Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut autokolarissa? Kerro kokemuksesi

Vierailija
03.03.2019 |

Ajoin ensimmäisen kolarini 3 viikkoa sitten, molemmat auton lunariin mutta ei henkilövahinkoja. Vieläkin ahdistaa. Haluaisin kuulla nyt teidän kokemuksia,varsinkin niitä joissa on käyny pahasti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopunut teini ajoi kolmion takaa kylkeeni sillä seurauksella, että autoni osui lähes satasta lyhtypylvääseen.

Jotain hataria muistikuvia siitä etten kyennyt liikkumaan ja näin veriset käteni ja turvatyynyn. Sen jälkeen vintti pimeni. Minua pidettiin nukutuksessa kaksi viikkoa. Kun heräsin näytin siltä kuin olisin ollut halloween-meikeissä. Olivat ajelleet myös osan hiuksistani. Auto meni ihan rusinaksi. Jos ei olisi ollut niin uusi ja kaikilla turvavermeillä varusteltu auto, niin olisin kuulemma todennäköisesti kuollut.

Veemäisintä koko jutussa oli oikeudenkäynnissä kun tuo teini ja tämän vanhemmat puolustelivat pojan käytöstä, kertoivat miten hieno poika heillä on, valittivat vahingonkorvauksista ja yrittivät vierittää syytä minun niskaani.

Minähän se syyllinen olin kun ajoin suoraa tietä rajoitusten mukaista nopeutta.

Paska pentu ja yhtä paskat vanhemmat.

Vierailija
22/22 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ajoi humalassa törkeää ylinopeutta päin tolppaa. Itse olin takapenkillä ja anelin että pysähtyisi jo. Se oli silkkaa kidutusta joutua katsomaan vierestä ilman että voi itse tehdä yhtään mitään.

Muistan miten kuului kova pamaus ja kaveri lenti ikkunan läpi tielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme