Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta ruumiista irtautumisesta?

Vierailija
03.03.2019 |

?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kuumeessa läksin usein lentoon, ruumis jäi sänkyyn lepäämään ja itse nousin kattoon. Saakelin hassu tunne, ei onnistu enää aikuisena.

Vierailija
2/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena kuumeessa läksin usein lentoon, ruumis jäi sänkyyn lepäämään ja itse nousin kattoon. Saakelin hassu tunne, ei onnistu enää aikuisena.

Pystyitkö katselemaan sängyssä lepäävää ruumistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi niin unihalvauksessa. Oli kyllä niin aidon tuntuinen, että huh huh. Pelottava kokemus tai siis jonkun näkymättömän läsnäolo pelotti. Näin itseni makaamassa sängyssä. Olin katonrajassa jonkinlaisena henkenä ja ihmettelin että mitä vttu nyt tapahtuu. Heräsin siihen kun tipuin sängylle. Tuntui siis siltä kuin oikeasti olin tippunut sängylle takaisin katonrajasta.

Vierailija
4/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Tällaiset keskustelut on jänniä :)

Vierailija
5/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leijailin ruumiistani ylös ja käväisin vanhemmillani. Lensin ulos huoneesta ja taivaalle kattojen yläpuolelle. Minusta meni hopeinen lanka sängyssä olevaan kehooni.

Tämä tapahtui yöllä ja isäni oli herännyt ja sanonut äidille, että X on täällä. Isä oli siis oikeasti kuullut ulko-oven äänen ja askeleeni. Tosiaankin kävelin henkiolentona - vai mikä se irtaantunut sitten onkaan - ympäri vanhempieni asunnon ja lähdin ovesta ulos, kun totesin, että vanhempanihan ovat yöllä nukkumassa.

Tämä tuli puheeksi myöhemmin puhelimessa, kun äiti naurahtaen kertoi isän yöllisestä heräämisestä. Minä sitten kerroin oman kokemukseni, joka tapahtui täsmälleen samaan aikaan.

Vierailija
6/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep

Vierailija
7/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kokemusta niistä. On tosin jo monta vuotta tai jopa vuosikymmentä aikaa kulunut viimeisestä.

Vierailija
8/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on kokemusta niistä. On tosin jo monta vuotta tai jopa vuosikymmentä aikaa kulunut viimeisestä.

Kerro tarkemmin.

Vierailija
9/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutteko näistä kokemuksistanne muille, vai pidättekö omana tietonanne?

Onko jotain tapahtumaa joka on edeltänyt kokemusta? (Kuten sairaus/kuume, joka mainittiin.)

Pystyttekö saamaan aikaan tämän irtautumisen halutessanne?

Ap

Vierailija
10/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvauksen yhteydessä oli minunkin kokemukseni. Tunsin nousevani ylös, mutta katseeni kohdistui kattoon, enkä nähnyt itseäni. Säikähdin, että se hopealanka katkeaa, enkä pääse enää ruumiiseeni. Palasin alas ja singahdin takaisin ylös, näin meni muutaman kerran, kuin olisin hississä.  Lopulta sain keskityttyä sormieni liikuttamiseen niin, että palasin kehooni. Olisi ollut kyllä jännittävää kokeilla liikkua kauemmas kodin ulkopuolelle. Sen koommin en ole moista kokenut. Tähänhän on kyllä olemassa ihan tekniikka, jolla sitä voi tietoisesti yrittää aikaansaada.

Vierailija
11/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin kurkunpään tulehduksesta ja nappasin reilusti siihen määrättyä kolmioyskänlääkettä. Silloin tuli tuollainen kokemus.

Vierailija
12/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
13/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain tapahtumaa joka on edeltänyt kokemusta? (Kuten sairaus/kuume, joka mainittiin.)

Ap

Miksi kysyt?

Vierailija
14/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep

Miltä se tuntui?

Vierailija
15/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika harvoille kertonut olen. Olen tuo 4. vastaaja. Ei ollut sairauksia silloin kun tuo tapahtui. Päässä oli vain sellainen outo puristava tunne pitkään, en tiedä liittyikö tuo tuohon edes mitenkään. Kauan aikaa siitä jo on. 15 vuotta ainakin. Ei ole sen jälkeen ollut muita tuon tyyppisiä kokemuksia onneksi.

Vierailija
16/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi irtaantuu ruumiistani joka yö. käyn jääkaapilla ja kuzella. 

Vierailija
17/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jostain lääkkeestä. Niissä kivuissa ihana kokemus.

Vierailija
18/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi kysyt?

Mietin ovatko nämä yleisempiä kuin kuvitellaan, ja että ihmiset eivät vain halua puhua näistä.

Ei omakohtaista kokemusta.

Vierailija
19/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen irtautunut useasti vaimoni ruumiista vierailtuani osittain hänen sisässään.

M

Onko hän siis kuollut?

Vierailija
20/117 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoululaisena liukkailla keleillä oli bussin törmäys erittäin lähellä, ja siinä tilanteessa pienen hetken ajan näin itseni istumassa kauhuissani ikään kuin olisin katsonut tapahtumaa jonkun toisen silmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme