Lapsellisen miehen kokemuksia deittimarkkinoilla
Asun lasteni (2kpl) kanssa vuoroviikoin enkä ole etsimässä heille äitihahmoa. Muutaman vuoden olen ollut deittimarkkinoilla eroni jälkeen ja tässä huomioni/tuomioni:
Yhtään lapsetonta en ole päässyt edes suutelemaan. Muutaman kanssa edetty kirjoittelusta jopa treffeille.
Yhden lapsen äideistä pääsin kerran jopa suuteluasteelle. Näitäkin vaikea saada treffeille saakka.
Kahden lapsen äideistä on löytynyt neljä petikaveria ja pari pussailuasteelle edennyttä.
Kolmen lapsen äideistä kolme petikumppania ja yksi pusukaveri.
Neljän lapsen äideissä yksi pusuttelukaveri.
Viiden lapsen äideistä yksi petikaveri.
Lapsellinen mies ei vain kelpaa lapsettomalle naiselle, vaikka kuinka kohtelen jokaista samoin. Yksilöinä tietenkin, mutta tarkoitan siis yhtä hyvin. Kokemuksia en keräile. Jutut kaatuneet moniin syihin. Kuka tahansa ei siis ole kelvannut minulle. Itse en ole myöskään ollut riittävä toisille.
Mitä siis tästä opimme? -Emme mitään.
No niin, aloittakaahan vääntäminen :D
M40
Kommentit (35)
Tottahan tuo on, ettei lapsettomat naiset lämpene miehille joilla lapsia. Jännä kun olet päässyt sentään treffeille.
Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Jos vielä kovin pieniä, niin älä odota että kelpaisit aidosti vakavaan suhteeseen. Tapailuihin varmasti kelpaat vastaavassa tilanteessa olevien naisten kanssa. Yritä nauttia niistä. Ne ovat usein win-win suhteita, jos osaat asennoitua oikein.
No, lapsellisena naisena deittimarkkinoilla olleena kommentoin vain, että mulla oli ihan eri tilanne. Eniten ottajia olisi ollut nimenomaan lapsettomissa miehissä. Parisuhteeseen päädyinkin itseäni muutaman vuoden nuoremman lapsettoman vela-miehen kanssa. Ehkä lapsettomia miehiä on vapaana niin paljon enemmän 🤔
En mäkään sotkeentuisi lapselliseen mieheen.
N32
Lapsivapaana naisena pidän ihan luonnollisena ettei lapseton halua lapsellista kumppania. En minäkään haluaisi - jos haluaisin elämääni lapsia, olisinhan tehnyt niitä itsekin.
En ymmärtänyt, mistä haluat vääntää. Erosin itse lapseni isästä aikoinaan lapsemme ollessa alle 5-vuotias. Yhtä lapsetontakin miestä tapailin vähän aikaa, mutta tottakai oli helpompaa tapailla yh-isejä, koska oli samanlainen elämäntilanne.
Miksi haluat välttämättä lapsettoman naisen?
Haisee sille että haet vaan seksiä kun et muusta puhu. Ei silloin tarvitse kertoa että on lapsia, sen kun vaan jynkyttelet menemään.
Miten se, miten kohtelet naisia, vaikuttaisi mihinkään? En halua missään tapauksessa mitään miehen kanssa, jolla on lapsia. Ei siinä auta yhtään mikään mitä se mies tekee.
Vierailija kirjoitti:
No, lapsellisena naisena deittimarkkinoilla olleena kommentoin vain, että mulla oli ihan eri tilanne. Eniten ottajia olisi ollut nimenomaan lapsettomissa miehissä. Parisuhteeseen päädyinkin itseäni muutaman vuoden nuoremman lapsettoman vela-miehen kanssa. Ehkä lapsettomia miehiä on vapaana niin paljon enemmän 🤔
Näinhän se menee. Lapsettomien miesten on tietyssä iässä tyydyttävä äiteihin, jos parisuhteeseen haluavat.
Siinä mielessä lapsellisten naisten tilanne on helpompi. Yksin ei tarvitse niin herkästi jäädä, kun ottajia on enemmän.
Aika monellehan näytät kelvanneen. :O
Itse olisin ottanut mieluummin miehen jolla lapsia mutta yksikään sellainen ei muutaman vuoden sinkkuuden aikana halunnut edetä edes tapailuasteelle. Nyt sitten seurustelen lapsettoman kanssa.
n34, 1 lapsi
Vierailija kirjoitti:
Haisee sille että haet vaan seksiä kun et muusta puhu. Ei silloin tarvitse kertoa että on lapsia, sen kun vaan jynkyttelet menemään.
En halua välttämättä lapsetonta naista. Oma oletuksesi. Eri elämäntilanne ei ole hyvä lähtökohta. Haluan ihastua ihmiseen riippumatta lapsimäärästä.
En etsi kokemuksia. Osaatko lukea? Jokainen ero rikkoo, olipahan syy mikä tahansa.
Etsin pysyvyyttä. Onko sen aika vasta, kun lapseni muuttavat omilleen, sitä en tiedä. Joka tapauksessa en aio olla vuosikausia yksin, vaikka vihaankin deittimarkkinoita.
Kai tajuat, että yritin ärsyttää ihmisiä keskusteluun?
Ap M40
Vierailija kirjoitti:
Aika monellehan näytät kelvanneen. :O
Niin, hetkeksi. Vakavaa etsivälle tämä ei ole hyvä tilanne.
Nämä kokemukset siis useamman vuoden ajalta, joten ei niitä kiinnostuneita ole montaa/vuosi.
Ap M40
Just. Heti jos saan tietää, että miehellä on lapsi(a), edes yhtä kahvittelutapaamista ei tule. En halua lapsia elämääni - jos haluaisin, olisinhan jo tehnyt niitä itse. Lapset ovat deal-breaker heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisee sille että haet vaan seksiä kun et muusta puhu. Ei silloin tarvitse kertoa että on lapsia, sen kun vaan jynkyttelet menemään.Kai tajuat, että yritin ärsyttää ihmisiä keskusteluun?
Ap M40
Ei ihme että olet sinkku. Keskustella voi myös ärsyttämättä muita.
Pimeä ajatuskin että lapsetonta naista kohtelisi paremmin kuin naista jolla on lapsia. Se että tää vakuuttelee ettei toimi häiriintyneellä tavalla joka ei tuu normaalille ihmiselle mieleenkään on yhtä kuin juokse ja kauas.
Vierailija kirjoitti:
Pimeä ajatuskin että lapsetonta naista kohtelisi paremmin kuin naista jolla on lapsia. Se että tää vakuuttelee ettei toimi häiriintyneellä tavalla joka ei tuu normaalille ihmiselle mieleenkään on yhtä kuin juokse ja kauas.
Ja muutenkin, lapsetonta naista pitäis tietty saada vaikka itsellä on useampi. Pakko olla provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisee sille että haet vaan seksiä kun et muusta puhu. Ei silloin tarvitse kertoa että on lapsia, sen kun vaan jynkyttelet menemään.Kai tajuat, että yritin ärsyttää ihmisiä keskusteluun?
Ap M40
Ei ihme että olet sinkku. Keskustella voi myös ärsyttämättä muita.
Palstan luonne ei ilmeisesti ole auennut sinulle.
Itse uskon, että useimmat täällä provoilevista ovat oikein miellyttäviä ihmisiä todellisessa elämässä. Tämä on vain pahan olon purkamiskanava.
Vähän sama asia, kun por nossa kiihottaa asiat, joita ei todellisessa elämässä pidä lainkaan kiihottavina.
Lapsellinen mies etsii lastenhoitajaa ja sen sellaista. Ja lapset alkaa vttuilla äitipuolelle heti kun oppivat puhumaan tai jo ennen sitä. Joo ei. Ainoa positiivinen seikka voisi olla että mies on hyväksytty saamaan sentäs lapset hoteisiinsa, jos on halunnutkin.
En mäkään olisi kiinnostunut, lapsijutut on jo tehty. Omani on 18. N39
Mistä haluat vääntää?