Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit lapsena halunnut, mutta et koskaan saanut?

Vierailija
03.03.2019 |

Niin.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin kodin. En saanut oli ruma pohjakerroksen neliö elementtitalossa Kontulassa.

Rauhallisen perhe-elämän. En saanut. Vanhempani vihasivat toisiaan, mutta eivät voineet erota, koska kulissit. Oli ahdistava ympäristö kasvaa.

Vaihto-oppilasvuoden, mutta en jaksanut itse sitä organisoida, ja varsinkin äiti lähinnä jarrutteli.

Olen onnellinen nykyään, kun olen saanut hankittua itselleni kauniin kodin ja hyvät ihmissuhteet. 

Vierailija
22/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikin (esim. kissan)

Vanhempana 10-15-vuotiaana kielimatkan Englantiin

Päätäntävaltaa edes jonkin verran omiin asioihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussillisen vaaahtokarkkeja - en saanut niitä koskaan...

M 45

Vierailija
24/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa on ylitse muiden. Ensinnäkin olisin halunnut tietää, kuka oli isäni ja oppia tuntemaan hänet. Ei onnistunut, koska asia oli äidille tabu. Vasta vuosia äidin kuoleman jälkeen ns. yhdennellätoista hetkellä sain asian selvitettyä. Isäkin oli jo kuollut, mutta minulle riitti siinä vaiheessa jo pelkkä tieto. Muutaman vuoden kuluttua en olisi enää saanut asiaa selville, sillä asian tienneet ovat kuolleet yksi toisensä jälkeen.

Toiseksi olisin halunnut lapsena opetella soittamaan, mutta en saanut, koska ajatus oli, ettei epämusikaalisen suvun jälkeläinen, joka itsekin laulaa nuotin vierestä, voi oppia soittamaan. Vaikka nykyään tiedän, että laulutaito ja soittaminen ovat kaksi eri asiaa, en ole myöhemminkään opetellut. Nuotteja osaan lukea auttavasti.

Vierailija
25/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby bornin, koiran, hevosen...sain kyllä koiran ja hevosen sitten 13-14-vuotiaana.

Vierailija
26/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran. Mutta nyt ymmärrän miksi en sellaista voinut saada. Eläin olisi ollut loppujen lopuksi vanhempien vastuulka, eikä heistä olisi siihen ollut.

Mutta nyt mulla on oma koira.

N42

Vierailija
27/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut siskon ja koiran.

Vierailija
28/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta. Että joskus joku olisi saattanut minut uneen. Että minun kanssani olisi haluttu viettää viikonloppu baarireissun sijaan. Että olisi rakastettu vain koska olen olemassa. Että olisi edes vähän välitetty. Kerrottu minunkin olevan rakkauden arvoinen.

Vierailija
29/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman äidin. Ja naapurin pojan. Ja hevosen. 

Vierailija
30/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sony Walkman

Vierailija
31/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampikin asia joita en saanut:

Pikkuveli. Isoveli minulla oli kyllä, mutta ei siitä ollut mitään iloa koska pitkä ikäero..

Olisin halunnut myös lemmikkiapinan.

Ja soittaa viulua. Rahat viulunsoittoon ei vanhemmilla riittäneet.

Vierailija
32/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brion junaradan

Vierailija
33/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman huoneen, en ikinä saanut, koska meitä sisaruksia oli niin monta. Mutta nyt omistan yksin koko kotitalon ja nautin joka huoneesta ja molemmista kerroksista.

Vierailija
34/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbie-nukkea. Äitini mielestä se oli turhuutta.

Vierailija
35/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran, mutten saanut.

Kuukauden kuluttua omilleni muuttamisesta 19-vuotiaana hankin pennun ja sen jälkeen tässä taloudessa ei koiratonta hetkeä ole ollutkaan, nytkin kolme karvakamua tuhisee tässä sohvalla.

N43

Vierailija
36/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hevosen, kissan ja ratsastustunteja

- kotiopetuksen (ei olisi tarvinnut mennä kouluun)

- myrkynvihreän mekon ja pitkän tukan

Vierailija
37/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliopallon ja käynnin huvipuistossa.

Vierailija
38/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken-nuken barbeille kaveriksi. Rumin barbi esitti sitten aina miestä leikeissä.

Vierailija
39/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen ajettavan pikku-Jeepin, mitä oli joskus 90-luvulla Tuplan (tai jonkun muun) valmistajan kilpailussa palkintona :D

En saanut ja sekös mukulana harmitti...

Vierailija
40/74 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa pianoa, pelata jääkiekkoa, puhua kiinaa ja opiskella sitä, äitini ei suostunut minulle ostamaan teetä kuin rakastuin teehen sitä tädin luona kokeiltua ja sanoi minulle että en saa teetä koska minusta tulee muuten samanlainen kuin isäni on, rullaluistella,

Plääh tässä on jo paljon.

Niin ja tietenkin olisin halunnut lasketella lumilaudalla ja hiihtää.

Olisin halunnut myös kaakaopapuja mutta onneksi sain niitä ja ne minulle kuuluvat varsinkin niinistön Trump tapaamisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi