Montako kilometriä olet tänä vuonna hiihtänyt?
Jotkut himohiihtäjät on jo olleet ladulla yli tuhat kilometriä. Itse arvioisin hiihtäneeni noin 100 km, eli ei järin paljon. Miten sinä? Onko täällä paljon hiihtäviä naisia ? M46
Kommentit (32)
En laita kilometrejä ylös, mutta olen hiihtänyt melkein joka päivä kun kelit on sallineet.Sanoisin että ehkä noin 700 km tähän mennessä.
N58 v Päijät-Hämestä
Vierailija kirjoitti:
Jotakin 100 km on nyt ja enempää ei tältä talvelta tule. Lapin lomalla hiihdin melkein kaikki, Espoossa kilometrejä ei tullut paljon kun en tykkää ruuhkassa hiihtää.
Tulin juuri Saariselältä ja paljon enemmän siellä oli ruuhkaa kuin monilla Espoon laduilla. Espoossa voi hiihtää muuallakin kuin Oittaalla.
Vain 150. Kauas jää 500 tavoitteesta...
Varastin sukset, mutten ole hiihtänyyt niillä kertaakaan.
Mulla ei oo suksia, joten 0km. Meiltä on lähimmälle ladulle matkaa viitisen kilometriä, täällä tiet hiekotetaan joten matka pitäisi mennä kävellen. Ei kiitos suksien kantamiselle, se oli peruskoulussa jo ihan pyllystä! Hiihtäminen itsessään on kyllä kivaa puuhaa, varmasti hiihtäisin jos ladulle olisi vaikkapa vain kilsan matka tepsutella.
Muistelisin omasta lapsuudesta, että latuja oli autotien ja pyörätien väliin jäävällä kaistaleella ja kun pyöräteitä ei hiekoitettu pystyi niilläkin hiihtämään. Talvisin pääsi suksilla melkein minne vaan! Paitsi kouluun.
N30
En yhtään. En ole hiihtänyt sitten lukion.
Eihän tämä niin vakavaa ole, mutta kiva kuulla kuinka paljon ihmiset käyttää hiihtomahdollisuutta silloin kun sitä on. Etelässähän sitä ei aina ole, täällä Keski-Suomessa vähän varmemmin. Lenkille pääsee aina.
Ap