Ideoita keittiön tuunaamiseen???
Keittiö on rempattu 9 vuotta sitten, ja nyt tarvitsisin ideoita, muutakin kuin vain seinien maalaamista...Olen ihan tajuttoman huono ideoimaan sellaisia kivoja juttuja mitä näkee lehdissä, netissä ja joskus jopa jonkun tutun kotona, enkä nyt toki halua ihan samoja juttuja tehdä kuin kavereilla. Mutta siis kertokaa jos teillä on jotain hyviä vinkkejä, varmaan kiinnostaa ehkä muitakin kuin mua :)
Kommentit (3)
Minkä tyylinen se keittiö on? Maalaistyylisiin peilioviin voi tehdä vaikka koristemaalaukset sablonilla. Uudet tekstiilit yhtenäisin värein voivat piristää paljon, samoin uudet pienesineet kuten leipäkorit, talousrullateline, maustevihannesruukut. Kaakelit voi maalata, jos haluat raikastaa välitilaa. Vanhan jääkaapinkin voi maalata telalla.
Liitutaulumaali, kaakelimaali, uudet tekstiilit,vaihda keittiön sisustusesineitä (esim. kello, taulu jne). Valitse joku teema (esim. pariisilaiskahvila, vanha huvila, urbaani, merellinen.) ja yritä muokata keittiötä sen mukaan eli valitse esillä olevia esineitä ja niiden värejä sen mukaan jne.
Selaa jotain sisustussivustoja, tai googleta ideoita (englanniksi tulee enemmän osumia, esim. modern kitchen ideas tms). Alvehem on ruotsalainen meklarifirma, jonka sivuilla on hyvät ja stailatuut kuvat, itse tykkään etsiä sisustusideoita sieltä.
Vaihda kahvat
Vaihda tasot ja kaakeloi saneerauslaastilla laattojen päälle vaikka uudet mosaiikkilaatat
Ovet voi käyttää maalaamossa
Seinälle voi laittaa liitutaulumaalilla muistitaulun
Uusi lattia
en ole noita vielä tehnyt, mutta suunnitelmissa on. Meidän keittiö on 10 vuotta vanha, kaapit hyvässä kunnossa.