tutustumista.

Vierailija
29/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletuksia.

Ap M40

Ei ole olemassa enää mitään pelkästään aikuisten välistä suhdetta, kun toisella on lapsia. Joko lapset ovat elämässäsi ja vaikuttavat myös parisuhteeseen, tai hylkäät lapset kokonaan etkä ole niiden kanssa missään tekemisissä - jolloin tuskin parisuhdeonnesi kuitenkaan paranee. Ei lapsellisesta saa lapsetonta, et tunnu vielä oikein ymmärtävän tätä.

Tottakai ne lapset on toisen elämässä, mutta siis parhaimmillaanhan on niin, että se parisuhde todellakin on ihan erillinen kokonaisuutensa. Minä seurustelen lapsettoman miehen kanssa, itselläni on kaksi lasta. He ovat toki tavanneet, mutta meillä ei esimerkiksi ole mitään aikomusta muuttaa saman katon alle niin kauan, kuin lapseni asuvat kotona. Me vietämme laadukasta parisuhdeaikaa joka toinen viikko, ja joka toinen viikko minä keskityn omaan elämääni ja miesystäväni omaansa. Olen jo yhden parisuhteen menettänyt lapsiperhearjelle, en todellakaan ajatellut menettää sille toista. Kuvio on täydellinen sekä minulle että miesystävälleni, joka arvostaa myös omaa aikaansa. 

Vierailija
30/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletuksia.

Ap M40

Tottakai ne lapset on toisen elämässä, mutta siis parhaimmillaanhan on niin, että se parisuhde todellakin on ihan erillinen kokonaisuutensa. Minä seurustelen lapsettoman miehen kanssa, itselläni on kaksi lasta. He ovat toki tavanneet, mutta meillä ei esimerkiksi ole mitään aikomusta muuttaa saman katon alle niin kauan, kuin lapseni asuvat kotona. Me vietämme laadukasta parisuhdeaikaa joka toinen viikko, ja joka toinen viikko minä keskityn omaan elämääni ja miesystäväni omaansa. Olen jo yhden parisuhteen menettänyt lapsiperhearjelle, en todellakaan ajatellut menettää sille toista. Kuvio on täydellinen sekä minulle että miesystävälleni, joka arvostaa myös omaa aikaansa. 

Hmmm... Väität että lapset eivät mitenkään vaikuta parisuhteeseenne, mutta heti seuraavaksi kerrot kuinka voitte tavata vain joka toinen viikko ettekä voi muuttaa yhteen ennenkuin lapset ovat muuttaneet kotoa. En tiedä missä todellisuudessa oikein elät, mutta nuohan ovat nimenomaan TODELLA suuria vaikutuksia suhteelle!!!

Samoin joudutte sumplimaan lomamatkat lasten tapaamisten mukaan, jos jotain sattuu lasten toiselle vanhemmalle sun pitää olla heti valmiina ottamaan lapset, jne jne jne.

Ilmeisesti lapsellisuus sokeuttaa kaikelle tuolle, mutta näin lapsettoman näkökulmasta tuo on hyvin hyvin HYVIN kaukana aidosti lapsettomasta parisuhteesta. Sekä noiden rajoitteiden ETTÄ tuon sokeuden vuoksi me lapsettomat ei yleensä edes harkita teihin sotkeutumista - olette ihan pihalla siitä millaista lapseton elämä ja suhde on! Teillä se "oma aika" erillään on PAKKOrajoite, ja lapseton ei halua lapsista aiheutuvia rajoitteita.

Vierailija
31/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärtänyt, mitä aloituksessa pitäisi alkaa "vääntää" ja minkä siinä pitäisi ärsyttää ja ketä?

Minä tapasin yh-äitinä yh-miehrn ja menimme naimisiin. Ei tullut edes mieleen tapailla lapsettomia, sillä elämäntilanteet ovat niin erilaiset.

Vierailija
32/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen äiti ja seurustelen kahden lapsen isän kanssa. Ymmärrämme toisiamme ja olemme yhdessä vain kun molemmat ovat ilman lapsia. Yhteenmuutto ehkä sitten, kun lapset muuttaneet omilleen. Jos suhde kestää : ) Ihan mukavaa näin, välillä voi omistautua täysillä toiselle ja suhde on pysynyt erittäin kiihkeänä, kun ei olla joka päivä yhdessä.

Vierailija
33/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsivapaana naisena pidän ihan luonnollisena ettei lapseton halua lapsellista kumppania. En minäkään haluaisi - jos haluaisin elämääni lapsia, olisinhan tehnyt niitä itsekin.

Tämä. Jos olisin halunnut lapsia, olisin varmaankin ne tehnyt jo vuosia sitten. Lapsettomana pysyn, koska haluan. Jos elämään olisi ihan pakko jostain syystä hankkia lapsia, niin omia tietenkin, sillä niitä varmaankin jopa oppisi sietämään. Kenenkään muun kersoja en halua joutua kotonani kastämään.

Vierailija
34/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat välttämättä lapsettoman naisen?

Haisee sille että haet vaan seksiä kun et muusta puhu. Ei silloin tarvitse kertoa että on lapsia, sen kun vaan jynkyttelet menemään.

En halua välttämättä lapsetonta naista. Oma oletuksesi. Eri elämäntilanne ei ole hyvä lähtökohta. Haluan ihastua ihmiseen riippumatta lapsimäärästä.

En etsi kokemuksia. Osaatko lukea? Jokainen ero rikkoo, olipahan syy mikä tahansa.

Etsin pysyvyyttä. Onko sen aika vasta, kun lapseni muuttavat omilleen, sitä en tiedä. Joka tapauksessa en aio olla vuosikausia yksin, vaikka vihaankin deittimarkkinoita.

Kai tajuat, että yritin ärsyttää ihmisiä keskusteluun?

Ap M40

Todella outo aloitus. Naisia tulee ovista ja ikkunoista, mutta jostain pitää valittaa vaikka nyt kerrot että ei se haittaakaan kun et pääse pussailemaan lapsetonta? Miksi muuten pitäisi päästä? Lapselliset naiset ovat sinulle ihan omiaan. Kuulostat vaikealta ja riidanhaluiselta ihmiseltä.

Vierailija
35/35 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tässä nyt oikein pitäisi vääntää tai ärsyyntyä? Päivänselvää ettei lapseton nainen halua miestä jolla on jo lapsia, kun markkinoilla on runsaasti sinkkumiehiä joista voi valita itselleen mieluisimman. Tämän kanssa voi myöhemmin perustaa oman perheen jos niin haluaa.

Itsestäänselvyys on myös että vuoroviikko/yh-vanhempi löytää helpoiten seuraa toisesta jolla on sama elämäntilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi